Inflația și situația economică generală, descrise în articol, influențează direct puterea de cumpărare a clienților și modul în care compania își stabilește prețurile sau campaniile de vânzări. Este important pentru vânzători să înțeleagă contextul pieței.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru a se asigura că agenții de vânzări, care se deplasează mult, sunt în regulă cu permisul și actele mașinii, evitând astfel amenzi sau întârzieri care ar putea afecta activitatea de vânzare.
Începând cu 2 martie 2023, și polițiștii din cadrul serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor pot da amenzi în cazul nepreschimbării permisului sau talonului auto ori neradierii vehiculului deținut în termenul legal, dar și pentru deţinerea simultană a două permise de conducere naţionale, dintre care unul emis în străinătate, potrivit unei ordonanțe apărute în februarie. În plus, deținătorii de mașini pot primi acum, până la eliberarea certificatului de înmatriculare, o dovadă înlocuitoare cu valabilitatea de cel mult o lună. Citește articolul
Articolul detaliază noi restricții privind modul în care produsele (jocurile de noroc) pot fi promovate și vândute către public, inclusiv orele la care pot rula reclamele, persoanele care nu pot apărea în reclame și mesajele obligatorii. Echipa de vânzări și marketing trebuie să adapteze strategiile pentru a respecta aceste reguli.
Reclamele audio-video pentru cazinouri, jocuri de noroc sau pariuri sportive vor fi permise doar noaptea, iar celebritățile nu vor mai putea promova serviciile acestora, potrivit unui proiect legislativ adoptat azi de senatori. În plus, publicitatea exterioară pentru jocurile de noroc va fi permisă doar dacă panoul se încadrează într-o suprafață maximă. În varianta inițială, proiectul interzicea orice formă de comunicare comercială audiovizuală sau de publicitate pentru cazinouri, jocuri de noroc sau pariuri sportive, dar senatorii au adoptat o formă modificată a proiectului inițial. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să înțeleagă ce informații despre clienți și punctele lor de lucru sunt necesare pentru a crea facturi valide. Aceasta îi ajută să colecteze datele corecte de la clienți și să comunice eficient cu departamentul de contabilitate, asigurând o facturare fără probleme.
Atunci când o companie emite o factură către un sediu secundar fără personalitate juridică, trebuie să furnizeze informații esențiale, inclusiv datele de identificare ale companiei-mamă, ale sediului secundar, precum și detaliile facturii și condițiile de plată. De asemenea, trebuie menționate datele fiscale ale clientului și, în cazul livrării bunurilor către un punct de lucru al acestuia, trebuie să se treacă numele și adresa acestuia, opțional și codul de identificare al punctului de lucru. Aceste informații trebuie incluse pe factură pentru a asigura validitatea și legalitatea acesteia. Citește articolul
Pentru a ști în ce zone se vând cel mai bine produsele, unde sunt clienți cu putere de cumpărare mai mare și cum să-și adapteze tactica de vânzări, pe baza datelor despre PIB-ul pe cap de locuitor și venituri.
Economiile a 28 de județe din România reprezintă fiecare sub 2% din PIB-ul național, Cluj fiind singurul județ a cărui produs intern brut are o pondere de peste 5% în economia națională, reiese dintr-un raport al Comisiei Naționale de Strategie și Prognoză (CNSP). Citește articolul
Evoluția ROBOR poate influența puterea de cumpărare a clienților și, implicit, deciziile lor de a achiziționa produse sau servicii. Informațiile despre piața chiriilor și interesul pentru asigurările de locuințe sunt relevante pentru companiile din domeniul imobiliar sau cele care oferă servicii conexe, ajutând la adaptarea strategiilor de vânzări.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Echipa de vânzări, în special pentru producători, trebuie să știe că produsele lor ambalate trebuie să fie înregistrate în SGR pentru a putea fi vândute legal. Retailerii trebuie să știe că doar produsele de la producători înregistrați pot fi comercializate.
Sistemul de garanție-returnare (SGR) pentru ambalaje primare nereutilizabile se va aplica abia din iarnă, dar până atunci producătorii și comercianții au o obligație importantă de bifat: înregistrarea în SGR. Termenul-limită este 28 februarie 2023, iar administratorul SGR (RetuRo) a anunțat producătorii și comercianții, de la finele lui decembrie deja, că pot începe să se înregistreze. Citește articolul
Modificările prețurilor la carburanți pot influența costurile de livrare a produselor sau serviciilor, ceea ce poate afecta strategia de preț și competitivitatea companiei pe piață.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Managerii de vânzări trebuie să se asigure că echipele lor care călătoresc cu mașina, inclusiv peste granițe, cunosc noile reguli pentru a evita întârzierile sau amenzile care pot afecta programul de lucru și relațiile cu clienții.
Alături de polițiștii rutieri, și cei de frontieră pot aplica, în anumite situații, sancțiuni în cazul în care constată contravenții la legislația circulației pe drumurile publice, potrivit Codului rutier. Pentru ca această prevedere să fie aplicabilă și în practică, recent a fost modificat regulamentul Codului rutier, astfel încât și polițiștii de frontieră să poată face verificări în evidența permiselor de conducere reținute și a sancțiunilor aplicate șoferilor. Citește articolul
Articolul clarifică ce tipuri de băuturi și ambalaje sunt incluse în SGR și cine sunt comercianții obligați să se înregistreze. Acest departament trebuie să înțeleagă implicațiile SGR pentru produsele pe care le vinde și pentru procesele de vânzare.
Mai sunt câteva zile până la expirarea termenului de înregistrare a producătorilor și comercianților de pe piață în platforma SGR („Sistemul de Garanție-Returnare”), iar riscul unei amenzi între 20.000 și 40.000 de lei, în urma controalelor dedicate ce vor avea loc luna următoare, „a alertat” comercianții și producătorii de băuturi în privința conformării la obligația de înregistrare. Una dintre întrebările adresate de cei interesați este ce formă de organizare are comerciantul supus înregistrării și dacă, de exemplu, o întreprindere individuală ori o persoană fizică autorizată e obligată să se înregistreze în platforma SGR. Citește articolul