avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 526 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... ABUZ Telekom Romania
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

ABUZ Telekom Romania

Buna seara,

Am sa va dau copy-paste la plangerea ce vreau sa o depun la Telekom Romania.

Dupa ce cititi, accept un sfat/parere asupra acestei spete - si in special ma intereseaza daca este cineva interesat sa ma reprezinte in instana . As vrea sa cerem 100.000 EURO daune, si sa le facem 50-50 indiferent de ce suma obtinem de la ei fiindca eu sunt 100% convins ca suntem in castig de cauza.

Citez reclamatia:

" RECLAMATIE: CARTELA NELIMITAT PE VIATA, TELEKOM

In atentia TELEKOM Romania Communications S.A. cu adresa postala Piaţa Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, et. 7-18, Sector 1, 013702, Bucureşti (Cod Fiscal: RO427320).
Detin urmatoarele numere de telefon TELEKOM, PrePay cu oferta valabila NELIMITAT (pe viata):
0784317XXX
0784317XXX
0784338XXX
0784338XXX
0784406XXX
0784406XXX

Numerele au fost achizitionate in urma reclamei TV.
Doua (2) au fost cumparate din Carrefour Orhideea, si inca patru (4) din CORA Militari.
Mentionez ca inainte de achizitie mi s-a confirmat faptul ca pot sa sun nelimitat dupa ce activez optiunea promotionala, ce va fi valabila in fiecare luna la reincarcare.
Mai mentionez faptul ca nu mi-au fost prezentati termeni sau conditii in magazin inainte de achizitie, si nici nu am semnat nimic pentru a le folosi dupa bunul plac.
Treptat, am primit mesajul “Pentru efectuarea de trafic abuziv si incalcarea termenilor si a conditiilor de utilizare a serviciului PrePay, serviciile de conferinta si apel in asteptare vor fi restrictionate pe termen nelimitat.”.
Numerele 0784338XXX si 0784338XXX au fost blocate definitiv, incat nu mai pot nici macar efectua apel iar pentru numerele 0784317XXX, 0784317XXX, 0784406XXX, 0784406XXX a fost restrictionat serviciul de apel in asteptare si conferinta.

Pe data de 19.1.2016 am sunat la Serviciul Clienti TELEKOM „1234” in jurul orei 20:00-20:30 si am discutat cu o domnisoara/doamna al carui nume nu il cunosc deoarece in primul rand fara sa ma intrebe de situatia mi-a spus din prima ca ce am patit este din cauza traficului abuziv, fara macar sa imi ceara numerele apoi cand i-am cerut explicatii ori sa vorbesc cu un manager/supervizor a tipat la mine (clientul) si mi-a inchis telefonul in nas – pur si simplu.
Am sunat inca o data la 10-15 minute diferenta de timp si am vorbit cu Andrei care mi-a spus ca datorita procedurilor nu imi poate comunica numele colegei.
Solutia a fost sa ma duc intr-un magazin TELEKOM sa depun o sesizare scrisa.

Prin urmare, pe data de 19.01.2016 am trimis mail in limba engleza catre: mediarelations@telekom.ro miroslav.majoros@telekom.ro miroslav.majoros@telekom.com telekomro@mailam.custhelp.com timotheus.hottges@telekom.du timotheus.hottges@telekom.comtimotheushottges@telekom.com miroslavmajoros@telekom.com miroslavmajoros@telekom.ro

Din pacate, nu am nimerit adresele celor doi CEO, Miroslav Majoros ori Timotheus Hottges dar pe data de 20.01.2016 mi-au raspuns cei de la mediarelations@telekom.ro si mi-au cerut numerele de telefon.
In aceiasi zi am raspuns cu numerele de telefon.
Pe data de 21.01.2016 timp in care nu am primit niciun raspuns, mi-au cerut numerele inca o data cei de la telekomro@mailam.custhelp.com .
Le-am raspuns inca o data, apoi am primit raspunsul lor; citez:

Răspuns Telekom Romania Suport (01/21/2016 01:23 p.m.)
Stimate domnule Dutu,

In urma verificarilor efectuate, numerele de telefon 0784338285 si 0784338286 au fost restrictionate datorita incalcarii termenilor si conditiilor de utilizare a serviciilor preplatite prin efectuarea de trafic abuziv.

Ati avut trafic permanent catre numere de Vodafone iar acest lucru a afectat functionalitatea retelei Telekom. Suspendarea s-a facut in baza Articolului 10.1 xi din Ghidul de utilizare prepaid disponibil aici[ link extern ] .

Pentru numerele de telefon 0784317XXX, 0784317XXX, 0784406XXX, 0784406XXX serviciile de conferinta si apel in asteptare au fost restrictionate pe termen nelimitat, pentru efectuarea de trafic abuziv si incalcarea termenilor si conditiilor de utilizare a serviciului prepaid.

