Departamentul de Vânzări este interesat pentru că articolul oferă informații despre un program guvernamental care permite achiziția de rechizite și haine cu tichete electronice. Magazinele care vând aceste produse pot deveni parteneri și pot atrage noi clienți beneficiari ai acestui ajutor.
Așa cum s-a stabilit în 2020, elevii defavorizați din învățământul de stat preșcolar, primar și gimnazial trebuie să primească, în fiecare an școlar, tichete în valoare de 500 de lei, ca să-și cumpere rechizite și haine. După cum a confirmat recent Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE), preșcolarii și elevii din medii defavorizate vor primi vouchere și în noul an școlar - 2023-2024 - pentru rechizite și îmbrăcăminte. Citește articolul
Personalul de vânzări trebuie să știe ce cotă de TVA se aplică (5% sau 19%) pentru a oferi prețuri corecte clienților și a-și adapta strategiile de vânzare, mai ales pentru clienții rezidențiali și instituțiile publice.
Printr-o lege oficializată azi, s-a stabilit modificarea Codului fiscal, astfel încât la livrarea și instalarea de panouri fotovoltaice, panouri solare termice sau sisteme de încălzire cu emisii scăzute și de înaltă eficiență să se aplice, de luni, o cotă redusă a taxei pe valoarea adăugată (TVA), de numai 5%. Citește articolul
Articolul arată cât de important este ca prețurile și modul de calcul să fie foarte clare pentru clienți încă de la început. O descriere neclară a costurilor poate duce la neînțelegeri, refuzul plății și chiar anularea contractului, ceea ce afectează direct veniturile din vânzări.
O clauză dintr-un contract de prestări de servicii juridice încheiat între un avocat și un consumator prin care se stabilește prețul pe baza unui tarif orar, fără a cuprinde alte precizări, nu îndeplinește cerința de a fi clară și inteligibilă, conform directivei privind clauzele abuzive, a concluzionat recent Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE). Cu alte cuvinte, e necesar pentru client să poată să estimeze, cât de cât, costul pe care va trebui să-l suporte la final. Instanța națională, spune CJUE, poate să repună clientul (consumatorul) în situația în care s-ar fi aflat în lipsa unei clauze abuzive, lăsând profesionistul, adică avocatul, fără remunerație pentru serviciile prestate, dar instanța nu poate să înlocuiască clauza abuzivă cu o estimare judiciară a nivelului remunerației. Citește articolul
Ajută la înțelegerea puterii de cumpărare a clienților și a modului în care își ajustează bugetele, influențând strategiile de vânzări și marketing.
Pandemia, criza prețurilor din energie și inflația tenare, ce 2 cifre – toate pe fondul deficitelor care i-au lăsat statului un spațiu îngust de intervenție: aceasta e conjunctura în care costul vieții a crescut rapid în ultimii 3 ani, schimbând comportamente de consum și remodelând bugetele gospodăriilor. Citește articolul
Informațiile despre veniturile și cheltuielile gospodăriilor și perspectivele economice (creștere, inflație, evitarea recesiunii) sunt cruciale pentru acest departament. Ele ajută la estimarea puterii de cumpărare a consumatorilor, la prognozarea cererii de produse și servicii și la ajustarea strategiilor de vânzări și marketing.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Personalul de vânzări (de exemplu, ospătarii) este cel care interacționează direct cu clienții. Ei trebuie să știe cum să prezinte corect opțiunea de bacșiș pe nota de plată și pe bonul fiscal, respectând cerințele legii.
Amenda de la 2.000 la 4.000 de lei din Legea bacșișului este dată pentru nerespectarea întregii reglementări - asta poate să însemne că nu se plătește impozitul de 10%, că nu se evidențiază corect pe bon sau că nu există o notă de plată separată, care să arate într-un anume fel, ori poate să însemne că în barul sau restaurantul respectiv nu se aplică legea deloc și angajații încasează bacșișul ca-ntotdeauna. Citește articolul
Scăderea numărului de cumpărători potențiali și înrăutățirea condițiilor economice generale sugerează o reducere a puterii de cumpărare și a cererii pe piață, ceea ce impune adaptarea strategiilor de vânzări și marketing.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Oferă date despre producția agricolă pe țări și pe tipuri de produse, ajutând la identificarea oportunităților de piață și la planificarea strategiilor de vânzări.
România este al patrulea cel mai mare producător de cereale din UE, asigurând 9,3% din cantitatea recoltată la nivel european. Pe primul loc este Franța, cu 22,5%, urmată de Germania (14,3%) și Polonia (11,4%), potrivit unui raport realizat de Eurostat. Citește articolul
Creșterea economică generală și informațiile despre exporturi pot indica oportunități noi de piață sau o cerere crescută pentru anumite produse și servicii, ajutând la ajustarea strategiilor de vânzări și la identificarea potențialilor clienți sau piețe de desfacere.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii.
Datele despre PIB per capita și numărul de IMM-uri oferă o imagine clară a puterii de cumpărare și a densității afacerilor în diferite regiuni, esențiale pentru stabilirea strategiilor de vânzări și alocarea resurselor.
Direcția Politici și Strategie din Ministerul Dezvoltării a realizat un nou studiu privind disparitățile teritoriale, în fapt o actualizare cu cele mai recente date definitive (2020 sau 2019) ale INS și date BNR. Citește articolul