Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Informațiile despre starea economiei, viitorul Europei și posibilele reglementări pentru companiile mari sunt esențiale pentru a gestiona imaginea publică și relațiile cu părțile interesate.
Printre altele, trei gânduri despre viitor. Cred că perioada prin care trecem acum a accelerat, într-un mod greu de imaginat în trecut, acceptarea conceptului de venit universal de bază (o sumă de bani, stabilită prin lege, pe care cetățenii unei țări o primesc, fără un contraserviciu). Citește articolul
Articolul descrie cum se construiește imaginea unui brand și cum este perceput de public. Acest lucru este esențial pentru departamentul de relații publice pentru a înțelege cum să comunice eficient, să gestioneze reputația companiei și să creeze o conexiune emoțională cu publicul.
Carl Jung a spus că lumea te va întreba cine ești, iar dacă nu știi, tot ea îți va răspunde. Acest mare adevăr legat de identitate este foarte valabil și pentru companii. La rândul lor, și ele au o identitate, consumatorul o percepe (chiar și în subconștient), iar aceasta dictează o mare parte din deciziile sale. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de modul în care aceste inovații (platforme online, eficiența achizițiilor) pot îmbunătăți imaginea publică a spitalului și relația cu comunitatea.
În timp ce spitalele sunt pline de tot mai mult de pacienţi infectaţi cu coronavirus, câţiva antreprenori au răspuns la apelul preşedintelui Iohannis de a ajuta cum pot în această perioadă. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care administrația publică funcționează și ia decizii importante, precum cele legate de alegeri, pentru a înțelege contextul politic și social și a comunica eficient cu publicul și autoritățile.
În condițiile în care țara noastră se va afla, din cauza epidemiei de coronavirus, în stare de urgență până la mijlocul lunii mai, iar alegerile locale programate în iunie ar trebui amânate, durata mandatului aleșilor locali se va prelungi peste limita legală de patru ani, potrivit unei ordonanțe de urgență oficializate recent. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice urmărește anunțurile guvernamentale importante care afectează un număr mare de oameni, așa cum sunt deciziile legate de școli și examene. Aceste informații ajută la înțelegerea contextului social și public, fiind utile pentru comunicarea internă și externă a companiei, dar și pentru a anticipa starea de spirit generală.
Anul școlar și universitar 2019-2020 va fi încheiat în condiții deosebite, dar va fi încheiat, este precizat într-un comunicat de presă de marți al Ministerului Educației. Concret, Evaluarea Națională și Bacalaureatul se vor ține în luna iulie, fără a lua în calcul materia din semestrul al doilea, printre altele. Totodată, înscrierile pentru grădiniță și clasa pregătitoare vor fi amânate. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe cum răspunde guvernul la crize și ce ajutoare oferă populației, pentru a înțelege contextul social și pentru a comunica corect, mai ales dacă firma este un furnizor de servicii afectat sau dorește să informeze publicul despre aceste măsuri.
Un proiect de lege ce a trecut săptămâna trecută de Parlament le va permite persoanelor fizice afectate de criza coronavirus să ceară amânarea plății serviciilor de utilități. Perioada de timp pentru care va putea fi cerută și obținută amânarea respectivă este de trei luni, de la momentul în care legea va intra în vigoare. Citește articolul
Acest departament monitorizează informațiile oficiale și reacțiile publice la măsurile guvernamentale, mai ales în perioade de criză, pentru a-și adapta strategiile de comunicare și a oferi informații relevante publicului intern și extern al companiei.
Banii pentru persoanele fizice autorizate (PFA) și alți profesioniști forțați de măsurile luate în această perioadă să-și întrerupă activitatea pot fi ceruți acum printr-o platformă oficială, de unde se generează documentele de depus și unde pot fi încărcate, semnate digital sau olograf. Citește articolul
Dacă o companie deține locații potrivite pentru nunți în aer liber (cum ar fi domenii private, hoteluri cu grădini extinse, muzee), departamentul de Relații Publice poate folosi această știre pentru a promova compania și locațiile sale, atrăgând atenția publicului și a potențialilor clienți prin campanii de comunicare specifice.
Cei ce vor să se căsătorească vor putea organiza ceremonia de cununie civilă și în afara primăriei sau altor clădiri, adică se pot căsători și în grădini publice, parcuri, pe plaje și în alte locuri situate în aer liber, după cum prevede un act normativ ce a apărut luni în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament este interesat de schimbările în infrastructura urbană și transportul public, deoarece acestea pot influența imaginea publică a companiei, comunicarea externă și relațiile cu autoritățile locale.
Autovehiculele destinate transportului public de persoane vor putea circula pe liniile de tramvai pentru a parcurge mai repede distanțele, dar și ca să faciliteze schimbul mijloacelor de transport în comun pentru călători. Prevederea este cuprinsă într-o lege publicată luni în Monitorul Oficial. Citește articolul
Pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a comunica transparent despre măsurile luate în timpul unei crize (cum ar fi limitarea cantităților sau prețurile), conform recomandărilor autorităților, pentru a menține încrederea clienților.
Consiliul Concurenței (CC) a emis o nouă serie de recomandări pentru companii, în ceea ce privește comportamentul lor pe piață în contextul crizei generate de coronavirus. În concret, CC a arătat că anumite comportamente ce ar putea ridica întrebări din perspectiva legislației concurenței, cum e, de exemplu, limitarea cantităților de produse pe care o persoană le poate achiziționa, sunt permise, atât timp cât au o justificare obiectivă și sunt necesare în perioada actuală. Citește articolul