Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Va trebui să gestioneze comunicarea companiei, atât intern, cât și extern, pentru a explica impactul economic și măsurile luate, menținând o imagine publică pozitivă.
Şeful Organizaţiei Mondiale a Comerţului (OMC), Roberto Azevedo, a declarat că scăderea economică şi pierderile de locuri de muncă provocate de pandemia de coronavirus vor fi mai grave decât recesiunea din 2008, transmite Reuters. Citește articolul
Articolul analizează modul în care sunt create și transmise mesaje prin reclame online și cum acestea influențează percepția publică, aspecte esențiale pentru imaginea și comunicarea unei companii.
Datele personale devin o monedă importantă în orice campanie politică, fie că este legată de alegeri, fie că nu. Pe de o parte avem scandalul Cambridge Analytica, care ne demonstrează până unde poate merge profilarea politică, iar de cealaltă partea avem în vigoare un Regulament european cunoscut sub numele de GDPR. Citește articolul
Informațiile despre restricțiile oficiale sunt esențiale pentru a comunica corect și transparent, atât intern cu angajații, cât și extern cu clienții și publicul larg, despre impactul acestor măsuri asupra operațiunilor companiei.
Începând de astăzi, de la ora 12:00, persoanele fizice mai pot ieși din casă numai dacă se duc la muncă, dacă se duc să ajute pe cineva sau dacă se duc la cumpărături pentru nevoile de bază. Orice ieșire trebuie justificată, față de autorități, prin prezentarea unei adeverințe de la angajator sau a unei declarații pe propria răspundere. Totodată, persoanele care au de la 65 de ani în sus pot pleca de acasă numai între orele 11:00 și 13:00, pentru o listă și mai scurtă de motive. Citește articolul
Concedierile colective pot genera multă atenție publică și pot afecta imaginea companiei. Acest departament trebuie să fie informat despre proceduri pentru a pregăti comunicări transparente și a gestiona corect relația cu presa și publicul în general.
Procedura concedierii colective a salariaților este mai complexă decât procedura concedierii individuale, așa cum reiese din prevederile Codului muncii. Angajații pot fi dați afară în acest fel numai atunci când vorbim de desființarea unor locuri de muncă, iar firmele sunt obligate să demareze consultări în avans și să anunțe autoritățile din domeniul muncii. Citește articolul
Acest departament urmărește comunicările oficiale și tendințele din societate, mai ales în perioade de criză. Deciziile legate de sistemul educațional, cum ar fi încheierea anului școlar și examenele, sunt de interes public major și pot influența starea generală a opiniei publice, fiind relevante pentru strategiile de comunicare externă ale companiei.
În contextul în care, de săptămâna trecută, a fost decretată starea de urgență în țara noastră, iar cursurile școlare au fost suspendate, în spațiul public au apărut voci ce susțin că, în această situație, Ministerul Educației și Cercetării (MEC) nu mai are altceva de făcut decât să anunțe înghețarea anului școlar în curs. Pentru a contracara acest zvon, ministrul Educației și Cercetării a reafirmat recent că nu se ia în calcul înghețarea anului școlar sau amânarea examenelor cu un an. Citește articolul
În perioade de criză, acest departament trebuie să comunice corect și transparent, atât intern cât și extern, despre impactul stării de urgență și al măsurilor de sănătate publică asupra companiei și angajaților.
În condițiile extinderii epidemiei de coronavirus în țara noastră, autoritățile se pregătesc pentru o creștere, în următoarea perioadă, a numărului de îmbolnăviri cu COVID-19 și iau o serie de măsuri pentru a elibera spitalele, în vederea spitalizării celor îmbolnăviți. Astfel, una dintre măsurile decise de autorități este suspendarea, începând de azi, a internărilor pentru intervențiile chirurgicale și alte tratamente sau investigații medicale spitalicești neurgente. Citește articolul
În cazul concedierilor, mai ales a celor colective, comunicarea corectă și transparentă este esențială pentru a gestiona percepția publică și a menține imaginea companiei. Ei se asigură că mesajele transmise sunt adecvate.
Concedierile individuale sau colective din cauza desfiițării locurilor de muncă trebuie să urmeze anumite reguli clare prevăzute de Codul muncii, dacă angajatorii nu vor să riște consecințe nefaste. În condițiile în care o bună parte a companiilor active trec printr-o criză fără precendent în ultimii ani, din cauza pandemiei de coronavirus, probabil că una dintre soluțiile avute în vedere de angajatori este concedierea. Citește articolul
Declarațiile oficialilor și contextul economic sunt relevante pentru modul în care compania comunică cu publicul, își gestionează imaginea și relațiile cu autoritățile în perioade de criză.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Un context pandemic cu creștere rapidă a cazurilor necesită o comunicare atentă. Acest departament trebuie să fie pregătit să gestioneze imaginea publică a companiei și să comunice eficient cu angajații, partenerii și publicul larg despre măsurile luate.
Înainte de focusul pe economia românească în plină criză mondială provocată de pandemia declarată pentru Covid-19, câteva observații pe informații din surse strict oficiale. Citește articolul
Este important pentru a înțelege direcția generală a discuțiilor la nivel înalt despre viitorul economic și cum ar putea afecta percepția publică sau comunicarea companiei.
Ministrul Economiei, Virgil Popescu, a anunţat că împreună cu ministrul Finanţelor, Florin Cîţu, au cerut sprijinul Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) pentru a demara rapid o strategie de dezvoltare economică post-coronavirus. Citește articolul