avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 693 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Sugestii şi reclamaţii Va aduc bani cererile de consultanta?
Discuție deschisă în Sugestii şi reclamaţii

Va aduc bani cererile de consultanta?

Pana la urma, sunt cererile de consultanta utile si aducatoare de bani pentru consultanti?

Primiti constant cereri de consultanta? Daca da, sunt ele concretizate in clienti ai afacerii dumneavoastra?

Stiu, raspunde cine poate. :)

Pe mine ma intereseaza pentru ca nu imi dau seama in ce masura e o chestie care mananca timp si nu da nimic inapoi sau e o chestie utila care, pe langa timp mancat, aduce si bani.
Bani? :D Mda, daca multumirile ar fi o noua moneda... Sau daca stiti vreun loc unde se pot folosi?
Nu e rau, cred ca daca pana la urma nu am fi de acord cu faptul ca sfaturile pe care le dam aici sunt gratuite, nu am mai reveni pe forum. Eu personal invat, mult, in fiecare zi. Si pentru asta multumesc colegilor.
Pe langa asta, da sunt multe cereri de consultanta in afara forumului, mail sau telefon. Sunt multi care cer sfaturi si pe urma gasesti topicul postat, dupa cum spunea o colega, sau invers, dupa topic te cauta sa mai dai cateva detalii... Sunt si cei care revin, 1,2,3,4,etc.... de cate ori e nevoie.
Eu sunt un om enervant, cu un stil agresiv, dur, rutacios in aparenta.
Clientii care trec de prima intalnire, consultatie juridica, merg cu mine mai departe. De regula, pana la capat, nu prea am avut client care sa ma lase pe drum sau care sa creada ca sunt platita de partea adversa... :D aceasta fiind o moda in domeniu.

E greu sa treci de prima intalnire, caci initial ii arat tot ceea ce e negru, dezavantajos in situatia lui; in mod evident, concluzia primei intalniri e cam ce putem face, obtine. Pentru ca prima intalnire e atat de agresiva la dreptul propriului client, de regula obtin mai mult decat am crezut, initial, impreuna. Dar incerc astfel sa-l ajut si pe el, aratandu-i in avanpremiera ce va sustine si va incerca sa demonstreze partea adversa, ma ajut si pe mine caci nu-mi va veni clientul spunandu-mi ca: da, stiti, da' am crezut totusi...
Lucrurile trebuie sa fie clare, nu incerc sa pacalesc niciodata ca se poate obtine mai mult decat se poate.

Dar... e greu sa suporti ca avocatul tau scoate toata mizeria la care se poate gandi deasupra, chiar daca e numai intre voi, chiar daca iti arata scopul acestui demers.

Cei care nu inteleg o astfel de logica renunta de la bun inceput.

Din cauza acestui stil care transpare clar si pe forum, nu am clienti de pe forum. Nu raportat la cererile de consultanta, evident.
Dar am cereri de pareri si consultanta de mi se face rau. Ca, totusi, sunt cele mai complete pareri, adesea. Si asta atrage, dar gratis. Asa ca nu, nu e clar ca in afara forumului sfatul e platit.
=D>
Nu ma deranjeaza, ii informez despre acest lucru pe cei care ma contacteaza, fie pe mail, fie pe mp.
Pentru ca, sa fie clar, omul e egoist din fire si fiecare urmareste un anumit scop si beneficiu propriu.
Pe mine, care am cam 4-5 ore de munca pe zi, forumul ma ajuta sa ma mentin in forma; discutiile pe spete si pe interpretari juridice suplinesc restul celor 10 ore de munca pe care un avocat bagat in priza ar trebui sa le aiba.

Asta urmaresc eu.
De aceea nu dau consultatii pe mp sau mail, pentru ca nu ma provoaca la fel ca si cand as combate sau sustine idei ale unor colegi.
Prin urmare, nu astept nici rating, nici multumiri si nici cereri de consultanta, caci am alt scop.

Privitor la mentalitate, ea se poate schimba. Sigur. :)
De exemplu, acum vreun an nu prea te trimitea un avocat la o consultatie juridica si nici nu vorbea cu userul la plural. Nu pot spune ca, din cauza ca eu consider userul ca un client fara onorariu, ii datorez respect ca si el mie si, faptul ca le vorbesc la plural a influientat in mare parte comportamentul de pe forum... :hm:
Nu pot spune nici ca am luat injuraturi si sututri in fund cand le-am spus unor useri ca problema lor e delicata si sa mearga la un avocat... (mi-au spus ca nu mai intrau aici daca voiau avocat si da, cred ca asta e mentaliattea inca) si ca acum acest lucru nu mai determina aceeasti reactie, poate si datorita atitudinii mele...:wave:
Da, cred ca se schimba mentalitatea, desi nu atat de repede cat ne-am dori noi.

Da, cred ca sunt mult mai putine cereri de ocoliri ale legilor si mult mai putine sfaturi despre cum s-o faci ca acum un an...

