avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1055 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Acasă Departament: Strategie & Planificare Corporativă

Departament: Strategie & Planificare Corporativă

ACCES GRATUIT

Aplicații online gratuite care te ajută la birou: Aplicații pentru management de proiect

Managementul eficient al proiectelor este crucial pentru implementarea strategiilor companiei. Aplicațiile ajută la planificare, alocarea resurselor și monitorizarea succesului inițiativelor strategice.

Inteligo.ro în Weekend
4 Aprilie 2020 | 2024 | Timp de citire: 3 min.

După cum ai văzut deja din articolele anterioare, există aplicații online pentru sarcini uzuale, aplicații care nu necesită instalare, putând fi rulate din orice browser cât timp calculatorul are acces la Internet. Dezavantajul este că trebuie să ții minte și să accesezi adrese web diferite pentru fiecare aplicație în parte. Dacă încerci să integrezi aceste aplicații în fluxul de management al unui proiect vei observa imediat dezavantajul aceste abordări. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Lumea Inteligo. Recomandările săptămânii:

Economia încrederii | Fundația | Învață cum să promovezi și să vinzi produse și servicii în mediul online | COVID-19 și managementul situațiilor de urgență

Ajută la dezvoltarea planurilor de marketing online, la înțelegerea noilor tendințe economice bazate pe încredere și la elaborarea strategiilor de răspuns în situații de criză.

Inteligo.ro în Weekend
4 Aprilie 2020 | 1119 | Timp de citire: 2 min.

Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cultura generală a angajaților din organizația ta. De ce e importantă și cum crești nivelul acesteia

Departamentul de Strategie & Planificare Corporativă este interesat de acest articol deoarece abordează modul în care calități precum cultura generală a angajaților pot contribui la succesul companiei, mai ales în anumite industrii. Înțelegerea acestor factori poate influența direcția strategică a companiei în privința dezvoltării forței de muncă și a culturii organizaționale.

Up Romania în Weekend
4 Aprilie 2020 | 1071 | Timp de citire: 1 min.

În fiecare organizație în care colegii au ocazia să comunice pe durata proiectelor sau în momentele de recreere, aceștia se apropie social, cunoscând din ce în ce mai multe unul despre celălalt. Această atmosferă este benefică pentru orice companie care dezvoltă o cultură organizațională pozitivă, bazată pe o atmosfera plăcută și o plăcere de a interacționa cu colegii. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Urmează un val de insolvențe

Pe timpul stării de urgență nu se pot face cereri de deschidere a procedurilor de insolvență

Acest departament folosește informațiile despre riscurile economice și legale, cum ar fi insolvența, pentru a ajusta strategiile de afaceri și planurile de dezvoltare, asigurând adaptarea companiei la condițiile pieței.

Alexandros Bakos în Aspecte juridice
Redactor, avocatnet.ro
3 Aprilie 2020 | 1297 | Timp de citire: 2 min.

Firmele care se află în dificultate de a-și plăti datoriile exigibile ar putea, dacă sunt îndeplinite condițiile pentru intrarea în insolvență, să fie puse în situația de a intra în astfel de proceduri. Având în vedere că, pe perioada stării de urgență, există anumite măsuri ce blochează, practic, deschiderea procedurilor de insolvență, există șanse reale ca, odată încetată starea de urgență, să apară un „val de insolvențe”, după cum menționează și cei de la Maravela, Popescu și Roman. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Reminder De azi, amenzi de zeci de ori mai mari pentru cei ce încalcă ordonanțele militare și sancțiuni complementare pentru firme

Sancțiunile severe și riscurile operaționale, financiare și reputaționale prezentate în articol pot influența deciziile strategice ale companiei, obligând la o planificare adaptată la contextul legislativ și la potențialele blocaje operaționale.

Alexandros Bakos în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
3 Aprilie 2020 | 2 | 10892 | Timp de citire: 2 min.

