Articolul comunică realizări importante ale companiei, cum ar fi depășirea concurenței și atingerea unor recorduri de trafic, elemente cheie pentru imaginea publică și relațiile corporative.
Intr-o vineri, 4 ianuarie, undeva dupa ora 20.00, pe vremea in care alti oameni plecau intr-o vacanta "de-dupa-vacanta-de-revelion", la Avocatnet.ro niste oameni pregatisera terenul pentru o mutare cu mult stres. Domeniile din jurul Avocatnet.ro erau mutate pe servere mai performante, se schimba furnizorul de colocare, iar rezultatele asteptate puneau si mai mult stres pe actorii interventiei respective. Citește articolul
Anunțul că firma va deveni unul dintre marii angajatori din România și va deschide multe magazine este o veste importantă, pe care acest departament o va gestiona pentru a construi o imagine publică pozitivă a companiei.
Companiile din Romania au reluat angajarile, cele mai multe joburi fiind disponibile in retail si in industria IT, dar in industria hoteliere. Salariile sunt atragatoare, iar printre firmele care au anuntat deja ca vor sa angajari se numara Profi, Wizz Air si Banca Transilvania. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative monitorizează climatul politic și legislativ. Aspectele legate de integritatea publică și funcționarea instituțiilor sunt importante pentru a înțelege percepția publică și pentru a gestiona relația companiei cu factorii de decizie și cu opinia publică.
O propunere legislativa care modifica statutul deputatilor si senatorilor a fost adoptata recent de Parlamentul Romaniei, fiind transmisa spre promulgare presedintelui Romaniei. Totusi, seful statului nu a semnat decretul de promulgare, ci o cerere de reexaminare a actului normativ, unul dintre motive fiind ca unele aspecte cuprinse in document vin in contradictie cu recomandarile cuprinse in Raportul Comisiei Europene pe justitie. Citește articolul
Având în vedere menționarea unor oficiali europeni (Barroso) și a unor politici privind fondurile europene și ocuparea forței de muncă, departamentul de Relații Publice este interesat pentru a înțelege contextul economic și social, care poate influența comunicarea externă și imaginea companiei.
Presedintele Comisiei Europene (CE), Jose Manuel Barroso, a laudat Romania, pentru reducerea deficitului bugetar din 2012 si a spus ca este un adevarat succes, tinand cont de situatia economica actuala. Citește articolul
Este interesat de informațiile despre investițiile străine și impactul lor asupra creării de locuri de muncă, pentru a înțelege mai bine mediul de afaceri și pentru a comunica public contribuția generală a companiilor la economie.
La sfarsitul anului trecut, activau in Romania peste 2.700 de societati comerciale cu participare din SUA, care au generat in 2011 afaceri in valoare de peste 16,1 miliarde de lei. Citește articolul
Pentru Relații Publice, înțelegerea unor astfel de cazuri este importantă pentru a comunica într-un mod sensibil și responsabil despre probleme sociale. Poate inspira campanii de comunicare sau parteneriate care să demonstreze angajamentul companiei față de comunitate și să consolideze o imagine pozitivă, în special în legătură cu sprijinirea copiilor și a familiilor aflate în dificultate.
"Desi am doar 14 ani, pot sa spun ca sunt mult mai matura decat alti copii la varsta mea. Mama mea l-a parasit pe tatal meu cand eu aveam varsta de 2 ani. Multa vreme am judecat-o pentru ca a facut acest lucru, insa acum o inteleg perfect!", asa incepe conversatia pe care o fetita a avut-o cu unul dintre asistentii sociali de la Telefonul Copilului. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu imaginea companiei și comunicarea cu publicul larg sau cu partenerii. Un astfel de articol, care prezintă date despre preferințele de nume la nivel național, poate fi util pentru a înțelege tendințe sociale generale sau pentru a inspira conținut pentru comunicări non-business, care să arate o latură mai umană și mai conectată la societate a companiei.
Esti curios care au fost cele mai cautate prenume anul trecut? Vezi astazi ce preferinte au avut parintii atunci cand au ales numele de botez ale copiilor, precum si ce semnificatie au aceste nume. Citește articolul
Vânzarea unei companii de stat este un subiect de interes public, iar departamentul se ocupă de modul în care este comunicată această decizie și de relația cu publicul și presa.
Statul roman va cheltui aproximativ 10 milioane de lei pentru privatizarea CFR Marfa, companie strategica cu datorii de peste 1,8 miliarde de lei. Citește articolul
Această situație, cu mii de procese împotriva băncilor, afectează puternic imaginea publică. Departamentul este interesat să înțeleagă situația pentru a gestiona comunicarea și reputația băncii.
Banci importante din Romania, precum BCR,Piraeus Bank sau Volksbank, sunt asaltate cu mii de procese intentate de proprii clienti. Marul discordiei? Clauzele abuzive din contractele de credit. Citește articolul
Dacă organizația este o companie producătoare de bere, acest departament va urmări subiectul pentru a gestiona imaginea publică, relațiile cu mass-media și comunicarea cu autoritățile, având în vedere poziția industriei.
Accizele la bere vor creste cu 10% de la 1 februarie, conform celor mai recente modificari ale Codului Fiscal, iar studiul de impact al Ministerului Finantelor Publice /MFP/ estimeaza o crestere a preturilor cu 2%. Citește articolul