Poate imi puteti raspunde clar .... care din seria de documente mentionate nu pot face decit obiectul unei consultari la sediul administratiei , deci nu se pot da in copie la solicitare.Mulrumesc.
Ion Artene a scris:
Poate imi puteti raspunde clar .... care din seria de documente mentionate nu pot face decit obiectul unei consultari la sediul administratiei , deci nu se pot da in copie la solicitare.Mulrumesc.
Pe scurt, niciunul nu face obiectul consultări la sediul administrației.
Toate pot fi eliberate în copii către solicitant.
Apoi, nu vad de ce v-ați ascunde. Ce credeți că se întâmplă dacă vede lista cu active și pasive ?
Sau celelalte documente .
Conform disp L nr 196/2018 proprietarul are dreptul sa solicite si asociatia de proprietari prin reprezentant legal are obligatia sa puna la dispozitie copii dupa documentele asociatiei de proprietari
Este foarte adevarat ca legiuitorul a dispus reguli generale fara a prevedea orice pretentie din partea locatarilor
Asociatia de proprietari are obligatia sa puna la dispozitie documente care consemneaza situatia financiara,debitele locatarului
Legiuitorul a prevazut dreptul în favoarea proprietarului sa conteste valoarea impusa pe lista lunara de întreținere
Pretenția proprietarului de a solicita documente
dosarele care au stat la baza întocmirii listelor.
Inclusiv registre de casa.
- dosare aferente listelor de întreținere.
- liste întreținere.
nu are temei legal având în vedere ca proprietarul are dreptul sa cunoască date strict care ii implica responsabilitatea
Respectivul nu are temei legal sa solicite documentele aferente altor proprietari
~ final discuție ~