Informațiile despre corupție și despre problemele generale ale mediului de afaceri pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică cu publicul și autoritățile.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Modul în care au fost percepute și comunicate evenimentele istorice majore (precum dezastrul Titanicului sau înființarea Curții Internaționale de Justiție) oferă perspective despre importanța comunicării și a gestionării reputației.
In 1912, la aceasta data, vaporul Carpathia ajungea in New York avand la bord supravietuitorii de pe Titanic. Totodata, in 1946, Curtea Internationala de Justitie tinea sedinta ei inaugurala in Haga (Olanda). Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive despre România, cum ar fi succesul unor filme românești la Cannes, premiile internaționale câștigate de sportivi români sau expozițiile culturale dedicate României, deoarece aceste evenimente contribuie la îmbunătățirea imaginii publice a țării. Informațiile sunt utile pentru comunicarea externă și pentru înțelegerea contextului social și cultural în care operează compania.
"Comoara" de Corneliu Porumboiu si "Un etaj mai jos" de Radu Muntean vor fi prezentate in premiera mondiala in sectiunea "Un Certain Regard" a Festivalului de Film de la Cannes. Citește articolul
Înțelegerea reacțiilor publice și promovarea unei atitudini de empatie față de situațiile familiale din spațiul public ajută la construirea unei imagini pozitive a companiei. Demonstrează că organizația este conștientă și susține valorile sociale de înțelegere și sprijin pentru familii, ceea ce poate îmbunătăți relațiile cu publicul larg.
Momentul cand copilul are un tantrum in public, in care urla, plange, se zvarcoleste, imparte orbeste pumnisori si picioruse in stanga si in dreapta, sub privirile a zeci de necunoscuti este, fara doar si poate, o piatra de incercare pentru orice parinte. Pe langa greutatea emotiilor pe care copilul ni le pune in brate, trebuie sa mai si facem fata sfaturilor si ajutorului nesolicitat ori acuzelor scrise cu litere mari pe fetele publicului. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat, deoarece un comportament politicos și respectuos al angajaților contribuie direct la o imagine pozitivă a companiei în public și în relațiile cu partenerii externi, susținând eforturile de comunicare și reputație corporativă.
Sa fii politicos pare desuet. Sau, cel putin, e incomod. E mai usor sa spui ce vrei, sa faci ce simti, sa nu te incorsetezi in norme si etichete sociale, asezand toate aceste gesturi sub umbrela cuprinzatoare a "libertatii de exprimare". Citește articolul
Gestionează modul în care publicul percepe compania și comunică despre eforturile firmei de a sprijini angajații în cazul concedierilor, menținând o imagine bună.
Angajatii care urmeaza sau care risca sa fie dati afara au dreptul, conform legii, de a beneficia de servicii de preconcediere. Acestea pot fi acordate de agentiile pentru ocuparea fortei de munca oricarei persoane indreptatite. Citește articolul
Articolul menționează 'employer rebranding' și modul în care strategiile de HR, cum ar fi atragerea și retenția talentelor, contribuie la construirea unei imagini pozitive a companiei, esențială pentru relațiile publice și afacerile corporative.
Pe 23 si 24 aprilie, specialistii in Resurse Umane si Management din cadrul celor mai mari companii din Romania se intalnesc la HR Summit Timisoara. Pe parcursul celor doua zile de eveniment participantii vor avea ocazia sa discute teme captivante si sa afle ultimele noutati din aria de HR, Management si legislatie dar si sa asiste in exclusivitate la evenimentul de lansare a celui mai nou portal de job-uri din Romania- Jobus.ro. Citește articolul
Acest departament monitorizează deciziile guvernamentale importante, inclusiv cele din educație, pentru a înțelege contextul public și a comunica adecvat mesajele companiei.
Ordinul ministrului educatiei si cercetarii stiintifice nr. 3676/2015 pentru modificarea Ordinului ministrului educatiei nationale nr. 4432/2014 privind organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2015-2016 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 252 din 15 aprilie 2015. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de modul în care instituțiile publice comunică cu cetățenii, prezintă date (statistici) și gestionează informațiile de interes public, inclusiv prin linii telefonice de informare, pentru a înțelege și a aplica cele mai bune practici în comunicarea proprie a companiei.
In etapa a doua de inscriere in clasa pregatitoare, pentru anul scolar 2015-2016, 8038 de cereri au fost admise, insa cateva sute au ramas nesolutionate, conform Ministerului Educatiei. In total, peste 177.000 de cereri valide au fost depuse de catre parinti in urma ambelor etape de inscriere, iar listele finale cu copiii inscrisi au fost afisate in data de 10 aprilie. Citește articolul
Monitorizează evenimentele publice și acordurile guvernamentale care pot afecta imaginea firmei sau pot crea oportunități de parteneriat și promovare.
Pe agenda de lucru a sedintei Guvernului Romaniei de miercuri, 15 aprilie 2015, ar putea fi incluse urmatoarele acte normative: Citește articolul