Menționarea drepturilor pasagerilor și ale consumatorilor este direct relevantă pentru acest departament, ajutându-l să gestioneze corect eventualele reclamații și să stabilească politici de asigurare în conformitate cu legislația europeană.
Parlamentul a desemnat marti anul 2013 drept Anul european al cetatenilor, pentru a favoriza o mai buna cunoastere a drepturilor legate de cetatenia europeana, anunta Biroul de Informare al Parlamentului European in Romania. Pe durata intregului an vor fi organizate diferite evenimente, pentru a le explica cetatenilor europeni drepturile de care beneficiaza atunci când decid sa studieze, sa lucreze, sa isi inceapa o afacere sau sa isi primeasca pensia in alt stat membru. Citește articolul
Cei care gestionează reclamații sunt adesea în contact cu clienți frustrați sau furioși. Articolul le oferă instrumente pentru a înțelege și a gestiona eficient jignirile sau reacțiile negative din partea clienților, transformând o situație dificilă într-o rezolvare amiabilă și păstrând relația cu clientul.
Un om care jigneste sufera. De fapt, jignirea nu este altceva decat manifestarea frustrarilor anterioare. De multe ori, cel caruia i se adreseaza jignirea nu ii greseste cu nimic celui care jigneste. Un om impacat cu el insusi nu va jigni niciodata. Citește articolul
Acest departament este interesat de sistemele care protejează banii de evenimente neprevăzute (cum ar fi falimentul unei bănci), similar cu modul în care funcționează o asigurare, pentru a înțelege cum sunt acoperite riscurile.
Depozitele bancare sunt garantate in limita a 100.000 de euro, astfel incat, indiferent de ce se intampla cu banca la care va tineti economiile (incapacitate de plata, faliment), va veti primi inapoi banii economisiti. In luna septembrie, AvocatNet.ro va prezenta lista celor 33 de institutii de credit care fac parte din aceasta schema de garantare. Recent, aceasta lista a fost actualizata, intrucat una dintre banci nu mai participa la Fondul de garantare, dupa ce a fuzionat cu o alta institutie bancara participanta la fond. Citește articolul
Interacțiunile în masă cu debitorii pot duce la reclamații, iar acest departament se ocupă de soluționarea lor și de asigurarea protecției companiei prin polițe de asigurare.
"Buna ziua, numele meu este…, va sun din partea KRUK International. Pot sa vorbesc cu domnul/doamna…? Dvs. sunteti, va rog sa-mi spuneti data de nastere pentru a continua convorbirea. Multumesc. V-am sunat in legatura cu dosarul pe care il aveti la societatea noastra, de la banca… S-a confirmat depunerea de 300 lei pe care ati facut-o si am revenit sa discutam despre diferenta de suma. Astazi, la noi la societate, mai sunteti dator/datornica cu 13.000 lei". Citește articolul
Acest departament se ocupă direct de toate asigurările companiei (casco, proprietate, răspundere, sănătate angajați etc.). Este vital să știe cine conduce și cum se schimbă conducerea instituției care reglementează întreaga piață a asigurărilor în România.
Plenul reunit al Parlamentului a votat, marti, noul presedinte al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, actul normativ care stabileste acest lucru fiind publicat in Monitorul Oficial in aceeasi zi. Functia de sef al CSA a ramas vacanta dupa ce Catalin Buzoianu a fost demis, saptamana trecuta, de Parlament, interimatul fiind asigurat de unul dintre vicepresedintii CSA. Citește articolul
Pentru a fi la curent cu regulile de supraveghere și reglementările noi care vizează direct sau indirect activitatea companiilor de asigurări și reasigurări.
Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a semnat marti, 23 octombrie, urmatoarele decrete: Citește articolul
Se ocupă cu polițele de asigurare și rezolvarea problemelor legate de acestea. Articolul clarifică ce tip de asigurare este necesar pentru anumiți furnizori de servicii (avocați), ceea ce e important pentru a se asigura că totul este acoperit conform cerințelor.
Bostina si Asociatii a obtinut la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) modificarea conditiilor de participare la licitatia pentru serviciile de asistenta juridica in litigiile CNADNR referitoare la constructia tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia, informeaza societatea de avocatura intr-un comunicat de presa remis redactiei. Citește articolul
Companiile de asigurări sunt direct interesate de finanțarea sistemului medical, deoarece aceasta influențează calitatea și disponibilitatea serviciilor medicale pentru asigurații lor. Informațiile despre fonduri și plăți ajută la gestionarea relațiilor cu furnizorii de servicii medicale, la evaluarea riscurilor și la planificarea ofertelor de asigurări de sănătate.
Ministerul Sanatatii (MS) si Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) au gasit solutii pentru finantarea unitatilor sanitare in ultimele 2 luni ale anului, anunta cele 2 institutii intr-un document de presa publicat pe site-ul MS. Conform comunicatului, la finantare vor avea prioritate unitatile sanitare regionale si cele din zonele unde se rezolva cazurile complexe. Citește articolul
Articolul tratează direct Contractul-cadru privind condițiile de acordare a asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, fiind esențial pentru înțelegerea modului în care funcționează asigurările medicale și cum sunt gestionate potențialele reclamații legate de servicii.
Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2013-2014 a fost lansat recent in dezbatere publica de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS). Documentul stabileste conditiile de acordare a serviciilor medicale pentru urmatorii 2 ani, reglementarile fiind in mare parte aceleasi ca si pana acum. Citește articolul
Secțiunea despre asigurările contra dezastrelor și capacitatea firmelor de asigurare de a plăti despăgubiri este direct relevantă pentru gestionarea polițelor și a eventualelor cereri de despăgubire ale companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul