avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 194 soluții astăzi
Forum Activitate vioop

Activitate vioop

Buna ziua! Administratorul unei firme Srl nu are angajat contabil deoarece acesta are decizie cu atribuții de conducere evidenta contabila fiind economist cu studii superioare. Pana in prezent s- au depus declarații si bilanț semnate de administrator la ghișeu. Intrebari: 1.Pentru depunerea electronica a declarațiilor cu certificat emis pe numele admistratorului mai este necesara împuternicire la notar? 2. Cu acelasi certificat poate semna declaratii ale altor contribuabili fara sa existe un contract de munca incheiat ?Mulțumesc.
Conform Codului Fiscal 2016 art. 459 - Calculul impozitului pe clădirile cu destinaţie mixtă aflate în proprietatea persoanelor fizice:

b) în cazul în care la adresa clădirii este înregistrat un domiciliu fiscal la care se desfăşoară activitatea economică, iar cheltuielile cu utilităţile sunt înregistrate în sarcina persoanei care desfăşoară activitatea economică, impozitul pe clădiri se calculează conform prevederilor art. 458- Calculul impozitului pe clădirile nerezidenţiale aflate în proprietatea persoanelor fizice.

Nelamurirea este: daca se desfasoara activitate de prestari servicii si nu se mai inregistreaza cheltuielile cu utilitatile( conform contractului de inchiriere sunt in sarcina proprietarului) inseamna ca se va calcula impozit aferent cladirilor rezidentiale ?
Discuție bilant 2014
Buna ziua!
O firma care in anul 2014 a avut cifra de afaceri 0 dar a facut cate achizitii de unelte se considera ca nu a avut activitate si trebuia sa depuna declaratie de inactivitate sau trebuie sa depuna bilant? Domeniul este prestari servicii si la Registru Comertului are declarata doar activitate de birou, nu are salariati. Multumesc.
Ce presupune concret autorizarea activitatii?O sursa legislativa va rog.Multumesc
Am infiintat un SRL-D acum ceva timp dar nu am desfasurat nici o activitate. Acum vreau sa incep sa prestez serviicii de amenajari interioare ( zugravit, vopsit,montat usi.geamuri) la domiciliul clientului si vreau sa stiu care sunt etapele premergatoare facturarii serviciilor: autorizatii,taxe ,declaratii la Registrul Comertului,etc. La infiintare am bifat doar activitati de birou la sediul social.
Exista vreo reglementare care sa-mi interzica facturarea fara sa am salariati?Multumesc!
Buna ziua!
Avem urmatoarea situatie in care o persoana cumpara o suprafata de teren si casa cu contract de vanzare cumparare acum 14 ani dar suprafata inscrisa in contract si inregistrata la cadastru este mai mica decat suprafata reala de teren. Care este procedura de a deveni proprietar si pe aceasta diferenta de teren?
Multumesc!
O persoana este in somaj din 10.08.2013 Va rog sa-mi precizati cat ar primi pe un concediu medical 75% de 3 zile in octombrie avand urmatoarele venituri anterioare lunii concediului:
1) luna sept ( somaj ) =643 lei,
2) luna aug( somaj ) = 498 lei,si a incasat parte salarii compensatorii = 4600 lei net
3) luna iulie a incasat parte salarii compensatorii= 24000lei(net)
4) luna iunie (angajat ) salariul brut 3640lei(incasat in iulie)
5)luna mai (angajat) salariu brut 3640 lei
6)luna aprilie (angajat) salariu brut 3640 lei

Multumesc!
In cazul in care un srl cumpara mobila veche pe care o reconditioneaza si o vinde altor clienti ,ce cod caen trebuie sa aiba societatea? Multumesc!
m-am referit la autorizatiile necesare construirii si desfasurarii activitatii intr-un atelier de reparat,reconditionat mobila(cod caen 9524): gen taxa de mediu(dc e cazul....fiind din lemn )si alte taxe si autorizatii care sunt specifice. multumesc
9524 Repararea mobilei si a furniturilor casnice