avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sa fii declarat angajat si tu sa nu stii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sa fii declarat angajat si tu sa nu stii

Buna seara, ma numesc Andra, am 18 ani, in anul 2015 am lucrat ca zilier la o firma ce se ocupa cu studii de piata (promoter si operator call-center). Acum am aflat de la casa de sanatate Bucuresti ca sunt asigurata ca angajat si nu mai beneficiez de retete compensate, tinand cont ca sunt studenta. Din toate cercetarile e care le-am facut, am observat ca si in iunie 2016 eu am fost angajata la acea firma, cu toate ca eu la acea firma nu am mai trecut din luna februarie. Am fost la firma sa lamuresc lucrurile dar nimeni nu doreste sa imi dea o explicatie de ce am fost declarata angajata. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Asa cum spuneti dvs, Legea zilierilor se completeaza cu Legea 95/2006,adevarat pana aici,numai ca aceasta lege 95a suferit modificari in timp ,una sintre acestea fiind in sensul in care prevederea referitoare la incheierea contractului de asigurare este abrogata prin acel OUG2/2014.
In concluzie cum sa incheie un zilier un contract de asigurare de sanatate daca aceasta modalitate de asigurare nu mai exista in prezent!
Adresati o cerere in scris prin care sa va fie comunicata in scris situatia dvs.

Sa luati si nr de inregiostrare la cerere.