facturarea se face individual; am sesizat si aici o speta in sensul ca nu ar fi trebuit atat timp cat locatarii condominiului nu sunt toti bransati
totul este identificat,apa canal are constatari si recunosc neoficial dar oficial nu admit (inca)
calea indicata de dvs este cea pe care intentionam sa mergem
va multumesc pentru impartasirea experientei si sfaturi
Oprisanescu Stefan a scris:
Buna ziua , o problema asemanatoare am avut cu ApaIlfov , Am trimis notificari si intr-un final au redus factura la jumatate de la 34.000 lei la 17.000 lei . La mine exista o avarie dupa ceas si apa se infiltra in pamant fara sa se vada in prima faza . Fiind citire radio erau obligati sa ne sesizeze eroarea la consum foarte mare avand baza de date anuala . Si-au recunoscut neglijenta si au suportat apa ce iese , canalizarea avand in vedere ca nu ajungea la canal .Totul a fost rezolvat in 7-10 zile calendaristice si achitat conform unui scadentar in 3 luni fara penalitati . Insa puteti sa faceti asociatie si cu timpul debransati pe cei care nu sunt membri la alimentarea facturata pe noua asociatie , greu dar nu imposibil , Acum mai depinde si unde a fost avaria , inainte, dupa ceas sau la jumatate , Oricum pierderea o factureaza in functie de ceasul central , dupa ceas practic nu se implica ,Facturarea cum se face ,una singura sau individual , cine imparte factura in functie de citirile radio la cei 8 si cate sunt de fapt racordate la apa 10 sau 12 case , Neglijenta este de ambele parti , insa in curte la dumneavoastra numai prin implicare se p[oate rezolva . Orice bransare dupa ceas se numeste furt , cu asta va puneti in miscare actiunea , identificati canalele , robineti de acces , cereti dreptul de a averifica fiecare casa , in tocmiti o comisie din 2-3 proprietari si o societate de instalati , sau un angajat ApaIlfov si intocmiti un proces-verbal de constatare si de aici la mediator , avocat sau instanta de judecata , pe rand nu toate in acelasi timp.