Este util pentru departament să înțeleagă modificările legislative care pot genera discuții în public sau care influențează imaginea instituțiilor statului, pentru a ști cum să comunice eficient cu publicul și alte organizații.
Cererile pentru retinerea, arestarea sau perchezitionarea senatorilor se aproba cu votul majoritatii parlamentarilor prezenti, stabileste o hotarare publicata recent in Monitorul Oficial. Practic, in acest fel cvorumul se asigura prin majoritate simpla. Citește articolul
Urmărirea discursurilor economice și a politicilor guvernamentale importante, care pot influența imaginea publică a companiei și relațiile sale cu autoritățile sau cu publicul.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Articolul arată cum Metrorex a comunicat public decizia de majorare a tarifelor și de eliminare a anumitor tipuri de abonamente, justificând aceste decizii prin reducerea subvențiilor și reclamațiile clienților. Este un exemplu de gestionare a imaginii publice și a relațiilor cu publicul în fața unor schimbări nepopulare.
Tarifele pentru calatoria cu metroul au fost marite semnificativ incepand cu data de 28 martie, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. In acelasi timp, abonamentul lunar cu 62 de calatorii a fost eliminat din oferta Metrorex. Citește articolul
Departamentul urmărește modul în care companiile comunică cu publicul larg, cum își construiesc imaginea și cum își prezintă ofertele pentru a influența percepția și a menține o bună relație cu clienții.
Vacanta ... pare un concept atat de indepartat in aceste zile de inceput de primavara. Visezi cu ochii deschisi la un loc plin de inspiratie, in care sa experimentezi noi gusturi si senzatii... la o noua aventura. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu gestionarea imaginii publice a companiei și cu comunicarea oficială, atât intern cât și extern. Este esențial ca toate comunicările (comunicate de presă, declarații, mesaje) să fie impecabile din punct de vedere lingvistic pentru a asigura claritatea mesajului și pentru a evita neînțelegerile sau interpretările greșite care ar putea afecta reputația companiei. Articolul arată cum o singură greșeală gramaticală poate schimba complet sensul.
Articularea cuvantului "prim-ministru" pare ca pune probleme chiar si institutiei pe care acesta o reprezinta caci, in mai multe stiri publicate zilele trecute pe pagina de internet a Executivului, substantivul este scris gresit. Citește articolul
Acest departament este interesat de conținut de natură istorică, culturală și de interes general. Articolul oferă informații despre evenimente importante petrecute în data de 28 martie și personalități celebre, ceea ce poate fi folosit pentru comunicarea internă (ex: newslettere pentru angajați) sau externă (ex: postări pe rețelele de socializare pentru a construi o imagine culturală a companiei).
La aceasta data, in 1802 a fost descoperit al doilea asteroid din istorie, iar in 1910 a zburat primul hidroavion. Totodata, acum nu foarte mult timp, pe 28 martie 1994 a murit dramaturgul roman Eugen Ionescu. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu imaginea publică a companiei și cu modul în care aceasta se implică în evenimente de interes general. Participarea la "Ora Pământului" oferă o bună oportunitate de comunicare pozitivă și de consolidare a reputației.
"Ora Pamantului" este sarbatorita in aceasta seara, intre orele 20:30 si 21:30, de intreaga lume, oamenii fiind incurajati sa stinga lumina pentru 60 de minute ca sa contribuie la protejarea mediului inconjurator. Romania se alatura si in 2015 acestei campanii, astfel ca in mai multe orase din tara institutiile publice si companiile private vor stinge lumina diseara, timp de o ora. Citește articolul
Articolul prezintă o dezbatere publică despre un subiect sensibil și de interes general: folosirea telefoanelor mobile de către copii. Un departament de Relații Publice ar fi interesat de o astfel de analiză pentru a înțelege percepția publicului, a monitoriza discuțiile societale legate de tehnologie și a gestiona imaginea companiei în raport cu aceste preocupări, mai ales dacă firma activează în domeniul tehnologiei sau educației.
Chiar daca telefoanele mobile se pot dovedi a fi foarte utile in cele mai multe cazuri, exista si situatii in care folosirea acestora de catre copii poate fi mai degraba contraproductiva. Asadar, ce ar trebui sa faca parintii: sa-i incurajeze sa le utilizeze sau sa le interzica acest lucru? Citește articolul
Acest departament caută mereu povești și evenimente pozitive care pot îmbunătăți imaginea companiei sau pot fi folosite în comunicarea internă și externă. Articolul prezintă succese românești în film și sport, precum și o poveste inspirațională, toate acestea putând fi integrate în campanii de comunicare pentru a arăta o companie implicată, care apreciază performanța și speranța.
Cele mai recente pelicule regizate de Radu Muntean, Adrian Sitaru, Corneliu Porumboiu si Anca Damian se afla printre productiile care ar putea face parte din selectia celei de-a 68-a editii a Festivalului International de Film de la Cannes, potrivit unei analize realizate de publicatia Screen Daily. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă cum funcționează instituțiile statului, inclusiv regulile lor interne, pentru a gestiona imaginea companiei și a interacționa eficient cu mediul legislativ. Cunoașterea procedurilor Senatului ajută la o mai bună înțelegere a dinamicii politice și legislative.
Regulamentul Senatului a fost modificat printr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Documentul prevede ca senatorul care absenteaza motivat de la lucrarile comisiei din care face parte poate sa fie inlocuit de un alt senator, cu respectarea unor conditii. Citește articolul