avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 623 soluții astăzi
Forum Activitate seduardg@yahoo.co.uk

Activitate seduardg@yahoo.co.uk

Chiar dacă prezentați bonul și cutia, nu puteți proba că cu acel bon a fost cumpărată acea cutie. Poate puteți dovedi cu un flagrant, să încercați să cumpărați același produs, dar e puțin probabil să primiți cu aceeași dată (expirat).
Farmaciștii pot fi iresponsabili: mi s-a reproșat acasă că nu am fost vigilent, am prezentat ca mostră flaconul cu ulei de in dar am primit ulei de pește, sau având Zona Zoster, prima farmacie nu a avut pe stoc decât pentru 7 zile, iar la a doua farmacie pentru restul de doar 3 zile am primit un teanc de pastile mult mai mare, deoarece prima farmacie îmi dăduse 200 mg în loc de 400 mg, dar cel mai grav a fost când, noroc că am verificat și am spus "nu am făcut facultatea de farmacie ca să înțeleg rețeta, dar parcă Napoton se scrie altfel", și mi-a dat în loc, corect, Glubifer, cerând scuze, că erau tot pastile galbene - ce ar fi pățit gravida care administra 3 Napoton pe zi conform adnotării farmacistei pe cutie?
Este permisă oprirea voluntară sub poduri? Nu. Dar autobuzul oprește voluntar, că acolo a stabilit Primăria locul de stație.
Este permisă PARCAREA (nu staționarea) în dreptul stației de autobuz? Stația PARCUL DRUMUL TABEREI pe str. Brașov. Teoretic nu, practic se parca perpendicular, ocupând banda 1 și parțial banda 2, iar autobuzul făcea stație între banda 2 și banda 3, blocând complet intersecția cu Dr. Taberei. I-am sesizat pe cei de la ridicări care erau în zonă, dar au răspuns că au fost sancționați după ce au ridicat autoturismele din stația de autobuz, deoarece amicul lui Udrea organizase acolo parcare cu plată, cu aprobarea Primăriei.
Am văzut autoturism ridicat pentru staționare ÎNAINTE de indicatorul de început al zonei de interzicere a opririi, zonă marcată ca parcare, pe motiv că la 50m în spate era un indicator drum îngustat, ascuns de către un microbuz, dar îngustarea era la 50m DUPĂ indicatorul de interzicere a staționării.
La Piața Unirii era un indicator parțial exfoliat, jumătate (oblic) Parcare cu plată, jumătate Oprirea interzisă.
Pe bd. Duca în fața gării, un polițist m-a solicitat să semnez ca martor că taxiul a staționat în stația de autobuz. Am scris "pe carosabil este inscriționat "TAXI", ceea ce era devărat.
Pe bd. Timișoara conform marcajului preselectezi pe banda 1 pentru viraj dreapta pe str. Romancierilor, dar după trecerea pietoni până la colț este stație de taxiuri, și indicatorul se aplică cu precădere față de marcaj.
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Locul rezervat pentru acces trebuia marcat cu X. Și am văzut borduri PUSE RECENT, coborâte, în dreptul unui gard de zid fără poartă. Se vede că acum zeci de ani poarta a fost zidită. Dar Dorel era obligat să respecte proiectul neactualizat, sau a păstrat configurația găsită. Marcajele au prioritate față de "relief".
Speța este următoarea: tatăl moare în 1990, mama supraviețuitoare, cu certificat medico-legal, împuternicind fiul, vinde în 2019 un teren și pe acest teren o casă neîntabulată construită prin 1970. Terenul este deținut de către mamă în urma unui partaj voluntar al imobilelor deținute de către mamă și o altă persoană prin moștenire, și prin uzucapiune de către alta, deci terenul nu este bun comun, ci moștenit. Sora pretinde drepturi asupra casei din partea tatălui ei, deși de 34 ani nu a dezbătut succesiunea. Se poate îndrepta împotriva cumpărătorului de bună credință, sau a fratelui? Poate fi proprietar pe clădire altcineva decât cel care a cumpărat terenul și clădirea de pe teren?
Excluzând autostrada și drumul european, este permisă remorcarea unui autoturism cu sistemele de direcție și frânare cu coardă elastică omologată?
Există condiție referitoare la MMTA trăgător și remorcat? Sau la masa remorcabilă și masa proprie a vehicului remorcat? Legat de categoria B versus B+E?
Există cerința categoriei B+E dacă remorca are 1 osie dublă, dar MMTA autoturism + MMTA remorcii cu frânare inerțială se încadrează în categoria B?
Am fost internat și am primit 2 concedii medicale, deoarece s-a schimbat luna calendaristică. Pe al doilea nu au pus codul de urgență. A sesizat contabilitatea la locul de muncă. Am justificat cu biletul de ieșire din spital. Mi-a calculat indemnizația cum ar fi trebuit, eu după circa 2 săptămâni am mers la 200 km la spitalul unde fusesem internat, care a adăugat codul, parafa, semnătura și ștampila și lucrurile au intrat în normal. În cazul meu trebuia adăugat, nu modificat.