Printr-o serie de ordonanțe militare, autoritățile au impus până acum măsuri drastice pentru combaterea efectelor coronavirusului, inclusiv interzicerea tuturor deplasărilor, în afară de cele justificate prin motive serioase cum sunt urgențele, cumpărăturile de alimente sau deplasările în interes de serviciu. Persoanele fizice care nu respectă aceste măsuri riscă de azi sancțiuni mult mai mari. În plus, tot de azi, firmele care încalcă prevederile ordonanțelor militare riscă nu doar amendarea, ci și sancțiuni complementare. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Antreprenorii s-au unit pentru a-și salva afacerile și angajații

Articolul descrie cum afacerile (restaurante, taximetrie) își adaptează modul de funcționare și ofertele pentru a răspunde noilor condiții din piață. Acest lucru implică decizii strategice despre cum să supraviețuiască și să prospere în situații schimbătoare.

StirileProTV.ro în Știri & Revista presei
3 Aprilie 2020 | 747 | Timp de citire: 1 min.

Într-o economie lovită crâncen de pandemie, mai mulți întreprinzători locali au lăsat concurența la o parte și s-au unit pentru a-și salva afacerile, și implicit angajații, care sunt în pericol să intre în șomaj. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Afacerile în vremea coronavirusului

Agenda lunii aprilie, influențată de starea de urgență: La ce trebuie să fie atente firmele (și nu numai)

Utilizează informațiile despre contextul economic, fiscal și legal pentru a ajusta strategiile de afaceri și planurile pe termen scurt și mediu ale companiei.

Alexandru Boiciuc în Aspecte juridice
Redactor-șef, avocatnet.ro
3 Aprilie 2020 | 3169 | Timp de citire: 3 min.

În luna aprilie, firmele și salariații lor, dar și alte entități, își desfășoară activitatea sub „influența” stării de urgență, care este programată momentan să dureze până în data de 14. Deși există domenii cu activitate redusă sau unele de-a dreptul „înghețate”, în altele activitatea merge mai departe, cu toate precauțiile necesare. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

Industria auto din România va produce echipamente medicale şi contribuie la realizarea unui ventilator, anunță ministrul Economiei

Decizia de a reorienta producția și monitorizarea contextului economic și bursier sunt cruciale pentru direcția strategică și planificarea pe termen lung a companiei.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
3 Aprilie 2020 | 753 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Coronavirus - stare de urgență

37 de întrebări pe care le-ai putea avea despre ieșitul din casă și răspunsurile MAI pentru ele

Informațiile despre modul în care restricțiile afectează diverse sectoare (comerț, deplasarea persoanelor, activități profesionale) sunt esențiale pentru ajustarea strategiilor și planurilor de afaceri ale companiei pe termen scurt și mediu.

Andreea Tutulan în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
2 Aprilie 2020 | 7 | 12846 | Timp de citire: 11 min.

În contextul în care au apărut mai multe neclarități cu privire la textul ordonanțelor militare, prin care se interzice ieșitul din casă pentru activități neesențiale, Ministerul Afacerilor Interne (MAI) a realizat un material bazat pe întrebările primite de la persoanele fizice, cu răspunsuri punctuale la problemele ridicate. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Stare de urgență

Documentația pentru certificatul de stare de urgență trebuie semnată electronic. Semnarea se poate face și prin împuternicit

Acest departament planifică cum compania să funcționeze în situații de criză, iar cunoașterea și folosirea unor instrumente precum certificatul de stare de urgență pentru a gestiona finanțele și obligațiile este esențială pentru strategia pe termen scurt și lung a companiei.

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
2 Aprilie 2020 | 3136 | Timp de citire: 2 min.

Companiile care vor solicita online obținerea certificatului de stare de urgență, pentru a beneficia de facilități în relația cu statul și cu partenerii de afaceri, trebuie să semneze electronic documentația transmisă autorităților. Dacă reprezentantul legal al firmei nu are semnătură electronică, o altă persoană care are așa ceva poate fi împuternicită să depună documentația. Citește articolul