Acest departament urmărește evenimentele politice și legislative majore pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a gestiona comunicarea externă. O decizie importantă despre legea bugetului este relevantă pentru imaginea și relațiile publice.
Legea bugetului de stat pe anul 2013 este constitutionala, decizia fiind luata cu unanimitate de voturi de catre magistratii Curtii Constitutionale a Romaniei, anunta, miercuri, institutia pe site-ul propriu. Tot miercuri, hotararea CCR a fost publicata in Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament este interesat de starea economică generală și de modul în care oamenii își gestionează finanțele personale, pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a comunica eficient cu publicul.
Cel mai accesat tip de credit in 2012 a fost cel de nevoi personale (39,56 % din total), pe locul doi situandu-se creditul pentru prima casa (13,52%), potrivit unui studiu realizat de platforma independenta VreauCredit.ro pe baza analizei a 30.000 de cereri de credite. Citește articolul
Imaginea publică a companiei depinde mult de cât de bine este protejat brandul. Fără protecție, riscă să apară produse false care pot strica reputația și încrederea clienților.
Numarul total al cererilor de inregistrare marca si de reinnoire de marca s-a ridicat, in 2011, la 19.735. Dintre acestea, 11.251 au fost cereri depuse pe cale nationala, inclusiv cererile de reinnoire de marca. Potrivit statisticilor Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), se remarca o scadere a numarului cererilor de inregistrare de marca, de la 12.033 in 2010, la 11.600 in 2011, se arata intr-un comunicat de presa transmis de cabinetul Andra Musatescu Law & Industrial Property Offices. Citește articolul
Articolul menționează consolidarea notorietății mărcii și creșterea încrederii în brand ca fiind o prioritate competitivă, aspecte gestionate de departamentul de relații publice.
25% dintre liderii de business din Romania sunt foarte increzatori, iar 40% sunt relativ increzatori ca firmele lor vor creste in 2013. Cu toate acestea, ei sunt mai putin optimisti privind cresterea industriei in care activeaza – doar 4% sunt foarte increzatori in acest lucru. In ceea ce priveste cifra de afaceri, 51% dintre ei se asteapta sa inregistreze o crestere moderata in 2013, de 5%-10%, arata concluziile studiului "O noua viziune a cresterii", publicat recent de Ernst & Young. Citește articolul
Acest departament gestionează comunicarea și imaginea companiei. Înțelegerea dinamicii economice a Uniunii Europene, inclusiv a fluxurilor de bani și a contribuțiilor statelor, este utilă pentru a formula mesaje coerente și pentru a naviga în discuțiile publice sau politice.
O treime din statele membre ale Uniunii Europene cotizeaza mai mult decat beneficiaza la bugetul UE, conform infograficului de mai jos. Afla cat de mult plateste germanul si fancezul de rand pentru a finanta alte state mai putin dezvoltate. Unde se situeaza Romania? Citește articolul
Se ocupă de imaginea publică a companiei. Subiectul culpei medicale este unul sensibil și de interes general, iar modificările legislative necesită o comunicare atentă pentru a menține încrederea publicului.
Ministerul Sanatatii intentioneaza sa puna in dezbatere publica, pana la jumatatea acestui an, un nou proiect de Lege a Malpraxisului, anunta institutia pe site-ul propriu. Citește articolul
Articolul este o poveste de succes despre un proiect cu impact pozitiv în comunitate și educație. Departamentul de Relații Publice ar fi interesat să comunice astfel de inițiative pentru a consolida imaginea pozitivă a companiei, a demonstra valorile acesteia și a construi parteneriate strategice.
Speranta este prima si ultima frontiera in absolut tot ceea ce implica omul. Fie ca se asterne poetic dinaintea noastra cu fiecare gand pe care il vrem pus in practica si atunci ne umple mintea cu proiectii ale viitorului, inima cu pasiune si corpul cu o grozava energie, fie ca ramane in trecutul nostru si atunci simtim ca ne frangem odata cu ea. Speranta este un bun dat atunci cand o avem si lasa disperare in loc atunci cand ne paraseste. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei. Articolele despre probleme sociale precum violența domestică pot fi folosite pentru a comunica implicarea companiei în comunitate și susținerea cauzelor sociale importante, consolidând astfel reputația.
Toti copiii, fara exceptie, isi doresc ca parintii lor sa se inteleaga bine, sa fie o familie fericita si sa locuiasca intr-o casa caracterizata de armonie si caldura. Din pacate insa, nu toate familiile reusesc sa atinga acest scop si sa depaseasca impreuna problemele care intervin de-a lungul timpului. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele publice și sportive majore, mai ales cele organizate sub egida unor instituții internaționale prestigioase, pentru a identifica oportunități de promovare a imaginii companiei, de parteneriat sau pentru a înțelege contextul social și mediatic.
Festivalul Olimpic al Tineretului European 2013, cel mai mare eveniment sportiv pentru tineret din tara noastra, poate pune Romania pe harta competitiilor internationale viitoare si are potential de a atrage mii de turisti straini. Afla tot ce trebuie sa stii despre FOTE 2013. Citește articolul
Este o știre importantă legată de sănătatea publică și acțiuni guvernamentale, care poate influența imaginea publică a companiilor din domeniu și necesită o comunicare atentă.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 2/2013 pentru completarea art. 362 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 67, din 31 ianuarie 2013. Citește articolul