Articolul reflectă poziția unei asociații de afaceri față de guvern pe subiecte economice cheie. Este important pentru a înțelege climatul de afaceri, a monitoriza advocacy-ul și a gestiona relațiile cu publicul și instituțiile.
Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania (AOAR) considera ca, in discutiile cu Fondul Monetar International, Guvernul roman ar trebui sa actioneze in spiritul pozitiei adoptate in aceste zile de Comisia Europeana, care apreciaza ca, indeosebi politicile FMI si ale Bancii Mondiale nu sunt in totala concordanta cu obiectivele asumate de tarile membre in cadrul Agendei UE 2020. Citește articolul
Articolul prezintă modul în care personalități publice au folosit puterea cuvântului pentru a influența societatea și a promova anumite idei, aspecte esențiale pentru înțelegerea comunicării strategice, a gestionării imaginii și a relațiilor cu publicul.
Cuvantul, fie ca este tiparit in mii de exemplare, fie ca este predicat in fata unei adunari restranse de oameni, are puterea de a patrunde in mintile oamenilor si de a transmite mai mult decat o idee si anume o viziune. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative se ocupă de comunicarea externă a companiei. Folosirea unui limbaj corect în comunicate de presă sau materiale informative este vitală pentru reputația și profesionalismul companiei.
Distribuirea de esantioane gratuite este una dintre cele mai eficiente metode prin care o companie poate sa isi promoveze produsele, fie ele, dulciuri, cosmetice sau mezeluri, zic specialistii de marketing. Daca la acest capitol lucrurile sunt foarte clare, in ceea ce priveste gramatica, nu mai stam la fel de bine. Unii numesc esantionul “mostra”, altii ii zic “monstra”. Cum este corect? Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care companiile își promovează succesele, obțin recunoaștere publică prin premii prestigioase și își construiesc o imagine pozitivă la nivel național și european.
Editia facsimilata "Manuscrisele Mihai Eminescu" va fi prezentata in cursul zilei de astazi la sediul Institutului Cultural Roman din New York. In cadrul evenimentului cultural, denumit si "Eminescu - Opus Magnum", vor fi sarbatorite atat ziua de nastere a poetului national Mihai Eminescu, cat si Ziua Culturii Nationale. Printre cei prezenti se numara Ambasadorul Misiunii Permanente a Romaniei pe langa Natiunile Unite la New York si Consulul general al Romaniei la New York. Citește articolul
Detaliază strategii de comunicare creativă și eficientă, cum să transmiți mesaje autentice și să construiești o prezență puternică în mediul online, esențial pentru reputația și imaginea unei companii.
De cateva luni, tot mai multi oameni sunt cuceriti de un proiect care imbina fotografia si poezia. Denumit "Fotografii de citit", proiectul l-a lansat, in octombrie 2013, pe Facebook, Andrei Mihai Purcarea, un ardelean caruia, culmea, ii place Bucurestiul, daca as folosi cliseul "conflictului" dintre mitici si ardeleni. Numai ca el este un visator, pasionat de fotografie, poezie, radio si social media, care are un serviciu cu norma intreaga la Oracle, unde este specialist in comunicare. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a companiei și comunicarea cu presa, fiind interesat de scandalurile mediatice și de modul în care acestea afectează percepția publică a unei instituții sau practici controversate.
Fondul clasei are o lunga traditie in sistemul de invatamant romanesc. Banii colectati de la parinti pentru fondul clasei vin sa completeze fondurile insuficiente alocate de stat scolilor, astfel incat elevii sa beneficieze de o educatie in conditii normale si civilizate. Fondul clasei poate fi constituit la initiativa parintilor, insa a devenit mai degraba obligatoriu, fiind "impus" de profesorii din scoala, chiar daca nu exista vreo reglementare care sa stabileasca acest lucru. Citește articolul
Acest departament poate utiliza informațiile din articol pentru a crea campanii de conștientizare publică sau pentru a comunica intern despre importanța siguranței copiilor și a sprijinirii părinților. Este relevant pentru a construi o imagine pozitivă a companiei și a demonstra implicarea sa în probleme sociale importante.
Sa ai grija de un bebelus, fie ca esti mama, tata, bunic(a) sau bona, este una dintre cele mai provocatoare experiente, care starneste in adancurile tale un iures de emotii si trairi: bucurie, uimire, incantare, dar si teama, frustrare sau neputinta. Acest tip de solicitare declanseaza uneori reactii comportamentale mai mult sau mai putin controlate. Despre o asemenea reactie si consecintele ei foarte grave, denumite generic Sindromul copilului zgaltait (SCZ), ne vorbeste Dr. Tatiana Ciomartan, medic primar pediatru, coordonator al Proiectului pentru siguranta copilului in cadrul Institutului pentru Ocrotirea Mamei si Copilului "A. Rusescu". Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat să înțeleagă deciziile guvernului privind sprijinul social și motivul strategic din spatele acestora, pentru a comunica mai bine despre rolul companiei în societate, pentru a gestiona imaginea publică și a se poziționa corect în discursul public.
Nivelul lunar al venitului minim garantat a fost majorat cu aproximativ 4,4% de la 1 ianuarie 2014, un act normativ care stabileste acest lucru fiind publicat in noiembrie 2013 in Monitorul Oficial. Potrivit oficialilor din Guvern, aceasta este o masura de protectie sociala fata de liberalizarea graduala a pretului la energie electrica si la gaze naturale. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea companiei. Regulile despre cum avocații pot comunica public și ce nu au voie să facă în media îi pot ajuta să înțeleagă mai bine cum să gestioneze comunicările legate de subiecte juridice și cum să se asigure că mesajele companiei sunt etice și profesionale.
Uniunea Nationala a Barourilor din Romania (UNBR) a publicat si in Monitorul Oficial hotararea prin care modifica Statutul avocatilor din Romania, cele mai importante noutati vizand regulile de publicitate pe care trebuie sa le respecte avocatii. Conform noilor reglementari, avocatii nu vor mai putea folosi adrese de e-mail furnizate de operatori precum Google sau Yahoo, dar nici sa isi faca pagini de prezentare sub forma de blog-uri, oferite gratuit de site-uri ca Wordpress sau Blogger. Avocatii trebuie sa aplice noile reguli inca din 20 decembrie 2013. Citește articolul
Subiectul principal este comunicarea publică a profesiei, interacțiunea cu mass-media, promovarea imaginii și regulile care guvernează aparițiile în spațiul public, fiind de interes direct pentru gestionarea reputației și a relațiilor cu publicul.
Sunt incantat ca invitatia la dezbateri pe care am transmis-o recent pe blog nu a ramas in aer, iar comentariile primite: unele "la obiect" - critice si constructive; altele - complet pe dinafara, pur si simplu reactii umorale; si altele … izvorate direct din "solidaritate profesionala" - m-au determinat sa fac pasul urmator si sa propun cateva teme concrete de dezbatere. Lista temelor nu este exhaustiva si orice propunere la obiect si circumscrisa chestiunii "publicitatii profesionale" a avocatilor este bine-venita. De asemenea, astept cu mare interes orice interventie -din partea avocatilor, din partea specialistilor in comunicare sau a agentiilor de publicitate - care ar putea contribui la clarificarea teoretica a relatiei dintre conceptele de "publicitate", "comunicare" si "publicitate formelor de organizare a profesiei". Citește articolul