Articolul conține declarații ale oficialilor despre subiecte economice și sociale importante, precum și știri despre relațiile internaționale ale României, toate acestea având impact asupra imaginii și comunicării corporative.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
E important pentru imaginea publică a firmei și pentru a arăta că firma sprijină angajații cu familii, mai ales în situații delicate ca îngrijirea unui copil cu dizabilități.
Modificarea declaratiei 100, suma minima de plata la CAS pentru persoanele fizice sau noile reguli din Codul de procedura fiscala sunt doar cateva dintre subiectele despre care am vorbit in aceasta saptamana. Cele mai importante stiri pe care le-am dezbatut zilele trecute, printre care se numara si cotele contributiilor sociale din 2013 sau normele modificate ale Codului fiscal, sunt sintetizate in articolul urmator. Citește articolul
Imaginea publică a unei companii este influențată de poziția sa față de probleme sociale importante, cum ar fi egalitatea de gen. Departamentul de Relații Publice folosește astfel de informații pentru a comunica valorile companiei și pentru a gestiona reputația în raport cu societatea.
Luna femeilor a inceput glorioasa, cu soare frumos, zambete largi si pupaturi zgomotoase. Cum ii sta bine oricarei prime zile de primavara, nimic nu a lipsit: martisoare, ciocolata, flori, felicitari. Barbatii s-au ingramadit la tarabe ca sa daruiasca doamnelor bucurii mici, impletite cu fire alb cu rosu. Nimic mai frumos, veti spune. Si nu pot sa va contrazic. Dar, sincer va spun, m-am cam saturat de sarbatorirea asta exagerata a "doamnelor din viata noastra" din martie. Mi se pare desantata, mai ales cand e asezonata, in celelalte zile din an, cu atitudini misogine, cu discriminari sexiste, cu violente si hartuiri, cu proclamarea superioritatii barbatului in fata femeii. Nu ar fi bine sa primim mai putine flori, dar ceva mai mult respect? Citește articolul
Articolul prezintă un exemplu de angajament social al unei companii, care poate fi folosit pentru a construi o imagine publică pozitivă și pentru a comunica valorile corporative. Modul în care o companie se raportează la comunitate și la problemele sociale este un subiect important pentru relațiile publice.
Honore de Balzac spunea ca "Pretutindeni unde este saracie este si suferinta! Suferinta, saracia sunt forte vii care comit abuzurile lor, asa cum puterea le comite pe ale sale". Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de contextul economic general pentru a formula mesaje coerente către public, mass-media și alte părți interesate, precum și pentru a înțelege climatul de afaceri.
Desi situatia pietelor financiare din UE s-a imbunatatit substantial incepand din vara anului 2012, relansarea crestererii economice se face cu pasi mici, potrivit ultimelor previziuni ale Comisiei Europene, se arata pe site-ul institutiei. Citește articolul
Discuțiile despre reglementări europene, problemele pasagerilor și propunerile pentru falimente sunt esențiale pentru reputația unei companii aeriene și pentru modul în care aceasta comunică cu publicul și cu autoritățile.
"Am dezvoltat dispozitive capabile sa detecteze explozivele din lichide, de aceea cred ca putem elimina din ianuarie anul viitor restrictia legata de prezenta lichidelor in bagajul de mana", a spus eurodeputatul Brian Simpson (Grupul Aliantei Progresiste a Socialistilor si Democratilor din Parlamentul European, Regatul Unit), conform unui comunicat de presa al Parlamentului European. Citește articolul
Protestele angajaților și declarațiile oficiale ale ministrului delegat pentru Dialog Social, precum și impactul deciziilor guvernamentale asupra investitorilor, sunt evenimente care pot afecta imaginea publică și necesită gestionarea comunicării externe.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
O discuție publică despre impactul costurilor energiei asupra industriei și consumatorilor este de interes pentru imaginea și reputația unei companii, mai ales în contextul responsabilității corporative și a relațiilor cu publicul.
Guvernul va modifica legislatia privind acordarea certificatelor verzi pentru a preveni distrugerea industriei romanesti si a gasi un echilibru intre sprijinirea investitiilor in energie regenerabila si costurile pe acestea le implica, a sustinut ministrul delegat pentru Energie, Constantin Nita. Citește articolul
Articolul, care reflectă importanța pieței românești de tehnologie și activitatea unei firme internaționale, este relevant pentru gestionarea imaginii publice și a relațiilor companiei.
La sfarsitul saptamanii trecute, aproximativ 120 de avocati, parteneri si asociati cu specializare in dreptul tehnologic si comercial din cadrul mai multor birouri ale firmei internationale de avocatura CMS s-au intalnit la Bucuresti, in cadrul intalnirii anuale de training sectorial a companiei. Citește articolul
Ajută la înțelegerea poziției oficiale a guvernului față de anumite proiecte sau legi, ceea ce poate fi util în formularea mesajelor publice ale companiei și în gestionarea relațiilor cu instituțiile.
Premierul Victor Ponta i-a cerut ministrului Economiei sa retraga proiectul privind protectia sociala a angajatilor care urmeaza sa fie disponibilizati si sa clarifice acest subiect. In cursul acestei dimineti, documentul in cauza a fost scos de pe site-ul Ministerului Economiei, acolo unde era postat pentru dezbatere publica. Citește articolul