avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 923 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... pot fi cenzor?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

pot fi cenzor?

Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Cel mai recent răspuns: Chesu Petre , utilizator 19:02, 19 Iulie 2009
Chesu Petre a scris:

Domnule Adriantot, problema domnisoarei @angelica82 ar trebui sa fie spusa in totalitate, in cazul dinsei, adunarea generala a ales-o ca presedinte al comisiei de cenzori, din cite cunosc eu, ar trebui sa fi proprietar,nu doar locatar, iar mama-proprietarul... , nu asa suna legea ?iar la studii de specialitate se cere ca acele studii sa fie terminate.... dar ma rog, era un simplu punct de vedere, mai ales ca am pretentia sa cunosc cel mai bine acest caz, venind din interior .
conform hg1588/2007, cenzorul/cenzorii nu trebuie neaparat sa fie proprietari in asociatia in cauza. ei pot fi si persoane fizice ssau juridice care nu au nici o legatura cu asociatia pina la momentul numirii in functie
art19 din HG1588/2007:
(3) Daca dintre membrii asociatiei de proprietari nu se poate alege comisia de cenzori, atunci adunarea generala va mandata comitetul executiv pentru angajarea unui cenzor din afara asociatiei de proprietari, persoana fizica ori juridica de specialitate, pe baza de contract sau conventie de prestari de servicii.