Daca nu va intelegeti cu presedintele trebuie sa cautati alta asociatie care are nevoie de administrator. Dar nici membrii comitetului nu cred ca va ajuta deoarece spuneti ca "
a fost sedinta de comitet pe data de 25, cand ei au hotarat verbal sa nu mi se mai deconteze transportul"
Iar cele din cele 8 puncte prezentate mai sus, se desprinde lipsa unei organizari, a unui mod de lucru stabilit in administrare, in luarea deciziilor, in intocmirea listelor de plata.
Spuneti ca:
3). Urmatoarea luna am trecut fondul in liste, fiind prima luna, normal ca a fost trecut in liste inainte de total luna, urmand apoi daca nu era platit sa de ap X sa fie trecut la restanta. Nu a vrut sa semneze decat dupa ce am trecut suma pentru fond dupa total luna.
Ati gresit. Fondul de rulment nu este o cota lunara de cheltuieli. Toatalul lunii insumeaza doar coitele de cheltuieli ale lunii respective si nu fonduri, restante, penalizari...
Presedintele a avut dreptate: fondul de rulment se trece in lista pe o coloana separat dupa totalul lunii respective. Tot separat si dupa totalul lunii se trec si restantele din lunile precedente si fondul de reparatii si penalizarile... iar toate acestea se aduna cu totalul lunii si rezulta un total general sau total de plata, acesta nefiind al lunii.
Oricum, avand in vedere ca chiar nu mai puteti tolera, asa cum spuneti, va sugerez sa va prezentati demisia, sa va despartiti si sa va cautati alta asociatie. Sanatate este mai scumpa!