Articolul vorbește despre valori precum onestitatea, respectul și încrederea, care sunt fundamentale pentru construirea și menținerea unei bune reputații a companiei, atât în interior, cât și în relația cu publicul larg și cu partenerii de afaceri.
Daca vrei sa fii un om mai bun, atunci trebuie sa inveti sa-ti respecti cuvantul dat. Nu este o aluzie pentru anumite persoane publice, ci doar un indemn pentru orice individ obisnuit care pur si simplu vrea sa fie apreciat de cei din jurul sau. Si care vrea, la randul sau, sa fie inconjurat de persoane pe care sa se bazeze la fel de mult. Citește articolul
Articolul descrie evenimente istorice cu un puternic impact public, cum ar fi criza mineriadei din 1990, care a fost o provocare majoră pentru comunicarea publică și relațiile dintre stat și cetățeni. Profesioniștii din relații publice pot învăța din aceste exemple despre gestionarea crizelor, percepția publică și comunicare în situații dificile.
Acum fix 25 de ani incepea cea mai sangeroasa dintre cele sase mineriade care au avut loc in Romania dupa caderea regimului comunist. In urma mai multor ciocniri violente intre protestatarii din Piata Universitatii si politie, minerii din Valea Jiului au venit la Bucuresti, unde au recurs la acte de o violenta iesita din comun. Citește articolul
Articolul tratează o temă socială sensibilă și controversată, fiind important pentru gestionarea imaginii publice a companiei și pentru comunicarea internă și externă pe subiecte de interes general.
Copii dificili. Copii neascultatori. Copii incapatanati. Intelepciunea populara ne spune ca, in momente ca acestea, cei mici pot fi "struniti" cu o palma-doua-trei aplicate ferm de parinti. Sa fie aceasta metoda cu adevarat eficienta? Haideti sa dezbatem subiectul ata impreuna. Astazi. Citește articolul
Acest departament este responsabil de imaginea publică a companiei. Orice comunicat, mesaj sau interacțiune externă trebuie să fie impecabil din punct de vedere lingvistic pentru a menține credibilitatea.
Foarte multi romani denumesc gresit atat locul de munca, cat si leafa pe care o primesc la final de luna. Din moment ce lucram mai bine de o treime din viata si vorbim despre asta constant, n-ar fi bine sa folosim termenii corecti? Citește articolul
Articolul conține mai multe știri pozitive despre cultura, arta și turismul românesc, de la recunoașteri academice la premii internaționale și licitații de artă. Aceste informații sunt importante pentru departamentul de PR pentru a monitoriza imaginea publică, pentru a înțelege contextul cultural și pentru a folosi aceste realizări în comunicarea companiei.
Scriitorul George Bacovia si istoricul Nicolae Balcescu au fost alesi recent membri post-mortem ai Academiei Romane - cel mai important for cultural al Romaniei. Citește articolul
Poate fi relevant pentru coordonarea evenimentelor publice ale companiei (care necesită asigurarea circulației sau ordinii) sau pentru a înțelege contextul în care Poliția Locală interacționează cu publicul și alte entități, inclusiv aspecte legate de imaginea companiei.
Ziua de 21 mai a fost declarata Ziua politiei locale printr-o lege publicata miercuri in Monitorul Oficial. Citește articolul
Articolul este o comunicare oficială despre o schimbare majoră de brand, logo și strategie de comunicare globală a unei companii importante, fiind de mare interes pentru departamentele care gestionează imaginea și mesajele publice ale unei companii.
RSM face publice un nou logo global si o noua pozitionare a brandului, care urmeaza sa fie adoptate de catre toate firmele membre. RSM Scot devine RSM, urmand decizia RSM International de a adopta un singur brand la nivel global. Astfel, RSM International, a saptea mare retea de audit, taxe si consultanta din lume, adopta numele RSM, care va fi preluat de catre toate firmele membre. Citește articolul
Acest departament ar putea fi interesat să înțeleagă cum funcționează partidele politice, cum își aleg numele și simbolurile și cum se pot asocia sau desființa. Aceste informații sunt utile pentru a ști cu cine se interacționează în spațiul public și pentru a gestiona imaginea companiei în raport cu evenimentele politice.
Legea partidelor politice nr. 14/2003 *) a fost republicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 408 din 10 iunie 2015. Citește articolul
Acest departament ar fi fost interesat de modul în care o astfel de propunere legislativă ar fi fost comunicată publicului și părților interesate și de impactul asupra imaginii unităților medicale publice.
Medicii vor putea sa lucreze in spitalele publice si in regim privat, pentru a obtine venituri suplimentare, se arata intr-o propunere legislativa adoptata recent de Senat. Serviciile se vor presta la cererea pacientilor, in baza unui contract scris. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu imaginea publică a companiei și trebuie să se asigure că etichetarea corectă contribuie la o reputație bună și la încrederea publicului, în loc să provoace controverse.
In cazurile in care etichetarea alimentelor sugereaza prezenta unor ingrediente pe care produsele nu le contin de fapt, consumatorii sunt indusi in eroare, se arata intr-o decizie recenta a Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE). Decizia Curtii, aplicabila la nivelul intregii Uniuni Europene, a fost data intr-o cauza in care o infuzie de fructe comercializata de o societate germana pretindea ca ar contine ingrediente naturale, dar in realitate produsul continea doar arome cu gustul respectivelor fructe. Citește articolul