Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei și relațiile sale cu comunitatea. Articolul poate fi folosit pentru a comunica interesul companiei pentru susținerea artei și a culturii, arătând implicarea sa în îmbogățirea vieții sociale.
Am avut prilejul să fiu răvășită de multe spectacole de teatru în ultimii zece ani. Când cineva m-a întrebat ultima oară de ce prefer un spectacol proiecției unui film, am găsit că nu-mi pot nuanța nici după atâția ani și atâtea experiențe răspunsul, că a rămas același: făcând abstracție de sărăcia unui clișeu arhicunoscut, pentru nostalgici, ca mine, teatrul e o artă supremă - ieri, azi și mâine; e sentimentul unei trăiri irepetabile și galanteria unei prime experiențe, care nu pălește nici când ai prilejul să revezi un spectacol de mai multe ori. Citește articolul
Articolul explică modul în care se formează și se cristalizează opiniile în diverse "comunități" sau "bule". Pentru Relații Publice, este crucial să înțeleagă aceste mecanisme pentru a gestiona reputația companiei, a comunica eficient cu diverse segmente de public și a răspunde adecvat la percepțiile și atitudinile, pozitive sau negative, care circulă în aceste grupuri.
Știu, cuvantul nu există. Deși probabil că ar trebui să ne gândim să-l acceptăm. El vine de la bulele pe care consumul de internet le generează în mintea și inima noastră. De la confortul pe care ni-l dau aceste bule, de la consecințele pe care le produc ele pentru societate și așa mai departe. Cred că, astăzi, suntem într-un Ev Mediu al relațiilor inter-umane tocmai din cauza acestor bule. Nu doar că nu ne dăm seama că-i așa, dar le considerăm locul sacru pe care l-am căutat întotdeauna. Locul în care ceilalți gândesc ca noi, trăiesc la fel ca noi și conflictele sunt aproape inexistente. Doar că, la fel ca în filmele SF, bulele astea produc consecințe mult mai năprasnice decât of-urile pe care le alină. Uite câteva. Citește articolul
Organizațiile patronale reprezintă și apără interesele membrilor lor în relațiile cu autoritățile publice și alte entități. Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative trebuie să înțeleagă cum funcționează aceste organizații pentru a colabora eficient și a-și alinia strategiile de comunicare și advocacy.
Organizațiile patronale reprezintă, susțin și apără interesele membrilor lor în relațiile cu autoritățile publice, cu sindicatele și cu alte persoane juridice și fizice, în raport cu obiectul și scopul lor de activitate, în plan național și internațional. Citește articolul
Articolul abordează subiecte de interes public, cum ar fi starea pieței muncii, capacitatea industrială a țării (farmaceutică) și percepția asupra noilor tehnologii (roboți), relevante pentru comunicarea externă și imaginea companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii.
Citește articolulDepartamentul este interesat de știrile legate de scandalurile publice și acuzațiile de fraudă în programele guvernamentale, deoarece acestea pot afecta reputația companiei și modul în care este percepută în public.
Derularea procedurii pentru acordarea granturilor de investiții (măsura 3), ultima dintre cele trei măsuri de ajutor de stat acordate IMM-urilor prin lege anul trecut, este pusă sub semnul întrebării ca urmare a depunerii, recent, a unei plângeri penale privind fraudarea înscrierilor, depuse de ministrul economiei. Citește articolul
Înțelege importanța transparenței în relațiile cu statul și publicul, și cum aceste informații pot influența percepția despre companiile implicate în contracte publice, gestionarea crizelor de imagine în cazul erorilor.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Când are loc o breșă de date, modul în care compania comunică despre acest incident cu publicul, cu clienții sau cu partenerii este foarte important. Articolul subliniază necesitatea și conținutul comunicărilor publice, ajutând departamentul să gestioneze imaginea companiei în astfel de situații delicate.
Unul din cele mai periculoase incidente pentru datele personale colectate și arhivate de firme, breșa de securitate trebuie, de principiu, raportată imediat Autorității naționale de protecție a datelor. Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), însă, extinde obligația de informare (în situațiile în care ea există) și cu privire la persoanele afectate direct de acea breșă de securitate și care le-a compromis confidențialitatea datelor personale. Într-o situație din Polonia, o firmă a fost amendată cu 20.000 euro fix pentru că nu a informat persoanele afectate de breșă cu privire la acest incident de securitate. Citește articolul
Departamentul de PR poate folosi platforma pentru a organiza conferințe de presă online, lansări de comunicate sau evenimente publice, menținând legătura cu publicul și promovând imaginea companiei.
InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online, anunță lansarea IC Events, cea mai nouă soluție business-to-business pentru organizarea și participarea la evenimente online. Platforma virtuală permite utilizatorilor să genereze o pagină proprie de eveniment, să invite participanți, să interacționeze cu aceștia și să difuzeze materiale live sau înregistrate, în funcție de specificul fiecărei companii în parte.
Citește articolulȘtirile despre dificultăți economice majore și impactul lor asupra populației sunt importante pentru monitorizarea opiniei publice, pentru a înțelege contextul social în care operează compania și pentru a gestiona imaginea publică, mai ales în perioade de criză.
Carantina impusă în multe dintre statele europene, pentru a limita infecţiile cu noul coronavirus, a avut un efect dramatic asupra a milioane de oameni, care au rămas fără locuri de muncă. Citește articolul
Acest departament este interesat de felul în care compania este percepută în public. Implicarea în activități de tăiere ilegală și sancțiunile aferente pot afecta grav imaginea companiei, iar cunoașterea acestor informații ajută la prevenirea și gestionarea crizelor de imagine.
Amenzile ce vor fi aplicate pentru contravenţiile silvice constatate în acest an au la bază lista preţurilor pe metru cub de material lemnos pe care Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor (MMAP) o stabileşte şi pe care a oficializat-o recent. Dacă unele dintre preţuri s-au înjumătăţit, altele au urcat de aproape trei ori. Citește articolul