avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 986 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... pot fi cenzor?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

pot fi cenzor?

Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Cel mai recent răspuns: Chesu Petre , utilizator 19:02, 19 Iulie 2009
Pentru a verifica gestiunea la asociatie, trebuie:1. sa vi se aprobe consultarea documentelor 2. sa stiti cum se fura la asociatii 3. Sa aveti cunostinte de contabilitate si in plus si pe domeniul contabilitate in partida simpla. 4.Sa cunoasteti criteriile de repartizare, 5. sa stiti unde sa cautati in acte... Cat despre expert-contabil, cenzor, aceasta este o gluma buna! Un expert contabil nu este musai un cunoscator al domeniului. El va face doar totalurile pe orizontala si verticala si daca dau, el semneaza si incaseaza suma pt cenzor-expert (mai mare!). Pe el nu il intereseaza de ce Popescu plateste pt gars 2 pers mai mult decat Ionescu 3 cam 4 pers (pt 30 zile ambii), etc, etc. Ganditi-va bine, cenzori sunt multi care dau doar aparenta de legalitate, prin semnatura de pe lista, care este obligatorie. Apoi, cu inocenta si stupoare dnii proprietari se mira cum de a fugit X sau Y cu banisorii lor si nu-i gaseste(cauta) nici politia. Veti ajunge sa intelegeti cand va fi prea tarziu!
@peraspera are dreptate in unele puncte din cele scrise.
Ne atentionati sa ne gandim bine. E-n regula , ne gandim . Dar dv aveti vreo solutie, vreo propunere ?