Reges-Online: Operațiuni esențiale și situații speciale. Ghid practic pentru o gestionare corectă și eficientă a registrului. Vezi agenda evenimentului și participă →
Articolul menționează că instanțele pot folosi aplicații informatice și semnături electronice pentru a genera și comunica documentele. Acest departament ar fi interesat să înțeleagă cum funcționează aceste sisteme digitale, pentru a asigura că sistemele companiei sunt compatibile și că procesele de primire a documentelor electronice sunt sigure.
Regulamentul de ordine interioară al instanțelor judecătorești a fost modificat în mod oficializat, după ce hotărârea luată la final de mai de Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a fost publicată miercuri în Monitorul Oficial. Mai exact, împărțirea cauzelor pe intervalele orare va ține cont de orele menționate pe citații sau comunicate părților, afișarea listei cauzelor se va face cu cel puțin 24 de ore înainte de termen, inclusiv online, sau cel mai târziu cu o oră înainte de începerea ședinței pentru celelalte cauze în afară de cele penale. În privința copiei legalizate a hotărârilor, ea va putea fi generată și online și va fi comunicată din oficiu de instanță în cazul în care hotărârea trebuie comunicată altor instituții/autorități. Citește articolul
Asigurarea securității și integrității datelor pentru documentele financiare transmise electronic și implementarea soluțiilor tehnice conform noilor cerințe legale pentru canalele securizate.
Regulile privind cambia și biletul la ordin vor fi modernizate sâmbătă, în urma unui demers parlamentar concretizat printr-o lege apărută aseară în Monitorul Oficial. Deși majoritatea modificărilor țin de ajustarea limbajului din legislația specifică, există și unele noutăți de care ar trebui să știe contribuabilii. Citește articolul
Inaugurarea unui supercomputer european de ultimă generație este o veste importantă pentru departamentul IT, deoarece arată direcția tehnologică și capacitățile de procesare a datelor, esențiale pentru inovație, inteligență artificială și securitatea cibernetică.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Supraveghetorul va avea acces la "toate documentele", inclusiv cele digitale. Acest departament trebuie să se asigure că accesul se face în siguranță și că se respectă regulile de protecție a datelor.
Persoanele juridice ale căror fonduri sau resurse au fost înghețate pe fondul conflictului armat din Ucraina și care au fost astfel afectate economic semnificativ vor putea să obțină deblocarea fondurilor și resurselor cu o singură condiție: să accepte supravegherea statului, printr-un terț care va monitoriza și va avea acces la toate ședințele și documentele firmei și pe care va trebui să-l plătească cu cel puțin 10.000 de lei brut, conform unei recente ordonanțe de urgență. Citește articolul
Acest departament este responsabil de integrarea tehnică a sistemelor interne ale firmei cu platformele naționale e-Factura și e-Transport, asigurând că totul funcționează corect și în siguranță.
Iată înregistrarea cursului dedicat e-Factura / e- Trasnsport, organizat în perioada 16 și 22 Iunie 2022. Atenție, pentru participanții la curs! Pentru a putea vizualiza înregistrarea, trebuie urmați pașii de mai jos: vă logați în contul dumneavoastră premium (dacă nu aveți un cont, vă rugăm să contactați colegii noștri de la suport pentru emiterea unui cont demo); accesați prezentul articol și introduceți parola primită prin email. Pentru orice probleme, vă rugăm să vă adresați colegilor noștri de la suport. Citește articolul