avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 763 soluții astăzi
Forum Activitate bratu nicolae

Activitate bratu nicolae

Buna ziua , lucrez ca functionar public (inspector) taxe si impozite intr-o comuna .Pentru a ma inscrie intr-un partid politic de a candida pe o lista de consilieri locali . care este procedura fiind functionar public ?Pot lua concediul de odihna pe perioada campaniei electorale.
Va multumesc.
Buna ziua.Lucrez functionar public in cadrul unei primari de comuna cu aproximativ 2500 locuitori, in functia de inspector .As dori sa stiu daca este legal , ca prin dispozitia ordonatorului principal de credite se poate acorda sporul de dispozitiv (25%) pentru functionarii publici.Avem colegi la alte Primarii din zona care beneficiaza de acest spor.:O
Buna ziua.Se mai poate acorda functionarilor publici sporul pentru conditii vatamatoare sau periculoase (antena si calculator) conform masuratorilor Radiocom?/ ?Ne puteti ajuta cu o baza legala???
Răspuns la discuția Zile libere deces in familie
Ok. sunt multumit de raspuns .Dar la serviciu (sunt functionar la o Primarie de Comuna) ei merg pe Hotararea de Guvern nr.250/1992 cu modificarile si completarile ulterioarela art.24 litera c.si imi spun ca nu ma incaderez .Care este adevarata lege ?? Daca puteti sa ma ajutati doresc un raspuns.Cu inmormantarea la tara chiar am pierdut 3 zile din concediul de odihna.Va multumesc.
Buna ziua, vreau sa stiu daca pentru decesul socrului functionarii publici beneficiaza de zile libere cu ocazia inmormantarii???
Buna seara.As dori ca prin intermediul dumneavoastra sa primesc un raspuns.In urma unui proces de partaj fratele meu are de dat o sulta de circa 15000 lei.El are o pensie pe caz de boala si o suma fixa in cupon pentru intretinator si pe alt cupon pensie de handicap grad accentuat.In cazul unei executari silite poprirea se va face pe toate cele trei categori de venit sau doar pensia de boala????Cat ar fi procentul de poprire .