Anunțarea și promovarea unui program de pregătire pentru studenți, mai ales unul aniversar, este o veste bună care contribuie la construirea unei imagini pozitive a companiei și la consolidarea reputației sale.
Casa de Avocatura Ionescu si Sava organizeaza in perioada 2 - 7 august 2015 o noua editie a Scolii de Vara Ionescu si Sava - care, incepand din acest an, va purta denumirea "Summer Academy". Si anul acesta, 20 de studenti ai facultatilor de Drept din toata tara vor avea ocazia, timp de 5 zile, sa discute cu echipa de avocati ai Casei de Avocatura Ionescu si Sava si cu invitatii speciali ai acestora - magistrati, oameni de business si cadre didactice. La finalul cursurilor, unul dintre studentii participanti va primi o bursa de studiu de sase luni, in valoare de 1000 lei lunar, precum si posibilitatea (dar nu obligativitatea) de a efectua practica de specialitate in cadrul Casei de Avocatura Ionescu si Sava. Citește articolul
Se ocupă de imaginea publică și de comunicarea companiei. O veste despre o tranzacție importantă în industrie, care implică firme mari și consultanți specializați, poate fi de interes pentru a înțelege dinamica pieței și a monitoriza activitatea concurenței sau a partenerilor.
Dentons a asistat Petroceltic, o companie activand in domeniul petrolului si gazelor, cu privire la transferul drepturilor si asumarea obligatiilor in doua perimetre din Marea Neagra (in proportie de 40% in sectorul EX-27 Muridava, detinut anterior de catre o filiala Sterling Resources si, respectiv, de 30% in sectorul EX-28 Est Cobalcescu, detinut anterior de o filiala Beach Energy), ambele in platoul continental romanesc al Marii Negre. Citește articolul
O competiție de genul acesta, prin care se sprijină comunitățile și se construiesc afaceri cu impact social, este un exemplu bun de inițiativă corporativă. Departamentul de Relații Publice caută astfel de povești pentru a arăta implicarea companiei și pentru a genera imagine pozitivă.
Romanii, cu sau fara experienta de business, isi pot transforma in realitate ideile sau planurile de afaceri ce raspund unei probleme sociale dintr-o comunitate, prin inscrierea intr-o competitie care ofera finantari de pana la 32.000 de euro pentru fiecare din cele zece business-uri castigatoare. Citește articolul
Articolul conține informații istorice generale și biografii, care pot fi folosite în comunicarea internă a unei companii, în newsletter-uri pentru angajați sau în alte materiale de cultură organizațională pentru a oferi conținut divers și interesant.
In anul 1898, la aceasta data, un om reusea pentru prima oara in istorie sa faca o calatorie solitara pe mare in jurul lumii. Aventurierului Joshua Slocum i-au luat peste trei ani de zile pentru a-si duce voiajul la bun sfarsit. Citește articolul
Asigură că mesajele și materialele de comunicare externă ale companiei (comunicate de presă, postări publice etc.) sunt clare, corecte din punct de vedere gramatical și mențin o imagine profesională a organizației.
Unele verbe cum sunt “a face” si “a duce” (precum si forma reflexiva –a se duce) pun cateva probleme vorbitorilor de limba romana in ceea ce priveste formele corecte la imperativ, modul verbal care exprima o porunca sau un indemn. Citește articolul
Relațiile publice se bazează pe construirea și menținerea încrederii publicului și a părților interesate în companie. Articolul subliniază că nerespectarea promisiunilor distruge încrederea. Prin urmare, acest departament trebuie să se asigure că mesajele companiei sunt oneste, transparente și că promisiunile făcute în comunicările publice sunt întotdeauna îndeplinite pentru a proteja reputația și imaginea companiei.
Nimic nu e mai iritant si mai dureros decat o persoana care face promisiuni si nu se tine de cuvant, iar in cazul copiilor, este si mai dureros. E ca si cum le-am desconsidera sentimentele, iar pe noi ne-am pune intr-o lumina proasta, caci ar insemna sa nu avem caracter. Citește articolul
Urmărește știri despre evenimente publice, culturale și implicarea companiilor sau personalităților în proiecte sociale (ex: Swimathon, festivaluri), pentru a identifica oportunități de promovare a imaginii companiei și de relaționare cu publicul.
Florentin Tuca, Managing Partner al Tuca Zbarcea & Asociatii va participa saptamana viitoare la un maraton de inot, organizat in vederea strangerii de fonduri pentru cauza Asociatiei Romane de Dezbateri, Oratorie si Retorica. Citește articolul
Articolul oferă idei despre cum o companie poate construi o cultură internă pozitivă și flexibilă, aspecte ce pot fi comunicate extern pentru a îmbunătăți reputația și imaginea publică a acesteia ca un loc de muncă atractiv și responsabil.
Cand intri intr-un departament observi imediat unde este Puterea si pornind de aici vezi relatiile dintre oameni construindu-se in jurul acestui aspect, opunandu-se sau sustinand pe cel sau cei care detin aceasta Forta. Citește articolul
Articolul subliniază importanța transparenței și a modului în care informațiile despre servicii, oferte și acoperirea geografică sunt prezentate public. Aceste aspecte influențează imaginea companiei, relația cu clienții și cu autoritățile, fiind în sarcina acestui departament să se asigure că informațiile sunt corecte și accesibile.
De maine, furnizorii de servicii de internet si televiziune vor fi obligati sa puna la dispozitia clientilor informatii despre ofertele pe care le au, potrivit unei decizii a Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Citește articolul
Oferă context despre comunicarea corporativă legată de schimbările legislative (cazul JTI) și despre discuțiile la nivel guvernamental cu organismele internaționale (Comisia Europeană, FMI) privind politicile economice, util pentru strategiile de relații publice și afaceri corporative.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul