Iată cinci strategii pentru a obține rezultate fără prea mari investiții, potrivit Ciel.ro.
1. Implementează automatizări care reduc cheltuielile
Cu ajutorul software-ului potrivit, vei automatiza procesele de lucru. Astfel, nu doar că reduci costurile, dar și eficientizezi munca și elimini erorile.
2. Folosește marketing prin conținut
Marketingul prin conținut (content marketing) este modalitatea prin care o companie oferă informații utile și interesante pentru a atrage public valoros, care se poate transforma în clienți. Marketingul prin conținut este o strategie pe termen lung care te ajută să câștigi și să ții aproape clienții. Poți face marketing prin conținut prin articole pe blog, ebook-uri, webinării sau infografice. Este o metodă de trei ori mai ieftină decât publicitatea plătită.
3. Începe să vinzi online
Dacă nu ai încă un magazin virtual, nu mai aștepta! Este cea mai bună investiție pe care o poți face până la finalul anului. Pe lângă faptul că poți vinde aproape orice online, clienții caută informații oe Internet înainte să ia decizii de cumpărare. Lansează măcar un site de prezentare, dacă nu chiar un e-shop care să îți crească vânzările!
4. Folosește chatbots pentru a îmbunătăți relația cu clienții
Dacă vrei să ții clienții aproape și să crești vânzările, un chatbot este schimbarea de care ai nevoie. Chatbot este un program care se integrează în aplicații de tip mesagerie cu scopul de a oferi informațiile potrivite clienților. Practic, bazându-se pe inteligența artificială, un chatbot imită o persoană reală, astfel încât clienții să aibă senzația că vorbesc cu angajații companiei tale.
5. Lansează programe pentru fidelizarea clienților
Prin carduri de loializare sau o schemă de acumulare de puncte prin care clienții să fie răsplătiți pentru cumpărături, îți vei crește vânzările mai rapid decât prin alte metode, mai ales dacă nu dispui de bugete mari pentru promovare.
Comentarii articol (0)