avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 198 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Ajutor incalzire
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Ajutor incalzire

Locuiesc singur intr-un apartament, detinut de mama mea, care mai detine o locuinta, locuinta ei de domiciliu. Mama nu are domiciliul la apartamentul unde locuiesc eu, dar este al ei. Vreau sa stiu daca beneficiez de ajutor de incalzire, in conditiile in care nu am nici un venit. Multumesc
Cel mai recent răspuns: alexandra22 , utilizator 11:25, 10 Noiembrie 2010
Indemnizatia care trebuie s-o primiti. O veti primi, nu?
Deci completati ce trebuie sa primiti in mod normal. Ca primiti atunci sau mai tarziu nu are importanta.
Acea declaratie arata principial ce venit aveti in medie / pe membru de familie (persoana singura).
Buna ziua,

Am si eu o intrebare: Banii pe care ii primesc de la parinti intra in categoria "venituri"?

Mentionez ca sunt student dar lucrez in acelasi timp si doresc sa cer subventie la incalzire pe baza salariului pe care il am.
In Declaratia pe proprie raspundere intra numai veniturile oficiale, pe baze de documente.

Cadourile de la parinti nu intra :)
Ultima modificare: Vineri, 5 Noiembrie 2010
Gaby811, utilizator
am si eu o intrebare.anul trecut am primit formularele de la radet( atasate la factura) pentru cei care beneficiau de ajutor caldura..anul acesta este la fel sau trebuie sa mearga administratorul la radet?

Alte discuții în legătură

Contract de inchiriere !!! ginamangra ginamangra Mama , impreuna cu bunica mea locuiesc intr-un apartament care este pe numele meu si al sotului meu.Deoarece ele au pensii foarte mici ,doresc sa primeasca si ... (vezi toată discuția)
Ajutorul pentru incalzire elga50 elga50 Pentru cei interesati cititi acest articol si materialele atasate. Sunt lamuritoare si nu mai trebuie discutii ... (vezi toată discuția)