Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat de acest eveniment pentru a gestiona imaginea publică, a promova brandul companiei (dacă sunt expozanți) și a monitoriza prezența media și comunicările din industrie.
Salonul Auto Moto ce se va desfasura in perioada 3-7 aprilie in Piata Constitutiei va prezenta in fata publicului un show complet, care cu siguranta nu va putea fi trecut cu vederea de jucatorii din domeniu sau de pasionatii cailor putere. Citește articolul
Interesat de modalitățile prin care alte companii își construiesc și își mențin o imagine publică pozitivă, își comunică inițiativele către public și își consolidează relațiile cu diversele părți interesate, cum ar fi studenții și mediul academic.
Societatea de avocatura Wolf Theiss anunta demararea primei editii a programului "Bursele Wolf Theiss", menit sa recunoasca si sa sustina performanta incepand din perioada studentiei, anunta societatea intr-un document de presa remis AvocatNet.ro. Programul presupune acordarea a 2 burse anuale, in valoare totala de peste 2.000 EURO, ce vor fi puse la dispozitia studentilor selectati pe intreaga perioada a anului academic (inclusiv sesiunea de examene), respectiv intervalul septembrie-iulie. Citește articolul
Articolul discută despre imaginea României în context internațional (Schengen, promovarea turismului, relația cu FMI), informații relevante pentru gestionarea reputației corporative și a comunicării externe a unei companii.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Cheltuielile de protocol și deplasările pentru reprezentare externă (vizite oficiale, promovarea intereselor) sunt adesea gestionate sau monitorizate de acest departament, care se asigură de imaginea companiei și de respectarea etichetei în relațiile publice.
Legea nr. 16/2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 26/2012 privind unele masuri de reducere a cheltuielilor publice si intarirea disciplinei financiare si de modificare si completare a unor acte normative a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 122, din 5 martie 2013. Citește articolul
Articolele despre starea economică, riscurile de insolvență, consolidarea fiscală și problemele de conformitate pot influența percepția publică și relațiile cu autoritățile, fiind importante pentru comunicarea externă și imaginea companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Insolvența unui proiect important generează știri și poate afecta reputația companiei. Acest departament ar fi interesat de cum este gestionată comunicarea publică în astfel de situații și de impactul asupra imaginii corporative.
Casa de Insolventa Transilvania, liderul pietei de insolventa din Romania, a fost numita administrator judiciar in procedura de insolventa a companiei Swan Property SRL. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice & Afaceri Corporative este interesat deoarece articolul subliniază importanța comunicării cu autoritățile și investitorii și efectele negative ale lipsei de consultare, aspecte cruciale pentru imaginea și relațiile companiei.
Atat in presa, cat si la conferintele axate pe domeniul energiei toti se plang de un aspect care pare ca este lasat in urma de factorii de decizie, si anume, lipsa stabilitatii legislative. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar putea fi interesat de idei despre cum să creeze mesaje și campanii relevante în jurul unor sărbători precum Ziua Femeii, pentru a promova imaginea companiei sau pentru comunicare internă.
De ce sarbatorim Ziua Femeii? Pentru a le multumi ca ne fac viata mai frumoasa, ca le aratam cat de mult le iubim si ca le apreciem tocmai pentru faptul ca sunt unice. Aici am pus punctul pe “i”, unica, pentru ca asa este fiecare femeie si asa cum ar trebui sa fie si cadoul pentru ea, tot unic. Citește articolul
Cei de la relații publice și afaceri vor să înțeleagă discuțiile și deciziile importante la nivel de stat, cum e aderarea la Schengen, ca să știe cum să comunice despre asta și cum ar putea afecta imaginea sau operațiunile companiei la nivel mai larg.
Romania a indeplinit toate criteriile de aderare la spatiul Schengen, conform acquis-ului in domeniu, anunta Ministerul Afacerilor Externe si Ministerul Afacerilor Interne intr-un document de presa comun. Citește articolul
Pentru că ajută la comunicarea transparentă a politicilor companiei despre concediile parentale, îmbunătățind imaginea firmei ca un angajator responsabil, modern și deschis în relația cu angajații și publicul larg.
Uniunea Europeana promoveaza echilibrul intre viata de familie si cea pofesionala, incurajand tatal nou-nascutului sa se implice activ in cresterea acestuia. In Romania, tatii isi pot lua concediu pentru cresterea copilului pana la doi ani – aceasta fiind una dintre cele mai lungi perioade din UE, totusi putini aleg sa profite de acest beneficiu, spun consultantii Accace, unul dintre liderii din Europa Centrala si de Est in zona serviciilor de outsourcing si consultanta. Citește articolul