Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul Administrativ este interesat de avertizările meteo (caniculă, furtuni) pentru a asigura siguranța și buna funcționare a clădirilor și facilităților (ex: reglarea aerului condiționat, verificarea sistemelor de scurgere).
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru gestionarea flotei auto a companiei, coordonarea și informarea șoferilor, și pentru a evita costuri și inconveniente legate de ridicarea mașinilor companiei. Acest departament este direct responsabil pentru aspectele administrative legate de vehicule.
Mașinile parcate neregulamentar pe principalele străzi din București pot fi ridicate, începând de astăzi, de către reprezentanții Primăriei Municipiului București (PMB) și transportate în spații de depozitare ale primăriei, posesorii acestora fiind nevoiți să plătească câteva sute de lei pentru a-și recupera mașina. Pentru că recuperarea mașinii ridicate de autorități implică un efort mare (inclusiv financiar), prezentăm astăzi lista străzilor din Capitală pe care nu ar trebui parcate neregulamentar mașinile. Citește articolul
Departamentul administrativ este responsabil adesea cu gestionarea flotei auto a companiei și a parcărilor. Informațiile despre regulile de ridicare a mașinilor, costurile și locurile de depozitare sunt esențiale pentru gestionarea eficientă a vehiculelor și pentru a oferi informații angajaților.
Ridicarea mașinilor parcate neregulamentar pe străzile principale ale Capitalei a fost decisă luna trecută și de azi este pus în aplicare în mod oficial. Recuperarea mașinii ridicate e o chestiune care-l poate costa pe șofer câteva sute de lei. Important de reținut e că cel care se duce să recupereze mașina trebuie să dovedească cu acte calitatea în care vine să o ridice. Citește articolul
Se ocupă cu gestionarea parcărilor pentru angajați și vizitatori, precum și cu flota de mașini a companiei. Cunoașterea regulilor de parcare și a consecințelor (ridicare, taxe) este esențială pentru buna funcționare.
Hotărârea adoptată la începutul verii de Primăria Municipiului București (PMB) care reglementează ridicarea, transportul, depozitarea și eliberarea vehiculelor staționate neregulamentar pe străzile principale din Capitală este pusă de azi în aplicare. Citește articolul
Schimbările în regulile de securitate aeroportuară, cum ar fi eliminarea restricțiilor la lichide și laptopuri datorită noilor scanere 3D, sunt relevante pentru departamentul care gestionează călătoriile de afaceri, politicile interne de deplasare ale angajaților și logistica administrativă.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Personalul administrativ folosește des Excel pentru a organiza programări, a ține evidența stocurilor de birotică și a gestiona bugetele mici, iar funcțiile de bază ajută la aceste sarcini.
Ai colegi care încă folosesc un calculator de buzunar pentru a realiza diverse rapoarte? Poate chiar tu faci asta? Nu-i așa că e frustrant când greșești și trebuie să reiei calculele de la zero? Unde mai pui că în unele cazuri nici măcar nu îți dai seama că ai greșit. În astfel de situații, factorul uman este principala sursă de erori. Soluția cea mai folosită pentru a evita astfel de greșeli este un software de calcul tabelar, iar cel mai popular este Microsoft Excel. Citește articolul
Acest departament negociază des cu furnizorii de servicii și produse pentru birou sau cu proprietarii de spații, având nevoie de tactici eficiente de comunicare și negociere.
Negocierea este, în cuvintele lui Robert Fischer, „arta prin care se pun de acord toate avantajele și interesele comune ale părților, în scopul obținerii unui acord”. Dar, atenție, negocierea nu are loc doar în business, ci, dacă te uiți atent, ea este prezentă în toate aspectele vieții noastre. De la „ce mâncăm în seara asta” (da, un exemplu ușor exagerat, dar înțelegi la ce mă refer), până la prețul casei pe care dorești să o cumperi, totul este o continuă negociere. Și ca orice artă, ea are anumite tehnici pe care, dacă le înveți, ești cu un pas mai aproape de a obține rezultatul dorit, sau măcar un rezultat cât mai aproape de cel dorit. Așadar, iată, în continuare, trei tehnici de negociere care te vor ajuta atât în afacerile pe care le întreprinzi, cât și în viața de zi cu zi. Citește articolul
Prezintă ghiduri pentru asigurarea unui mediu de lucru sigur și sfaturi pentru o comunicare mai bună prin email, utile pentru buna funcționare a biroului și a facilităților.
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu noile reguli de parcare pentru a gestiona eficient flota auto a companiei și a evita ca mașinile companiei sau ale angajaților să fie ridicate.
În contextul în care, de luni, în București va începe ridicarea mașinilor parcate neregulamentar pe principalele străzi (în baza unui document adoptat la nivelul Primăriei Municipiului București - pe scurt, PMB), Avocatul Poporului îi cere prefectului Capitalei să conteste reglementarea cu pricina. Motivul: doar polițiștii rutieri ar avea competențe în materia ridicării mașinilor. Dacă ne uităm însă Legea poliției locale, o să găsim, în rândul atribuțiilor din domeniul circulației pe drumurile publice, că și ei au dreptul de a dispune măsuri de ridicare a autovehiculelor staționate neregulamentar. Citește articolul
În cazul unei percheziții la sediul companiei, sau în alte spații administrate de departament, este important ca personalul să știe care sunt drepturile și procedurile legale pentru acces și desfășurarea percheziției, pentru a gestiona situația corect.
Mandatele de percheziție domiciliară vor putea fi obținute mai ușor - nu într-un termen de cel mult 24 de ore, cât este în prezent, ci imediat după cererea lor. În plus, va fi clarificat faptul că percheziția, în sine, poate fi făcută și între orele 20:00 și 06:00, în special atunci când e în pericol viața unei persoane. Acestea sunt o serie de modificări propuse printr-o ordonanță de urgență ce vizează schimbarea Codurilor penale, ca o reacție la evenimentele din cazul Caracal. Citește articolul