Starea economiei, reflectată de PIB, influențează direct puterea de cumpărare a clienților și perspectivele de creștere ale vânzărilor companiei. O scădere sau o redresare economică dictează strategiile de vânzări.
Economia României a pierdut aproape șapte miliarde de euro în perioada mai - iunie, lunile cu cele mai dure restricții impuse de pandemie. Datele au fost publicate marți de Institutul Național de Statistică. Citește articolul
Pentru a identifica noi oportunități de vânzare și pentru a înțelege condițiile prin care magazinele sportive pot deveni unități unde pot fi folosite aceste vouchere, atrăgând astfel noi clienți.
Pentru a încuraja activitatea sportivă printre copiii născuți între 1 ianuarie 2005 și 31 decembrie 2014, Guvernul a dat o ordonanță de urgență (OUG) prin care îi acordă fiecărui copil care se va înscrie în următoarea perioadă la un club sportiv, pentru a practica sport de performanță, un voucher în valoare de 300 de lei. Acel voucher va putea fi folosit exclusiv pentru achiziționarea de echipamente sportive. Citește articolul
Informațiile despre scăderea vânzărilor de mașini și dificultățile financiare ale gospodăriilor reflectă puterea de cumpărare a consumatorilor și încrederea lor în economie. Departamentul de vânzări poate folosi aceste date pentru a-și ajusta strategiile de piață, prețurile și estimările de vânzări în funcție de tendințele economice generale.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este interesat pentru că materialul menționează anularea întâlnirilor de afaceri, ceea ce afectează direct modul în care vânzătorii interacționează cu clienții. Ei trebuie să se adapteze la noile condiții, chiar și în mediul online, și să înțeleagă cum se prezintă cel mai bine.
În lipsa clienților, și atelierele de croitorie înregistrează pierderi. Comenzile pentru costume bărbătești, de exemplu, au scăzut cu 70 la sută. Citește articolul
Acest program guvernamental creează o cerere semnificativă pentru produse și servicii de eficiență energetică (izolații, sisteme de încălzire, ferestre, audituri energetice). Departamentul de vânzări trebuie să știe cum funcționează programul pentru a-și informa clienții și a-și adapta strategiile de vânzare.
Anul acesta debutează pentru prima dată un program pentru modernizarea locuințelor, denumit Casa Eficientă Energetic, ale cărui înscrieri încep de săptămâna viitoare. Practic, statul decontează investițiile făcute de cei care vor să-și eficientizeze energetic locuințele prin reabilitare termică, sisteme de încălzire a camerelor și a apei, ventilare mecanică, sisteme de iluminare și de umbrire exterioară. Citește articolul
Dacă activitatea companiei este restricționată (de exemplu, un restaurant sau cinematograf), departamentul trebuie să știe cum poate vinde în continuare produsele sau serviciile și să își adapteze strategiile.
Lista localităților în care se poate permite restaurantelor și cinematografelor să-și redeschidă spațiile interioare a fost publicată azi de Institutul Național de Sănătate Publică. Citește articolul
Articolul ajută la înțelegerea profundă a profitabilității produselor sau serviciilor, a costurilor de atragere a clienților și la îmbunătățirea relațiilor cu aceștia pentru a crește vânzările.
Firmele sunt întotdeauna în căutarea unor soluții prin care să poată sa-și optimizeze rezultatele. Dar, de multe ori, se iau niște decizii în pripă, fără o analiză prealabilă și apoi se constată căci rezultatele se lasă așteptate. Unul dintre motivele pentru care întâlnim aceste situații îl reprezintă lipsa unui proces de monitorizare și analiză a performanțelor firmei și luarea deciziilor in baza acestor analize. Cum pot firmele să controleze performanțele și să identifice cele mai bune idei de optimizare? Un instrument din Managementul Financiar foarte valoros îl reprezintă analiza performanței firmei, deoarece “Ceea ce nu măsori, nu poți îmbunătăți”. De aceea, în acest articol vă propun cinci tipuri de analiză prin care fiecare firmă poate sa-și analizeze performanța și apoi să identifice cele mai bune soluții de optimizare. Citește articolul
Informațiile despre puterea de cumpărare în diverse regiuni ajută la segmentarea pieței și adaptarea strategiilor de vânzări, iar exemplul companiilor aeriene arată abordări inovatoare de generare a veniturilor în criză.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul arată că școlile și administrațiile locale primesc bani pentru a cumpăra tablete, echipamente IT, dezinfectanți sau materiale sanitare. Este o ocazie bună pentru a găsi clienți și a crește vânzările de astfel de produse.
Ministerul Educației și Cercetării a lansat două linii telefonice gratuite, destinate unei mai bune informări legate de începerea anului școlar sau a celui universitar, în contextul epidemiei de coronavirus, apare într-un comunicat de azi al instituției. Citește articolul
Departamentul de vânzări are nevoie de aceste informații pentru a stabili prețurile pentru clienții din străinătate și pentru a înțelege cum vor fi convertite încasările în lei.
Leul s-a depreciat, vineri, cu 0,10% față de euro, moneda europeană atingând un nou maxim istoric, iar cursul afişat de Banca Naţională a României (BNR) este de 4,8492 lei/euro. Citește articolul