Articolul abordează direct problemele legate de gestionarea reclamațiilor pasagerilor (formular unic, lipsa răspunsurilor). Acest departament este responsabil de primirea, analizarea și soluționarea reclamațiilor, precum și de potențialele implicații asigurătorii ale acestor situații.
In fiecare an, milioane de europeni calatoresc in UE si in afara granitelor acesteia cu avionul, trenul, autobuzul si vaporul. Ca pasageri, au anumite drepturi. Dar acestea sunt de multe ori putin cunoscute sau chiar neluate in seama. Pe 23 octombrie, deputatii europeni vor vota in plen un raport privind consolidarea drepturilor pasagerilor, cu accent pe obligatia companiilor de a informa mai bine pasagerii. Citește articolul
Articolul identifică principalele motive de nemulțumire ale clienților și problemele semnalate în procesul de portare, informații esențiale pentru gestionarea eficientă a reclamațiilor.
La patru ani de la data lansarii portabilitatii numerelor in Romania, numarul de portari a ajuns la aproape 900.000, informeaza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Numarul portarilor creste in fiecare an: 30% dintre portarile de pana acum s-au realizat in anul 2011, 25% in 2010 si 21% in 2009. Citește articolul
Este foarte important pentru departamentele de asigurări să știe cine conduce autoritatea care stabilește regulile și supraveghează întreaga piață a asigurărilor, deoarece deciziile acestei instituții afectează direct activitatea lor.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), Catalin Buzoianu, a fost revocat, marti, din functie, de plenul reunit al Parlamentului, hotararea care stabileste acest lucru fiind deja publicata in Monitorul Oficial. Conform dcoumentului, interimatul functiei va fi asigurat de actualul vicepresedinte, Tudor Balta. Citește articolul
Acest departament vrea să înțeleagă de ce sunt nemulțumiți clienții de comisioanele bancare sau de anumite practici, pentru a preveni și rezolva mai bine plângerile și a menține relații bune cu clienții.
Romanul este analfabet financiar dar nu este prost, el judeca foarte bine, nu ai cum sa-l convingi daca nu va vedea ca are vreun avantaj, si tocmai din aceasta cauza comisioanele bancilor pentru retragerea de numerar de la bancomate ar trebui sa fie mai mici, pentru ca populatia sa acceseze aceste servicii pe scara mai larga, a precizat directorul in cadrul ANPC, Mihail Meiu. Citește articolul
Este interesat de schimbările în conducerea autorității de supraveghere a pieței asigurărilor și de modul în care funcționează asigurările medicale de stat pentru angajați.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Acest departament se ocupă direct de gestionarea și soluționarea reclamațiilor și disputelor. Medierea este un instrument esențial pentru a rezolva aceste situații rapid și eficient, satisfăcând părțile implicate.
In perioada 5 - 11 noiembrie si 26 noiembrie - 2 decembrie 2012 puteti participa la o serie de cursuri de formare pentru mediatori profesionsti, coordonate de Elena Adina Nica, formator la la Asociatia "Centrul de Mediere Craiova". Citește articolul
Având în vedere că articolul menționează 'problemele asigurărilor' și posibila implicare a CSA (o autoritate de supraveghere), orice departament care lucrează direct cu polițe de asigurare, produse de asigurare sau gestionarea daunelor ar fi foarte interesat de starea de fapt din industrie și de semnalele venite de la vârful autorității.
Presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), Catalin Buzoianu, sustine ca problemele asigurarilor nu vor fi rezolvate dupa plecarea lui din functie. Seful CSA a anuntat, luni, ca este posibil sa fie revocat din functie. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de EximBank deoarece oferă servicii de asigurare, care sunt esențiale pentru a proteja afacerile companiei, mai ales cele legate de export.
EximBank a reusit performanta de a ocupa pozitia 38 in Top 100 Banci din Europa de Sud-Est dupa profitul inregistrat anul trecut, conform clasamentului anual realizat de SeeNews in parteneriat cu Euromonitor International - cel mai mare furnizor de analize de afaceri si piete la nivel mondial. Citește articolul
Pentru companiile de asigurări sau cele care se ocupă de gestionarea reclamațiilor legate de proprietăți, accesul rapid și eficient la extrasele de carte funciară și documentele de cadastru este crucial pentru evaluarea riscurilor, verificarea statutului legal al proprietăților și soluționarea dosarelor.
Procedura prin care notarii pot obtine extrasele sau copiile de carte funciara de la Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate (ANCPI) a fost modificata printr-un act normativ publicat luni. Conform noilor reguli, care au intrat deja in vigoare, eliberarea acestor documente se va putea face si on-line. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de orice modificare a legislației sau procedurilor legate de asigurări și gestionarea daunelor, cum ar fi utilizarea formularului de constatare amiabilă în caz de accident.
Ordinul Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 17/2012 pentru modificarea Normelor privind utilizarea formularului Constatare amiabila de accident, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 21/2008 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 693, din 9 octombrie 2012. Citește articolul