Buna ziua,
Am primit de la un hacker un mail ca si cum ar fi din partea bancii Raifeisen si am fost fraudat cibernetic, am luat in considerare emailul deoarece chiar in acea perioada aveam aplicatia Smart Token blocata. Am sunat la banca dar in 3 minute toti banii din cont mi-au fost transferati. Stiu ca este vina mea, dar banca nu are nici o responsabilitate? Am primit un mail cum ca nu ar avea. Multumesc!
Cred ca aplicatiile provenite din magazinul de aplicatii sunt sigure. Plecind de la adevarul ca nimeni nu poate lua mai mult decit ai, am facut inca un cont in lei pentru a nu-l expune pe cel de pensie cu descoperit de cont. Pe acesta incarc bani cu aplicatia, in limita necesitatilor din cardul de pensie care nu-l expun decit la scos bani de la bancomatul bancii Raiffeisen unde am contul situat in incinta bancii. Pe masura ce cheltui, introduc bani in contul creat Astfel cred ca se poate minimiza riscul si paguba. Pe internet unele plati se fac cu token, altele fara token. Succes!