avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 192 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Refuzul platii salariului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Refuzul platii salariului

Buna ziua, iata situatia mea: am fost disponibilizat in noiembrie 2007 de la o firma. Am ramas in somaj 6 luni dupa care am tot cautat de munca. Am ajuns pana la punctul in care eram dispus sa incerc orice. Astfel am ajuns sa lucrez ca ospatar.
Am sunat, am spus ca nu am experienta si nici pregatire dar vreau sa invat, mi s-a spus sa vin, trebuia sa am 3 zile perioada de proba, am aflat in cursul primei zile ca de fapt o zi de lucru dureaza de la 7.30 la 00 seara. Am zis ca merg inainte. Mi s-a promis contract pe cartea de munca pt ca "nu putem la negru". Asta si vroiam carte de munca si contract. La 2 saptamani am intrebat de contract. Mi s-a spus ca nu se poate ca e sefu in concediu si sa mai astept, dar ca sa stau linistit ca banii am sa ii iau. Am tacut si am mers mai departe sperand sa se rezolve. La sfarsitul lunii mi s-a spus ca nu se poate face contract doar dupa o luna de evaluare. Am spus ca plec in acest caz , erau exact 30 de zile de cand munceam.
Acum sunt purtat de la un telefon la altul ca nimeni nu stie nimic ca abia a venit din concediu.

Poveste cam lunga, ma intreb acum daca in final imi vor spune in fata ca nu imi dau banii , eu nu am nici un contract, am vreo sansa sa-mi iau salariul daca fac planggere la ITM?
Ultima modificare: Luni, 31 August 2009
ricanebleu, utilizator
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 12:48, 3 Septembrie 2009
Ceea ce ati considerat este chiar bine....asa ca , nu semnati nici o cerere de concediu fara plata...si daca angajatorul insista , sesizati ITM-ul.