Tranziția către Reges-Online marchează un pas important și necesar în digitalizarea administrației muncii din România. Noul sistem promite o eficiență sporită, transparență și un acces mai rapid la informații atât pentru autorități, cât și pentru angajatori și salariați. Cu toate acestea, ca orice schimbare majoră, implementarea aduce la suprafață o serie de provocări practice, iar una dintre cele mai presante vizează angajatorii cu administratori cetățeni străini. Citește articolul
Sistemul Reges-Online este conceput pentru a permite accesarea și operarea registrului unui angajator prin împuternicit (notarial sau prin contract de prestări servicii), în locul reprezentantului legal, mai ales dacă ne gândim la situațiile în care acesta nu poate avea o identitate digitală în România sau la anumite entități publice. Chiar dacă operațiunile sunt efectuate de un prestator, responsabilitatea finală pentru corectitudinea datelor transmise în registru revine angajatorului, cu mențiunea că toate operațiunile sunt jurnalizate cu CNP-ul și numele persoanei care le-a efectuat în mod concret. Citește articolul