Bună ziua,
(toate documentele sunt emise de către Primăria Sector 6)
Care este procedura de atacare a "Dispoziției de ridicare" în condițiile în care nu s-a întocmit proces-verbal de constatare, ci doar Factură pentru servicii de ridicare și transport vehicul?
Dispoziția invocă HCL 197/2017, cu o motivare care nu este nici una dintre cele prevăzute de acea hotărâre: situație de urgență, îngreunarea operatorilor de salubrizare, lucrări de utilitate publică, ci prevăzută de HCL 421/2002 referitoare la vehiculele fără stăpân, dar nu respectă procedura prevăzută de aceasta din urmă. Factura corespunde HCL 154/2022, neinvocat în Dispoziția de ridicare.
În ce termene și unde trebuie adresate plângerile sau alte căi de atac?
N.B. "Dispoziția de ridicare" emisă de Direcția generală de poliție locală este "act unilateral cu caracter individual"?
Se cere întâi Primăriei anularea actului unilateral, și în caz de respingere la Tribunal?
Există temei legal în Sectorul 6 pentru ridicare, transport și depozitare?
Autoturismul era staționat regulamentar, în locul unde nu era interzisă oprirea sau staționarea, într-un colț care categoric nu bloca nici circulația pe alee și nici vreun acces, nu era semnalizat ca parcare închiriată / de reședință nici prin marcaj, nici prin indicator, motivul fiind că are ITP expirat. Modelul era mai vechi și așteptam primirea unei piese de schimb.
Dispoziția de ridicare a Primăriei sector 6 invocă HCL 197/2017, dar de fapt se aplică HCL 154/2022, amândouă care prevede:
- ridicare imediată pentru situații de urgență - nu au existat.
- ridicare după 48 ore de la somație pentru îngreunarea activităților de salubrizare- accesul autospecialelor ridicare gunoi CATEGORIC nu era îngreunat, curățenia locului nu s-a efectuat nici după ridicare (pământ lăsat pe asfalt de echipele firmei de termoficare iarna trecută) -
- ridicare după 14 zile de la somație lucrări de utilitate publică- nu au existat
Eventuala somație nu mi-a fost comunicată, ridicarea s-a făcut în mai puțin de o săptămână de la eventuala somație lipită pe parbriz, probabil cu termen 48 ore.. Prin poștă am primit doar dispoziția de rificare.
Conform HCL vor exista doar:
- dispoziția de ridicare - cu mențiunea că îngreun ează operațiunile de salubrizare, ceea ce este fals
- fișa vehiculului - constatarea stării exterioare a vehiculului înainte de ridicare
- p-v de predare-primire de la restituirea vehiculului care menționează achitarea tarifelor
- chitanța de plată.
Ce documente voi contesta și unde?
Dacă se punea problema unui proces-verbal de contravenție, acesta ar fi fost trimis odată cu Dispoziția de ridicare, și "Serviciul ridicări" ar fi revendicat și o amendă, dar el pretinde doar taxa ridicare 200 Lei și taxa transport 150 Lei (pentru vehiculul mai mic de 5 tone).
Există temei legal în Sectorul 6 pentru ridicare, transport și depozitare?
Autoturismul era staționat regulamentar, în locul unde nu era interzisă oprirea sau staționarea, într-un colț care categoric nu bloca nici circulația pe alee și nici vreun acces, nu era semnalizat ca parcare închiriată / de reședință nici prin marcaj, nici prin indicator, motivul fiind că are ITP expirat. Modelul era mai vechi și așteptam primirea unei piese de schimb.
Dispoziția de ridicare a Primăriei sector 6 invocă HCL 197/2017, dar de fapt se aplică HCL 154/2022, amândouă invocând:
- îngreunarea activităților de salubrizare- accesul autospecialelor ridicare gunoi CATEGORIC nu era îngreunat, curățenia locului nu s-a efectuat nici după ridicare (pământ lăsat pe asfalt de echipele firmei de termoficare iarna trecută)
- lucrări de utilitate publică- nu au existat
- situații de urgență - nu au existat.
Există temei legal în Sectorul 6 pentru ridicare, transport și depozitare?
Autoturismul era staționat regulamentar, în locul unde nu era interzisă oprirea sau staționarea, într-un colț care categoric nu bloca nici circulația pe alee și nici vreun acces, nu era semnalizat ca parcare închiriată / de reședință nici prin marcaj, nici prin indicator, motivul fiind că are ITP expirat. Modelul era mai vechi și așteptam primirea unei piese de schimb.
Dispoziția de ridicare a Primăriei sector 6 invocă HCL 197/2017, dar de fapt se aplică HCL 154/2022, amândouă invocând:
- îngreunarea activităților de salubrizare- accesul autospecialelor ridicare gunoi CATEGORIC nu era îngreunat, curățenia locului nu s-a efectuat nici după ridicare (pământ lăsat pe asfalt de echipele firmei de termoficare iarna trecută)
- lucrări de utilitate publică- nu au existat
- situații de urgență - nu au existat.