Articolul prezintă o situație de criză publică majoră și modul în care comunicarea și răspunsul autorităților au generat critici și au dus la demisia unui oficial. Este relevant pentru a analiza gestionarea imaginii publice și a comunicării în situații dificile.
Vicepremierul Gabriel Oprea a fost desemnat ministru interimar al Internelor, decretul de numire in functie fiind publicat joi in Monitorul Oficial. Numirea acestuia vine dupa ce Radu Stroe a demisionat tot joi din functia de ministru al Afacerilor Interne. Citește articolul
Acest departament monitorizează discursul public și tendințele sociale. O problemă atât de importantă precum șomajul tinerilor poate necesita o poziționare a companiei sau o comunicare strategică către public și parteneri, afectând imaginea corporativă.
Rata ridicata a somajului, in special in randul tinerilor, este principalul obstacol pentru recuperarea economica a Europei, potrivit economistilor si expertilor prezenti la dezbaterile de la Forumul Economic Mondial de la Davos (Elvetia). Citește articolul
Departamentul poate folosi aceste informații, mai ales cele despre donarea de organe și sprijinul oferit unor categorii sociale, pentru a comunica public angajamentul companiei față de comunitate și valorile sale.
Numarul declaratiilor ce pot fi intocmite gratuit la notarul public a crescut la sfarsitul anului 2013, astfel ca, in prezent, numarul procedurilor scutite de tariful notarial este de 8. Citește articolul
Criticile aduse unei noi taxe de către oficiali străini sunt relevante pentru modul în care compania își gestionează relațiile cu autoritățile, imaginea publică și influența asupra mediului de afaceri.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Se ocupă de modul în care campania este comunicată publicului, de promovarea evenimentului și de gestionarea imaginii companiei (ex: anunțarea publică a câștigătorului).
Regulamentul concursului organizat de AvocatNet.ro pentru conferinta "Modificari fiscale de ultima ora". Citește articolul
Acest departament este interesat de percepția publică și internațională asupra României în ceea ce privește justiția și lupta anticorupție, deoarece aceste aspecte pot influența reputația companiei și relațiile sale cu publicul, partenerii și mass-media.
Desi Romania a inregistrat o serie de progrese in numeroase domenii, continua sa existe ingrijorari cu privire la independenta sistemului judiciar si sunt numeroase exemple de rezistenta la masurile de integritate si anticoruptie, atat la nivel politic, cat si la nivel administrativ, se arata in cel mai recent raport al Comisiei Europene, dat publicitatii astazi. Citește articolul
Apariția pe lista publică de datornici poate afecta grav imaginea și credibilitatea companiei în fața publicului și a partenerilor de afaceri, așa că acest departament trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea și reputația.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala publica trimestrial pe pagina sa de internet o lista cu toate societatile comerciale care au datorii la bugetul general al statului. Iti spunem astazi cum sa eviti o aparitie in lista restantierilor. Citește articolul
Conține declarații ale oficialilor guvernamentali despre politici economice, informații relevante pentru a înțelege mediul de afaceri și pentru comunicarea externă a companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament poate fi interesat de regulile stricte privind publicitatea și comunicarea publică ale avocaților. Aceste norme pot oferi perspective valoroase despre comunicarea reglementată și despre modul în care avocații, care pot fi parteneri de comunicare, își pot expune serviciile sau se pot pronunța public.
Hotararea Consiliului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania nr. 852/2013 privind modificarea si completarea Statutului profesiei de avocat, adoptat prin Hotararea Consiliului Uniunii Nationale a Barourilor din Romania nr. 64/2011 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 33 din 16 ianuarie 2014. Citește articolul
Articolul se concentrează pe modul în care profesia de avocat, și implicit avocații, comunică în public, pe imaginea publică și pe reputația profesională. Discuția despre 'comunicarea profesionala' versus 'publicitate' și impactul asupra percepției publice este crucială pentru strategia de comunicare și relațiile publice ale unei entități.
In mai putin de 2 luni de zile, UNBR (Uniunea Nationala a Barourilor din Romania) a promovat doua initiative legislative semnificative pentru profesia de avocat. Prima priveste modificarea Statutului profesiei cu privire la formele de publicitate profesionala respectiv publicitatea formelor de exercitare a profesiei de avocat, iar cea de-a doua, nefinalizata inca, priveste dreptul avocatilor de a reprezenta clientii in fata Curtilor de Apel, ICCJ respectiv Curtea Constitutionala. Sa le luam pe rand. Citește articolul