Va rugam sa va adresati unui magazin Telekom/partener, sa depuneti o reclamatie scrisa in care sa mentionati cum utilizati serviciile. Reclamatia trebuie trimisa catre Telekom si trebuie sa fie insotita de copia CI-ului. Trimiterea reclamatiei nu va implica reconectarea serviciilor. Cazul va fi analizat punctual, iar rezolutia va va fi transmisa prin SMS/apel/scrisoare la adresa din CI. „

Am trimis mail dupa mail, socat fiind si amenintand cu ANPC, ECC si cu instanta dar fara sa mai primesc vreun raspuns.
Dupa ce am platit, am ramas cu banii dati, cu prejudiciile create continuu pana in ziua de astazi 26.01.2016 fara o solutie.
In mod abuziv si nelegal mi-au fost inrerupte serviciile pentru care am platit iar compania TELEKOM nu mai imi raspunde nici macar la e-mail dupa ce Serviciul Clienti mi-a vorbit agresiv, rastit si mi-au inchis si telefonul in nas in Romania, Bucuresti 2016.
Va aduc la cunostinta faptul ca imi cunosc drepturile de cetatean si de consumator dar si drepturile de cetatean EUROPEAN.
Conform termenilor si conditiilor primite in fiecare plic al cartelei TELEKOM PrePay scrie:
• “15. Teleconferinta (5+1) Acest serviciu iti permite sa comunici cu pana la 5 persoane simultan, indifferent de retea, fiecare apel initiat fiind taxat ca un apel normal” pagina 14.
• “17. Apel in asteptare / apel retinut pe linie
Serviciul “Apel in Asteptare iti permite preluarea unui nou apel in timp ce esti angajat intr-o alta convorbire Telefonica. Serviciul Apel Retinut pe Linie iti ofera posibilitatea de a intrerupe temporar primul apel pentru a raspunde celui de-al doilea. Poti alterna cele doua apeluri de cate ori doresti.” Pagina 14.
• 22. Termeni si conditii (…) b. (…) Telekom Romania Mobile. In cazuri exceptionale (cum ar fi ratiuni impuse de autoritatile competente si/sau de functionare a Serviciilor), Telekom Romania poate schimba/retrage numarul de telefon, informand Utilizatorul in acest sens (prin oricare dintre mijloacele de comunicare de mai sus) cu cel putin 30 de zile in prealabil. (…)” Pagina 16.

In DEX, termenul de nelimitat este descris foarte clar:
NELIMITÁT, -Ă, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite sau margini; foarte mare, imens, nemăsurat.
NELIMITÁT, -Ă, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat. – Pref. ne- + limitat.
NELIMITÁT, -Ă, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat. – Ne- + limitat.

Dispretul, bataia de joc, lipsa de interes dar in primul rand ABUZUL incetarii serviciilor pentru care am platit mi-au adus prejudicii morale si materiale ce daca nu vor fi solutionate pe cale amiabila conform cerintelor mele – voi actiona Compania TELEKOM Communications Romania S.A. in instanta in aceiasi masura in care voi depune plangere la ANPC si ECC.
Pentru solutionarea amiabila accept sase (6) telefoane Apple iPhone 6s noi, trei (3) gold si alte trei (3) rose-gold primate sub forma de oferta exclusiva pentru clientul Catalin Dutu (eu); cate un telefon pentru fiecare cartela.
Mentionez ca daunele pe care le voi cere la judecata sunt de o suta de mii de EURO ( 100.000 EURO ).
Mai vreau sa mentionez si ca pe langa toate procedurile legale prin care am sa ma lupt cu TELEKOM Romania pentru aceasta nedreptate, voi recurge si la toate mijloacele mass media interne si externe pentru a face publica povestea mea dar si social-media pentru a face cunoscuta experienta mea. "

Am incheiat citatul reclamatiei.

Astept opinii.

O seara frumoasa va doresc!

Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:54, 30 Ianuarie 2016
~ Conținut șters la cerere ~
Lau179, faceti referire la doua legi diferite.

in reclame nu mai aveai voie sa faci referire la alte firme cunoscute din domeniul respectiv (se interzicea concurenta neloiala!)

Publicitatea inselatoare si cea comparativa sunt reglementate de Legea 158/2008
[ link extern ]
si are drept scop protectia comerciantilor
deci nicio treaba cu drepturile consumatorilor.

Cea destinata protectiei consumatorilor si in care se gasesc dispozitiile privitoare la practicile comerciale incorecte (publicitate inselatoare etc.) este Legea 363/2007:
[ link extern ]

In rest, ce sa mai zic... fiecare are dreptul la o opinie atata timp cat ea nu produce consecinte. Mie de exemplu nu mi se pare deloc anormal in a cere/impune si clientilor un comportament onest fata de comerciant. Cine ar sta pe apel in asteptare pe trei telefoane zilnic, ore intregi, cu acelasi numar si de ar face-o in mod normal? Ca se grabeste si trebuie neaparat sa discute? :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere abuziva contract de telefonie mobila dgeorgescu dgeorgescu Acum 3 luni am incheiat un abonament nelimitat la un operator de telefonie mobila. In contractul incheiat intre mine si ei se specifica faptul ca sunt minute ... (vezi toată discuția)
Roaming ic ic Buna ziua, Sotul meu sta plecat cate o luna in olanda si 1 saptamana revine in romania.Pentru a putea comunica foloseste o cartela de la Vodafone ... (vezi toată discuția)
Furnizorul de telefonie ameninta cu suspendarea serviciului de telefonie si plata dublului taxelor de interconectare SorinRO SorinRO Salut! Am abonament OPTIM NELIMITAT. Pe site-ul furnizorului scrie asa: \"Beneficii: NELIMITAT convorbiri in ORICE retea nationala, fixa sau ... (vezi toată discuția)