avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1055 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Acasă Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

ACCES PREMIUM

GDPR: Amendă de 5.000 de euro pentru transmiterea copiilor de buletin pe telefon

Se ocupă de imaginea publică a companiei și trebuie să știe despre evenimente negative, cum ar fi amenzile sau încălcările de securitate, pentru a gestiona comunicarea și a proteja reputația.

Andreea Tutulan în GDPR & Protecția datelor personale
Redactor, avocatnet.ro
8 Mai 2020 | 4 | 16231 | Timp de citire: 1 min.

Banca Comercială Română (BCR) a primit o amendă de 5.000 de euro pentru că a colectat copiile de buletin ale clienților prin intermediul telefonului personal al unei angajate, informează Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Propunerea Parlamentului de Cod administrativ, în locul ordonanței care-l reglementează acum, respinsă definitiv

Pentru a menține o comunicare eficientă și a gestiona relațiile cu autoritățile, este esențial să se cunoască dezbaterile și intențiile legislative privind modul de organizare a statului.

Simona Voiculescu în Știri & Revista presei
Director Editorial, avocatnet.ro
7 Mai 2020 | 2678 | Timp de citire: 3 min.

În contextul în care Codul administrativ adoptat de Guvern este considerat constituțional, propunerea Parlamentului care să poată fi folosită în cazul în care acesta ar fi fost declarat neconsituțional a fost respinsă miercuri de deputați, care și-au exprimat votul decisiv. Asta înseamnă că Parlamentul respinge definitiv proiectul și procesul legislativ încetează. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

Record de programări la frizerii. Ce măsuri au luat saloanele de înfrumusețare și ce obligații au clienții

Modul în care saloanele prezintă măsurile de siguranță și cum se adaptează la situație este important pentru imaginea publică și comunicarea cu clienții.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
7 Mai 2020 | 918 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES PREMIUM

A fost publicată lista firmelor cu datorii la Fisc în primul trimestru din acest an

Acest departament se ocupă de imaginea publică a firmei. Apariția pe lista datornicilor ANAF poate afecta serios reputația companiei, iar ei trebuie să știe cum să gestioneze o astfel de situație.

Dragoș Niculescu în Contabil și fiscal
Redactor coordonator, avocatnet.ro
5 Mai 2020 | 2 | 2521 | Timp de citire: 2 min.

Lista firmelor care au restanțe la Fisc în primul trimestru al anului 2020 a fost publicată online recent de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), așa cum stabilește legislația momentului. Firmele incluse în această listă sunt cele care au datorii către Fisc mai mari de 100.000 de lei. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Ce activități se vor relua din 15 mai și ce va rămâne, în continuare, închis

Pentru a comunica corect și transparent cu publicul, clienții și partenerii despre modul în care compania se adaptează la noile reglementări și pentru a gestiona imaginea publică în contextul relaxării restricțiilor.

Simona Voiculescu în Aspecte juridice
Director Editorial, avocatnet.ro
5 Mai 2020 | 1 | 7724 | Timp de citire: 3 min.

În contextul în care 14 mai va fi ultima zi de stare de urgență, 15 mai va marca intrarea într-o perioadă de tranziție, de relaxare treptată a restricțiilor, va fi instituită starea de alertă, iar unele activități economice vor putea fi reluate. O sinteză a celor anunțate până acum de oficiali: Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cele mai căutate joburi în timpul pandemiei. Companiile din România fac angajări online

Informațiile despre București ca un centru important pentru lucrul de acasă și despre cererea de specialiști pot fi folosite pentru a promova imaginea companiei și pentru a atrage angajați, fiind relevante pentru comunicarea externă.

StirileProTV.ro în Știri & Revista presei
5 Mai 2020 | 724 | Timp de citire: 1 min.

În plină pandemie, companiile din România fac angajări online, după interviuri pe Zoom, Facebook, WhatsApp ori platforme similare. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Organizația Internațională a Muncii: Cum asiguri securitatea în muncă pentru angajații tăi, în timpul unei epidemii

Se pune accent pe comunicarea eficientă și transparentă a măsurilor luate, atât în interiorul companiei, cât și către partenerii externi, rol esențial pentru reputația și imaginea firmei, mai ales în situații de criză.

Andreea Tutulan în Relații de muncă & Asigurări sociale
Redactor, avocatnet.ro
4 Mai 2020 | 2 | 2298 | Timp de citire: 4 min.

Indiferent că vorbim de o firmă mică cu un număr redus de angajați sau de o multinațională, toate companiile, mai mici sau mai mari, au obligația de a asigura securitatea și sănătatea în muncă (SSM). Acest aspect devine cu atât mai important cu cât țările din întreaga lume, inclusiv România, se confruntă cu o situație specială generată de epidemia de coronavirus. În astfel de perioade, comunicare cu angajații și asigurarea unui climat corespunzător la locul de muncă, ținând cont de recomandările autorităților, sunt esențiale, informează Organizația Internațională a Muncii (OIM). Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ce înseamnă starea de alertă și ce măsuri pot fi luate în timpul ei

Acest departament este responsabil cu modul în care compania comunică cu publicul, clienții și partenerii în contextul noilor măsuri, și cum își menține imaginea în timpul unei crize.

Alexandros Bakos în Știri & Revista presei
Redactor, avocatnet.ro
4 Mai 2020 | 1 | 5626 | Timp de citire: 3 min.

După ce președintele României a declarat astăzi că starea de urgență nu va mai fi prelungită, o soluție intermediară este instituirea stării de alertă. Aceasta face mai ușoară tranziția de la perioada actuală, în sensul că vor fi luate măsuri de autorități pentru a putea să limiteze, în continuare, efectele coronavirus, dar acestea vor avea un impact mai redus asupra drepturilor și libertăților persoanelor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ministrul educației: Nu se suspendă examenul de Bacalaureat și Evaluarea Națională

Acest departament monitorizează anunțurile și deciziile guvernamentale majore, precum și dezbaterile publice pe teme de interes național (cum ar fi examenele școlare în pandemie), pentru a înțelege contextul social și a-și adapta strategiile de comunicare și relații cu publicul.

Andreea Tutulan în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
4 Mai 2020 | 1774 | Timp de citire: 2 min.

Anul acesta, examenele naționale se vor susține la fel ca în anii precedenți, chiar dacă România se află în stare de urgență, din cauza epidemiei de coronavirus. Inclusiv elevii ai căror membri de familie au contractat virusul vor putea susține examenul de Bacalaureat sau de Evaluare Națională, a declarat ministrul educației. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Klaus Iohannis: Starea de urgență nu va fi prelungită. Din 15 mai intrăm în stare de alertă

Acest departament trebuie să știe ce decizii ia guvernul și cum se modifică regulile publice, pentru a comunica eficient cu publicul, clienții și angajații despre poziția și acțiunile companiei.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
4 Mai 2020 | 5 | 5695 | Timp de citire: 2 min.

Cu ocazia unei conferințe de presă ținute astăzi, președintele Klaus Iohannis a anunțat că starea de urgență nu va fi prelungită după 14 mai, dar va fi înlocuită cu starea de alertă, reglementată, de asemenea, prin lege. Măsurile se vor relaxa încetul cu încetul, din 15 mai, iar deplasarea în interiorul localității se va face fără declarație pe propria răspundere. Citește articolul