Martonze a scris:
Informarea părinţilor despre situaţia şcolară, comportamentul elevilor şi frecvenţa la ore, direct sau prin alte mijloace (scrisoare, e-mail, telefon)
mirebire, de aceea se organizează şedinţele cu părinţii, ca să se dezbată aceste probleme.Şedinţele se organizează trimestrial sau când intervin probleme noi, care trebuiesc dezbătute.
Invăţătorul sau dirigintele nu va scrie mail la cerere zilnic, să informeze părintele nerezident că azi a întârziat copilul, că ieri a luat 10 la aritmetică şi alaltăieri a sărit 2 m la înălţime sau că a fost învoit pentru o înmormântare. Asta DA, e can-can. :)
Stiu ca n-ar trebui sa va raspund, dar nu ma pot abtine: dar cum aflati cand se intampla sedinta cu parintii?
Pe de alta parte, la sedinta cu parintii nu se discuta problemele punctuale ale lui Ionel si ale lui Georgel (sau cel putin nu ar trebui sa se discute) ci se discuta probleme ce tin de intregul colectiv si privesc pe toti parintii. Problemele punctuale ale lui Georgel (notele, intarzierile, sariturile in inaltime) se discuta
doar cu parintii lui Georgel, iar cele ale lui Ionel
doar cu parintii lui Ionel.
Drept pentru care, pe cale de consecinta logica, ori sta 30-60 de minute de vorba cu parintii copilului, ori petrece 10 minute scriind un email invatatorul/dirigintele tot aloca timp pentru informare.