Este important ca acest departament să fie la curent cu deciziile guvernamentale și schimbările sociale care afectează un număr mare de cetățeni (inclusiv angajații companiei), pentru a înțelege climatul public, a gestiona reputația și a comunica adecvat, dacă este necesar.
Alocatia de stat a copiilor va creste de la 42 la 84 de lei, potrivit unui act normativ care va intra in vigoare vineri. Masura se va aplica incepand cu aceasta luna, asa cum a declarat recent ministrul muncii. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de evenimente de networking pentru a consolida imaginea companiei, a stabili legături cu alte afaceri și a descoperi oportunități de colaborare.
Mihaela Reese, Leadership Coach, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 9 iunie 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi "Jocuri de putere in echipe". Citește articolul
Această victorie legală este importantă pentru imaginea publică a companiei, mai ales după o investigație a Consiliului Concurenței. Departamentul de PR ar folosi acest succes pentru a comunica un mesaj pozitiv despre integritatea și responsabilitatea firmei.
RTPR Allen & Overy a reprezentat cu succes Panasonic Marketing Europe GmbH in dosarul referitor la cererea de anulare a deciziei Consiliului Concurentei, prin care societatea a fost sanctionata alaturi de alte 5 companii membre ECOTIC pentru presupusa incheiere a unor inţelegeri anticoncurentiale in cadrul campaniilor de tip buy-back organizate de ECOTIC in anul 2009. Citește articolul
Include hotărâri privind măsuri de protocol pentru organizarea de evenimente internaționale, relevante pentru gestionarea imaginii publice și a relațiilor cu părțile interesate.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 380, 381, 382, 383 si 384 din 2 iunie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Numele de domeniu reprezintă adresa online și, implicit, identitatea digitală a companiei, fiind fundamental pentru modul în care compania comunică cu publicul și își prezintă imaginea corporativă.
Numele de domenii .ro vor putea fi inregistrate incepand din 2 iunie cu diacritice, anunta ROTLD, compania care ofera servicii de inregistrare de domenii cu extensia .ro. Citește articolul
Acest departament este preocupat de modul în care compania este percepută în public și cum interacționează cu societatea și instituțiile. Un articol despre dezvoltarea națională și viitorul tinerilor talentați oferă un context important pentru aceste discuții.
Statul ar trebui sa faca eforturi cat mai multe pentru a-i determina pe elevii care obtin rezultate bune la concursuri si olimpiade, atat la nivel national, cat si la nivel international, sa ramana mai mult in tara. Asta este una dintre solutiile cele mai bune pentru a ajuta societatea romaneasca sa ajunga acolo unde am vrea cu totii sa fie. Citește articolul
Acest departament este interesat de evenimente istorice și culturale pentru a le folosi în comunicările interne (gen newsletter-uri pentru angajați) sau pentru a adăuga context cultural în mesajele externe ale companiei. Este vorba despre a menține o cultură generală și a oferi informații interesante, utile pentru diverse materiale de comunicare.
Pe aceasta data, in anul 1431, Ioana d’Arc era executata prin ardere pe rug. Totodata, pe 30 mai, dar in ani diferiti, au fost lansate doua sonde spatiale care au ajutat oamenii de stiinta sa afle mai multe informatii despre Luna si despre Marte. Citește articolul
Știrile despre evenimente culturale majore (Gala UNITER), expoziții de artă și investiții în patrimoniu sunt utile pentru a înțelege peisajul cultural al României, pentru a identifica oportunități de parteneriat sau pentru a-și poziționa compania în contextul evenimentelor publice.
"De vanzare", de Gianina Carbunariu, a castigat premiul pentru cel mai bun spectacol, la cea de-a 23-a editie a Galei premiilor UNITER. Citește articolul
Articolul abordează un subiect de interes public legat de sănătatea și dezvoltarea copiilor. Departamentul de Relații Publice ar putea găsi conținutul relevant pentru campanii de comunicare externă, articole pe blogul companiei (în special dacă firma activează în domenii legate de sănătate, educație sau produse pentru copii) sau în inițiative de responsabilitate socială corporativă (CSR) care vizează familiile și bunăstarea comunitară.
Stiai ca in pamant se gaseste si o bacterie prietenoasa, care ajuta la eliberarea de serotonina? Citește articolul
Mesajul de a asculta și valorifica ideile noi, de a avea încredere în potențialul viitorilor lideri și de a promova o gândire progresistă este util pentru a construi o imagine publică modernă și responsabilă a companiei.
Avem, n-avem copii, ei exista cumva in vietile noastre. Fie ca e fiul unei prietene dragi, nepotul unui vecin sau fiica sefului, ne intersectam mereu cu fapturile astea mici, care ne surprind prin perspectiva simpla, dar profunda, din care privesc lucrurile. Sa vezi lumea prin ochii celor mici e mai mereu revelator caci ajungi sa intelegi clar niste lucruri care inainte iti pareau foarte complicate. Sa recunoastem, deci: copiii (ne) inspira. Este si cazul pustoaicei pe care o citim astazi: Adora Svitak, un copil-minune de 12 ani din Statele Unite, care scrie proza scurta de la 7 ani si tine prelegeri in care pledeaza pentru educatie si instruire. Citește articolul