Este preocupat de imaginea publică a companiei și de reputația brandului, care sunt puternic influențate de calitatea serviciilor oferite clienților și de feedback-ul acestora.
De la micul comerciat pana la marile lanturi de retail, amabilitatea si atentia fata de client ar trebui sa fie factorii esentiali fara de care suprematia pe o piata cu o concurenta acerba nu poate fi castigata. Cu toate acestea, un studiu de Mystery Shopping organizat la cele mai mari opt lanturi de magazine de incaltaminte, arata ca in peste 80% din cazuri, angajatii nu s-au oferit din proprie initiativa sa consilieze clientul in luarea unei decizii, nici chiar dupa 10 minute de la intrarea acestuia in magazin. Citește articolul
Acest departament se asigură că toate mesajele companiei, fie către public, parteneri sau presă, sunt impecabile. Folosirea corectă a limbii române, fără greșeli de gramatică sau vocabular, ajută la menținerea unei imagini profesionale și credibile în orice tip de comunicare externă.
Fie ca sunt de urechi, fie ca sunt pentru sticle, nu aveti nevoie de ele. "Doapele", de orice fel ar fi ele, nu ar trebui sa mai existe. Citește articolul
Susține dezvoltarea unei prezențe puternice și credibile în interacțiunile cu publicul, mass-media și alți parteneri, crucială pentru imaginea companiei.
Limbajul trupului afecteaza in mod direct nu doar modul in care ne percep oamenii din jur, ci si felul in care ne vedem pe noi insine. Psihologul Amy Cuddy ne demonstreaza cum "pozitiile corporale specifice puterii" - a sta intr-o postura care insufla siguranta in sine, chiar si cand nu ne simtim siguri pe noi - pot influenta nivelurile de testosteron si de cortizol din creier si pot avea chiar un impact major asupra sanselor noastre de a reusi in ceea ce ne-am propus. Americanca ne spune clar si raspicat ca n-avem nevoie decat de doua minute pentru a ne cultiva o postura care sa ne confera incredere si curaj in propriiile noastre forte. Citește articolul
Articolul prezintă o colecție de știri pozitive despre realizări sportive și culturale din România. Un departament de Relații Publice este interesat să înțeleagă și să comunice mesajele pozitive despre țară, le poate folosi pentru a inspira comunicările proprii sau pentru a îmbunătăți moralul angajaților prin știri de interes general.
Larisa Iordache la gimnastica artistica feminina, Marius Berbecar la masculin si Corina Constantin la aerobic au fost desemnati, vineri, sportivii anului 2014 de catre Federatia Romana de Gimnastica (FRG). Citește articolul
Departamentul trebuie să fie la curent cu discuțiile despre economia țării și relațiile cu partenerii externi pentru a înțelege contextul general și a comunica strategic, influențând imaginea publică a companiei.
Fondul Monetar International si Comisia Europeana cer Guvernului sa reduca deficitul bugetar pentru anul viitor la 0,9% din PIB, solicitare pe care partea romana o considera inacceptabila, luand astfel in calcul intreruperea discutiilor daca nu este agreat un deficit de 1,4%. Citește articolul
Articolul servește ca un material excelent de comunicare, punând în lumină implicarea companiei în educație și dezvoltarea profesională, aspecte pozitive pentru reputația și relațiile publice ale acesteia.
Casa de Avocatura “Bostina si Asociatii” a desemnat castigatorii burselor de merit pentru studentii din anul III si anul IV ai Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, respectiv anul IV din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj, premianti ai Sesiunilor de Comunicari "Bursele Bostina". Citește articolul
Dacă o companie sau organizație alege să se implice ca partener în aceste programe, departamentul de relații publice ar gestiona comunicarea publică a acestei implicări, promovând imaginea și contribuția pozitivă.
Hotararea Guvernului nr. 1051/2014 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1007/2010 privind aprobarea programelor de interes national in domeniul protectiei familiei si a drepturilor copilului pentru perioada 2010-2014 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 878 din 3 decembrie 2014. Citește articolul
Interesul vine din nevoia de a comunica transparent cu publicul și presa despre situația serviciilor, întârzieri și drepturile pasagerilor, contribuind la imaginea companiei.
Calatorii sunt indreptatiti sa primeasca despagubiri de la operatorii feroviari atunci cand trenurile intarzie sau sunt anulate, potrivit unui regulament european, insa romanii nu vor putea beneficia de aceste prevederi cel putin pana in 2019. Citește articolul
Echipa de relații publice trebuie să se asigure că firma comunică responsabil și corect cu publicul, evitând problemele de imagine legate de trimiterea de mesaje publicitare nesolicitate.
Comunicarile comerciale transmise prin e-mail sunt, in prezent, o modalitate ieftina si la indemana pentru firme de a-si promova imaginea, serviciile sau produsele. Atunci cand sunt trimise in mod legal. Insa, daca firmele n-au acordul destinatarilor pentru a le trimite, acest lucru reprezinta contraventie. Din articol mai puteti afla si ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele pentru a trimite astfel de comunicari, dar si cui va puteti adresa pentru sanctionarea comunicarilor comerciale nesolicitate. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă contextul economic general (PIB) pentru a comunica eficient cu publicul larg și cu partenerii, prezentând o imagine clară a companiei în piață.
Romania a inregistrat o crestere economica de 1,8% in trimestrul III al acestui an comparativ cu trimestrul precedent, iar in primele noua luni avansul consemnat de Produsul Intern Brut a fost de 2,8% pe serie bruta si de 3,1% pe seria ajustata sezonier, raportat la acelasi interval al anului 2013, potrivit datelor provizorii (1) publicate miercuri de Institutul National de Statistica (INS). Citește articolul