Monitorizează contextul economic național pentru a comunica eficient progresul companiei și pentru a înțelege percepția publică asupra mediului de afaceri.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Pentru a menține o imagine profesională a companiei și pentru a comunica mesaje corecte și impecabile publicului larg, presei și partenerilor.
Zilele trecute, o vedeta din Romania explica cum viata ei s-a schimbat la 360 de grade, incercand sa spuna ca viata ei s-a schimbat complet si nu mai seamana deloc cu ce fusese inainte. Citind textul ei, mi-am dat seama ca nu e prima data cand intalnesc aceasta exprimare gresita. Citește articolul
Dezbaterea publică și deciziile guvernamentale privind salariile în sectoare cheie pot influența imaginea companiei sau relațiile cu părțile interesate. Acest departament monitorizează astfel de știri pentru a înțelege contextul social și politic și pentru a gestiona comunicarea externă.
Personalul medical din sistemul public de sanatate va beneficia, de la 1 octombrie, de o crestere salariala de 25%, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Insa este corect ca Guvernul sa aplice o astfel de masura doar intr-un singur domeniu cu probleme? Citește articolul
Articolul prezintă evenimente pozitive și personalități române remarcabile (laureat Nobel, sportivă de top, festivaluri culturale și locale), informații relevante pentru a promova o imagine pozitivă a companiei, pentru comunicarea internă și pentru a fi la curent cu realizările naționale și evenimentele socio-culturale importante.
Cercetatorul de origine romana Stefan Hell, laureat al premiului Nobel pentru chimie in 2014, a fost decorat vineri cu Ordinul National Steaua Romaniei in grad de Mare Cruce de catre Presedintele Romaniei Klaus Iohannis. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu modul în care compania comunică atât în interior, cât și în exterior. Articolul oferă informații generale și istorice interesante (evenimente importante, personalități celebre) care pot fi folosite pentru a crea conținut pentru buletine interne, postări pe rețelele sociale sau alte materiale de comunicare menite să informeze și să angajeze publicul sau angajații.
In aceasta zi, in anul 1666, Marele Incendiu din Londra lua sfarsit, iar in anul 1862, englezul James Glaisher dobora recordul mondial pentru altitudine intr-o ascensiune cu balonul. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de evenimente naționale majore, cum ar fi rezultatele Bacalaureatului, pentru a menține o imagine actualizată a contextului social și pentru a alinia comunicarea externă a companiei cu preocupările publicului larg, în special părinți și tineri.
Rezultatele finale pentru sesiunea a doua a examenului de Bacalaureat 2015, dupa rezolvarea contestatiilor, au fost publicate astazi de Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice (MECS). Absolventii de liceu au sustinut probele in perioada 17-28 august. Citește articolul
Acest departament este interesat de reputația companiei. Numărul mare de reclamații și motivele pentru care clienții sunt nemulțumiți pot afecta imaginea publică, iar acest departament are nevoie de aceste informații pentru a gestiona comunicarea și a proteja brandul.
Peste 9.000 de petitii de la consumatori au fost primite de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) in primul semestru din 2015, potrivit unei analize publicate recent. Cele mai multe petitii au vizat sectorul asigurarilor, iar principala problema semnalata a fost legata de plata despagubirilor in baza politelor RCA. Citește articolul
Articolul prezintă decizii importante pentru sănătatea publică și personalul medical, un subiect de interes general. Acest departament urmărește astfel de informații pentru a înțelege cum pot afecta imaginea sau relațiile companiei.
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 35/2015 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 83/2014 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2015, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice, precum si pentru modificarea si completarea Legii nr. 152/1998 privind infiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 669 din 2 septembrie 2015. Citește articolul
Articolul este o știre despre lansarea unui proiect public important, implicând oficialități și o firmă privată, fiind un exemplu de comunicare și de relații cu publicul, util pentru departamentele care gestionează imaginea și comunicarea unei companii.
Scolile din sectorul 3 al Municipiului Bucuresti vor beneficia, incepand cu 14 septembrie, de un catalog electronic in care profesorii vor consemna notele si absentile elevilor. Mai mult, parintii vor fi instiintati in timp real prin SMS asupra situatiei scolare a copiilor lor. Masurile vor fi implementate, potrivit Agerpres, ca urmare a unui proiect-pilot derulat de Primaria sectorului 3 si Ministerul Educatiei. Citește articolul
Articolul este o comunicare publică despre un program ce îmbunătățește imaginea instituției și arată angajamentul acesteia față de tineri. Departamentul de PR este interesat de strategii de comunicare și de modul în care o organizație își construiește o imagine pozitivă.
Camera Deputatior organizeaza si in acest an un program de Internship adresat studentilor si tinerilor absolventi. Inscrierile au inceput miercuri, iar tinerii care vor sa participe trebuie sa indeplineasca anumite conditii pentru a fi selectati. Citește articolul