avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 257 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... promovare in clasa functionar public
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

promovare in clasa functionar public

sint referent superior ( asistenta medicala) la Directia de Sanatate Publica in cadrul Serviciului Programe de Sanatate si absolventa de studii superioare cu licenta in psihologie. Va rog sa-mi spuneti in ce conditii se poate transforma postul meu din post cu studii medii in post cu studii superioare pentru promovare in clasa.
Va multumesc.
eu stiam ce contine art 68 din legea 188 doar ca cei de la RUNOS spuneau ca studiile mele nu sunt in specialitate si ca ar fi trebuit sa urmez Colegiu sanitar pentru ca sunt asistenta medicala, pentru a fi promovata in clasa. Mentionez ca in activitatea mea nu am atributiuni strict legate de meseria de asistenta medicala, ci atributiunile difera.Deci cum pot sa fac specializare pe o meserie pe care nu o practic. Mai mult de atat eu sunt platita ca functionar public ( 1054 lei) si nu ca o asistenta medicala (1300 lei) cu aceeasi pregatire si vechime.
Acum am depus cerere de promovare si am mentionat art. 68, alin 1, care a fost modificat prin OUG nr. 105/06.10.2009 sa vedem ce poate sa mai spuna.
Pentru cine stie mai multe decat mine si ma poate ajuta imi las si adresa de email: cristina12ung@yahoo.com. Va multumesc
Functiile publice de executie sunt :
- clasa I - consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector
- clasa II- referent de specialitate
- clasa III- referent

Functia de asistent medical, nu este functie publica, pentru ca,nu presupune exercitarea prerogativelor de putere publica.:)
Ce scrie pe actul administrativ de numire in functie, prin care ati fost angajata? Aveti raporturi de serviciu, sau contract individual de munca?