Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipele de vânzări, mai ales din industrii reglementate (precum băncile), trebuie să știe cum să verifice clienții ("cunoașterea clientelei") pentru a se asigura că lucrează cu persoane și firme legitime, evitând implicarea companiei în probleme legale legate de spălarea banilor.
Seminarul de instruire dedicat entităților raportoare - avocați, organizat de Uniunea Naţională a Barourilor din România (UNBR) în colaborare cu Institutul Naţional pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Avocaţilor (INPPA), va avea loc joi, 11 octombrie 2018. Citește articolul
Acest departament este interesat de profitul obținut la fiecare produs vândut, deoarece asta arată cât de eficient vinde și cum își stabilește prețurile pentru a maximiza câștigurile.
Şapte din zece maşini second-hand la vânzare în România, verificate în baza de date a InspectorAuto.ro în perioada ianuarie - august, au avut kilometri daţi înapoi de la câteva zeci de mii până la câteva sute de mii. Citește articolul
Echipa de vânzări și marketing trebuie să înțeleagă foarte bine limitele legale ale publicității pentru a crea campanii eficiente, care atrag clienții fără a face afirmații false sau înșelătoare, evitând reclamațiile și sancțiunile.
“Reclama este sufletului comerţului”. Sau cel puţin aşa spune o vorbă din popor. În ultima perioadă suntem asaltaţi de numeroase reclame care te induc în eroare prin transmiterea unor informaţii incomplete despre achiziţionarea unor produse, lucru care inevitabil ne lasă cu un gust amar. Citește articolul
Cunoașterea evoluției inflației și a prețurilor ajută la stabilirea strategiilor de prețuri, la prognoza vânzărilor și la înțelegerea puterii de cumpărare a clienților.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Oferă sfaturi practice pentru echipele de vânzări care călătoresc frecvent în străinătate, ajutându-le să evite costurile mari de roaming și să aibă acces la instrumente esențiale precum traducerea și navigația offline.
Dacă te încântă eficiența algoritmilor la traducere din spate aplicației Google, este bine să ai în vedere că poți folosi Google Translate offline. Singura condiție este să-ți descarci pachetele de limbi în prealabil. Citește articolul
Echipa de vânzări, mai ales dacă vinde bilete de avion sau pachete de călătorie, trebuie să fie la curent cu regulile de rambursare pentru a informa corect clienții și a gestiona așteptările în caz de anulare sau alte probleme.
Dreptul Uniunii Europene le permite consumatorilor să primească rambursarea prețului plătit pentru biletele de avion, atunci când zborul este anulat. Totuși, nu era clar dacă rambursarea se referea și la ceea ce s-a plătit terților, până recent. Totuși, Curtea de Justiția a Uniunii Europene (CJUE) a clarificat anumite aspecte legate de posibilitatea rambursării comisionelor plătite intermediarilor. Citește articolul
Oamenii de vânzări trebuie să știe de ce clienții nu cumpără, iar prețurile mari care îi sperie sunt un motiv important. Acest lucru îi ajută să își ajusteze strategiile pentru a atrage clienții.
Scad vânzările de case şi apartamente. În august au fost cu aproape 30% mai puţine tranzacţii față de aceeaşi lună a anului trecut şi nici în iulie lucrurile nu au stat mai bine, potrivit datelor Agenţiei de Cadastru şi Publicitate Imobiliară. Citește articolul
Urmărește cum schimbările cursului valutar pot afecta prețurile și valoarea încasărilor, mai ales în cazul vânzărilor internaționale unde plățile se fac în valută.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Departamentul de vânzări trebuie să înțeleagă situația economică (inflație, putere de cumpărare) pentru a-și ajusta strategiile și a stabili ținte realiste.
La zece ani de la criza financiară din 2008, România poate fi ameninţată de o nouă criză, dar numai dacă aceasta vine din exterior. Citește articolul
Pentru a explica corect clienților termenii și condițiile serviciilor sau produselor, mai ales cele legate de prelucrarea datelor personale, și pentru a se asigura că acordurile obținute sunt valabile și clare.
Această problemă a fost adesea pusă pe tapet și a suscitat numeroase dezbateri și opinii contradictorii. Cred însă că dezbaterile își au fundamentul într-o insuficientă înțelegere a cazurilor de incidență a consimțământului, ca temei juridic al prelucrărilor de date cu caracter personal, reglementate de Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Citește articolul