Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Reclamațiile la ANPC pot afecta imaginea publică a companiei. Acest departament trebuie să fie informat despre proces pentru a putea comunica eficient și a gestiona potențialele crize de reputație.
Dacă vrei să faci o reclamație, în această perioadă, împotriva unui comerciant, poți să accesezi o platformă online pusă la dispoziție de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC). Însă, înainte de a depune această plângere trebuie să faci dovada că ai încercat să ajungi la o înțelegere cu respectivul comerciant, pe cale amiabilă. Citește articolul
Departamentul de relații publice ar folosi implicarea companiei în această inițiativă pentru a comunica public angajamentul social al firmei, consolidând reputația și relațiile cu comunitatea.
Medicii se află astăzi în linia întâi a luptei împotriva COVID-19, iar sistemul sanitar este pus la încercare. Și tu poți ajuta spitalul și medicii din județul tău! #AjutorSpitale este platforma care oferă sprijin medicilor și spitalelor din România în contextul COVID-19, adunând resursele necesare din mediul privat. Dacă ai sau conduci o companie care vrea să se implice, sigur poți contribui! Citește mai jos pentru a afla cum. Dacă vrei, pur și simplu, să ajuți spitalul din orașul tău, poți să faci o donație în bani și le poți povesti prietenilor, vecinilor și rudelor despre #ajutorspitale. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de informațiile despre prețuri și de platformele de monitorizare, pentru a gestiona reputația companiei în raport cu publicul și cu autoritățile.
Monitorul prețurilor e o platformă online, lansată de Consiliul Concurenței acum ceva vreme, cu ajutorul căreia putem compara prețurile produselor alimentare și ale combusibililor din toată țara. Recent, Consiliul a anunțat că folosirea platformei a fost îmbunătățită pentru a putea permite compararea prețului fiecărui produs. Citește articolul
Exemplul de succes al digitalizării și al economiilor realizate de o instituție publică poate servi ca un model sau o referință utilă pentru comunicarea externă a companiei despre propriile eforturi de modernizare și eficiență.
Beneficiarii Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 - 2020 (PNDR) pot interacționa cu autoritățile exclusiv electronic de ceva timp, a informat miercuri Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR), referindu-se la o obligație recentă de a accepta documente semnate electronic. Citește articolul
Informațiile despre declarațiile oficiale ale guvernului și ale Comisiei Europene privind starea economiei și planurile de redresare sunt utile pentru comunicarea externă a companiei și pentru gestionarea reputației.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Comentariile despre starea economiei și provocările sectorului agricol sunt importante pentru comunicarea externă a companiei, pentru a înțelege contextul în care operează și pentru a ajusta mesajele publice.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul subliniază importanța conformității cu reglementările pentru a evita publicitatea negativă rezultată din controalele ANPC și pentru a menține o imagine bună a companiei în fața publicului și a autorităților.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) desfășoară o serie de controale la comercianții de produse alimentare, înaintea sărbătorilor de Paște, pentru a verifica dacă aceștia respectă obligațiile pe care le au în contextul măsurilor impuse de stat pentru a limita efectele coronavirusului. Conform autorității, mulți comercianți nu respectă asemenea măsuri. Citește articolul
Acest departament poate fi interesat de modul în care astfel de evenimente sunt gestionate legal și comunicate public, pentru a înțelege percepția publică asupra incidentelor de violență și a pregăti eventuale comunicări ale companiei pe teme similare.
Un astfel de caz, în care o persoană a amenințat cu îmbolnăvirea cu coronavirus un funcționar public, respectiv un polițist, a avut loc acum câteva săptămâni la Cluj-Napoca, cel vinovat fiind condamnat recent la şase luni de închisoare cu suspendare. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei. O zonă turistică bine întreținută și reamenajată creează o imagine pozitivă și atrage atenția presei și a publicului, fiind o veste bună de comunicat.
Chiar dacă nu ştiu când se va deschide sezonul estival şi cât va dura vacanţa de vară, hotelierii şi administratorii cluburilor de pe litoral au început pregătirile. Citește articolul
Este important pentru a înțelege ce tip de comportamente publice pot genera știri negative sau pot afecta reputația. Acest departament trebuie să fie pregătit să gestioneze comunicarea externă și să se asigure că mesajele publice ale companiei sau ale angajaților nu contravin legilor și nu creează controverse.
Îndemnarea persoanelor, prin orice mijloace, să comită infracțiuni poate aduce celui care face acest lucru inclusiv pedepse cu închisoarea, potrivit Codului penal în vigoare. Astfel, în condițiile în care România se află în stare de urgență din cauza epidemiei de coronavirus, iar adunarea oamenilor la interior sau în grupuri mari este interzisă, Prefectura județului Maramureș anunță că o persoană care a încercat să convingă mai mulți oameni să meargă la biserică de Paște are acum dosar penal. Citește articolul