Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 902 soluții astăzi
Acasă Subiect: efectele stresului
Subiect: efectele stresului
ACCES PREMIUM
Ghid de SSM pentru angajatori

UPDATE Gestionarea stresului la serviciu: Cauze, efecte și măsuri pe care poate să le ia firma

Alexandru Boiciuc în Resurse umane
Redactor-șef, avocatnet.ro
24 Octombrie 2018 | 1 | 6501

Una dintre cele mai mari probleme de sănătate cu care se pot confrunta salariații la serviciu este stresul, conform unui ghid al Agenției Europene pentru Securitate și Sănătate în Muncă (AESSM). Cauzele stresului la muncă sunt atât interne, cât și externe și pot să difere de la companie la companie, însă cert este că stresul aduce vești proaste și firmei, și angajaților. În acest sens, AESSM pune la dispoziția angajatorilor câteva reguli procedurale esențiale pentru gestionarea stresului la serviciu. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Gestionarea stresului la serviciu în opt etape: Cum se poate pregăti un angajator și ce măsuri poate lua

Alexandru Boiciuc în Resurse umane
Redactor-șef, avocatnet.ro
9 Aprilie 2018 | 3 | 3384

După ce am prezentat principalele cauze și efecte pe care le are stresul la serviciu, astăzi explicăm ce poate face un angajator pentru a preveni și a combate stresul în rândul salariaților săi. De la informare și până la implementarea unui plan concret de acțiune, angajatorii au mai multe etape esențiale de parcurs, conform informațiilor furnizate de Agenția Europeană pentru Securitate și Sănătate în Muncă (AESSM). Citește articolul

ACCES PREMIUM

Stresul la serviciu: Ce efecte poate avea acesta asupra salariaților și firmelor

Alexandru Boiciuc în Resurse umane
Redactor-șef, avocatnet.ro
6 Martie 2018 | 1 | 6392

Luna trecută, redacția noastră a început o campanie de informare legată de stresul la locul de muncă. Dacă întâi am prezentat cauzele interne și externe ale stresului, astăzi am ajuns la prezentarea efectelor pe care le poate avea acesta asupra salariaților și asupra companiei. În esență, stresul la serviciu nu aduce nimic bun: angajații au performanțe scăzute, iar angajatorul are pierderi financiare. Citește articolul