johnpescar a scris:
Si daca un proprietar nu deschide usa pentru a permite instalarea terminalului in apartamentul proprietate personala ce o sa faceti domnule Adriantot ?.O sa creati obligatii nereale de plata acelui proprietar si ii stanjeniti accesul in scara pentru ca s-a facut sedinta si s-a hotarat bla, bla, bla...:O
Daca nu deschide usa astazi, o sa incercam maine, poimaine si pana la urma o sa-l gasim. Daca nu deschide mai multe zile inseamna ca este plecat din localitate, in concediu, in strainatate. De obicei cel care pleaca anunta la asociatie, se scoate de la intretinere... O sa-i instalam aparatul in apartament atunci cand va veni acasa, ne va anunta si va deschide usa.
De stanjenit accesul nu se poate discuta. In primul minut cand a ajuns la intrarea in bloc i se poate da o cartela de acces. Stie sa sune la interfon la presedinte, vicepresedinte, casier care-i pot deschide si-i da omului o cartela la orice ora din zi sau noapte.
Obligatia de plata este reala si legala. Se repartizeaza tuturor pe lista de plata conform legii, chiar cu o luna inainte de a instala noul interfon, asa cum am procedat deja cu liftul. Are timp ca in primele 10 zile sa conteste aceasta suma, iar presedintele-i poate raspunde in maxim 7 zile amintindu-i de hotararea adunarii generale, de decizia comitetului in selectarea firmei, de obligatiile proprietarului conform legislatiei s.a.m.d.
Daca nu plateste pana la termenul scadent, devine restant, se calculeaza penalizari, aplicam legislatia cu tot tabietul si va garantez ca va plati dar nu neaparat de teama ci mai ales pentru ca in asociatia noastra avem, cu mici exceptii, oameni normali!:thumbup: