Departamentul de Relații Publice este responsabil de imaginea companiei, iar folosirea unui limbaj impecabil, care denotă bun gust și profesionalism, este crucială în toate comunicările externe.
Despre expresia gresit folosita "a servi masa" am mai vorbit la Ghidul pentru supravietuirea limbii romane. Ne-am gandit, totusi, sa reluam explicatiile astazi, in contextul in care Ministerul Muncii scria, in aceasta saptamana, in nota de fundamentare a unui proiect prin care introduce o pauza de masa obligatorie pentru bugetari ca ea este necesara pentru ca "cerintele de ordin biologic impun ca angajatii sa serveasca masa in perioada in care se afla la serviciu". Ca sa nu ne transformam intr-o tara de chelneri, haideti sa popularizam acest articol. Poate ajunge si la ministere. :) Citește articolul
Departamentul ar urmări astfel de decizii guvernamentale pentru a înțelege mai bine politicile sociale, implicarea statului în educație și pentru a-și adapta comunicarea publică sau inițiativele corporative în raport cu nevoile societății.
Elevilor din clasele a XI-a si a XII-a le vor fi decontate o parte din cheltuielile pentru achizitionarea de manuale scolare in noul an scolar, in limita a 55 de lei pentru fiecare elev. Actul normativ a fost publicat joi in Monitorul Oficial, la doar o zi dupa ce Guvernul il aprobase. Aproximativ 360.000 de elevi vor beneficia de sprijinul financiar acordat de Ministerul Educatiei. Citește articolul
Raportul ASF influențează percepția publică și încrederea în sectorul financiar, fiind important pentru gestionarea reputației companiei și pentru comunicările publice.
Registrele se pot prezenta sub forma clasică de registru, foi volante sau listări informatice, în funcție de politica contabilă a societății. Paginile se numerotează crescător iar acestea se îndosariază, volumele numerotându-se în ordinea completării lor. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care firma este percepută în societate și de relațiile cu instituțiile publice. Cunoașterea politicilor sociale, cum ar fi cele legate de protecția copiilor, este importantă pentru a menține o imagine bună și pentru a înțelege contextul public în care operează compania.
Ordinul ministrului muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice nr. 1733/2015 privind aprobarea Procedurii de stabilire si plata a alocatiei lunare de plasament a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 680 din 8 septembrie 2015. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice trebuie să știe despre astfel de modificări pentru a putea comunica corect, atât în interiorul instituției, cât și către public, despre noile reguli care afectează angajații.
Persoanele angajate in cadrul administratiei publice centrale vor beneficia zilnic de o pauza de masa de o ora, conform unui proiect de act normativ lansat in dezbatere publica de Ministerul Muncii. Citește articolul
Informațiile despre protecția copiilor și alocațiile de plasament pot fi relevante pentru comunicarea externă a angajamentului social al companiei sau pentru a gestiona relațiile cu comunitatea și autoritățile pe teme sociale.
Fiecare copil aflat in plasament are dreptul sa beneficieze, din partea statului, de o alocatie lunara de plasament, potrivit reglementarilor aplicabile in prezent. Regulile pentru stabilirea si achitarea acestei sume de bani au fost publicate marti in Monitorul Oficial. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a companiei și comunicarea, monitorizând evenimente sociale și politice (cum ar fi migrația) care pot afecta reputația sau necesită o strategie de comunicare.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Articolul tratează potențialele controverse legate de practicile de colectare și partajare a datelor clienților, ce pot afecta în mod semnificativ imaginea publică și încrederea consumatorilor în companie, fiind o preocupare pentru departamentul de Relații Publice.
Situația financiară a unei persoane, precum și istoria plăților efectuate de către aceasta e normal să prezinte interes pentru o instituție de creditare a cărei responsabilitate primară este acordarea de împrumuturi la cererea clienților săi. Citește articolul
Gestionează comunicarea externă a spitalului, promovează imaginea pozitivă și prestigiul obținute prin certificări internaționale, lansarea Centrului de Excelență și serviciile medicale de vârf.
Spitalul Sanador a devenit primul centru de excelenta in chemoembolizarea hepaticacu microsfere absorbabile din Europa Centrala si de Sud-Est si al doilea din Europa, dupa cel din Universitatea Heidelberg, Germania. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a firmei și trebuie să știe cum să comunice corect și să gestioneze eventualele probleme de reputație dacă firma este acuzată de practici incorecte.
Consumatorii se pot adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) in noi situatii in care firmele folosesc practici comerciale incorecte, potrivit unui act normativ intrat astazi in vigoare. Noile dispozitii vin in contextul in care schimbarile facute de Parlament in martie au limitat posibilitatea consumatorilor de a depune reclamatii la ANPC, astfel ca, in anumite cazuri, acestia puteau sa se adreseze doar instantelor judecatoresti. Citește articolul