Am avut vreo 5 clienti de aici. Sunt tare mandra de ei, pentru ca sunt oameni cu care ma potrivesc foarte bine.
Pentru ca stilul meu imi aduce numai clienti care se pot plia pe asta si pe care eu, la randul meu, ma pot plia. Daca nu e concordanta, nu faci mare lucru.

Insa am avut zeci de mailuri si le raspund tuturor sa se adreseze pe forum pentru sfaturi gratuite. Unii se supara, altii incearca santaj emotional... altii ma blagoslovesc mai mult sau mai putin explicit...
Am avut mailuri care incepeau cu: Re: sfat. :P Clar ca mai scrisese si altcuiva.

Privitor la cererile primite, eu fac o selectie prin mail sau mp; cei care mai vor, vin. Restul, nu. Simplu si benefic pentru ambele parti. Fara pierderi de timp, fara sa se simta vreunul prost oare cum sa ceara banii sau cum sa intrebe daca si cat da...

Deci: vreo 5 clienti, unul de instanta, unul pe intocmire contracte, restul ... o negociere plata de creanta... vreo cateva consultatii care au ramas la acest nivel.

Am citit pe undeva cum iti cresc cererile daca: scrii articole, scrii frecvent pe forum... Nu sunt de acord. Initial am crezut ca e numai stilul meu de vina, dar chiar nu sunt reale acele aprecieri... Ok, eu nu scriu articole, dar referitor la restul criteriilor, nu sunt de acord.

Cred ca mi-am pierdut demult coerenta mesajului, ma opresc. Mai vorbim.
Inca nu. Poate si fiindca toti potentialii clienti vad cererea de consultanta ca pe un forum privat, tot gratuit. Cand a fost cazul am raspuns, tot in scris si atat. Poate pe viitor....

Drept sa spun, nici eu nu m-am gandit sa cer bani pentru acele cereri.
Multumesc pentr raspunsuri. E bine ca exista un beneficiu al folosirii forum-ului, chiar daca deocamdata nu e unul in bani.

Si eu tin minte de cand faceam avocatura ca anumite lucruri sunt menite sa te tina in forma si sa iti aduca aminte de lucruri pe care altfel le-ai uita in timp. Dar nu indraznesc sa spun ca acest lucru ar trebui sa suplineasca banii pe care userii ar trebui sa ii plateasca pentru consultanta. Poate ca, odata cu schimbarea mentalitatii clientului, o sa inteleaga ca sfaturile costa bani. In forum, e altceva, pentru ca aici primesti ce ti se da. Nu ai dreptul sa ai asteptari de la forum, pentru ca odata ce pui o intrebare, iti raspunde cine vrea si cine poate. Raspunsuri bune si raspunsuri proaste.

Si eu sunt increzator in viitor, mai ales din perspectiva clientilor care au nevoie de un consultant pe care il pot gasi mai usor online decat in alte conditii. :rolleyes:
admin a scris:

Multumesc pentr raspunsuri. E bine ca exista un beneficiu al folosirii forum-ului, chiar daca deocamdata nu e unul in bani.

Si eu tin minte de cand faceam avocatura ca anumite lucruri sunt menite sa te tina in forma si sa iti aduca aminte de lucruri pe care altfel le-ai uita in timp. Dar nu indraznesc sa spun ca acest lucru ar trebui sa suplineasca banii pe care userii ar trebui sa ii plateasca pentru consultanta. Poate ca, odata cu schimbarea mentalitatii clientului, o sa inteleaga ca sfaturile costa bani. In forum, e altceva, pentru ca aici primesti ce ti se da. Nu ai dreptul sa ai asteptari de la forum, pentru ca odata ce pui o intrebare, iti raspunde cine vrea si cine poate. Raspunsuri bune si raspunsuri proaste.

Si eu sunt increzator in viitor, mai ales din perspectiva clientilor care au nevoie de un consultant pe care il pot gasi mai usor online decat in alte conditii. :rolleyes:


Eu am luat totul ca pe o joaca. Nu astept clienti sau bani. Ai dreptate cand afirmi
1. "anumite lucruri sunt menite sa te tina in forma si sa iti aduca aminte de lucruri pe care altfel le-ai uita in timp".
2. "Nu ai dreptul sa ai asteptari de la forum, pentru ca odata ce pui o intrebare, iti raspunde cine vrea si cine poate. Raspunsuri bune si raspunsuri proaste".

Alte discuții în legătură

Neprofesionalism malacka malacka Nu inteleg de ce nu se raspunde scurt si la obiect la imtrebarile puse. Cine intreaba, are nevoie de raspuns ferm, nu de aberatii cu privire la morala unora, ... (vezi toată discuția)
Acoperire legala Liliana Gradinaru Liliana Gradinaru Am spus acum ceva timp ca... ei bine... cineva ar putea cauta aici o solutie juridica. I-ar putea raspunde un user, poate avocat, poate consilier, poate ... (vezi toată discuția)
Cinci lucruri care nu va plac la forum-ul avocatnet.ro Admin Admin Rugamintea din aceasta seara este sa ne ajutati sa imbunatatim modul in care se navigheaza, se citesc si se scriu mesaje in forum-ul avocatnet.ro. Care sunt ... (vezi toată discuția)