avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Acasă Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

ACCES GRATUIT

Rabla 2015: Producatorii pot depune in format tiparit certificatul constatator emis electronic de Registrul comertului?

Departamentul este interesat să știe că firma a fost validată în program pentru a putea comunica publicului și presei această realizare, îmbunătățind imaginea companiei.

Alexandru Boiciuc în Ghid auto
Redactor-șef, avocatnet.ro
6 Aprilie 2015 | 2067 | Timp de citire: 3 min.

Pentru a se inscrie in Programul "Rabla", producatorii de masini trebuie sa depuna la Administratia Fondului pentru Mediu (AFM) un dosar de validare cu mai multe documente, printre care si un certificat constatator de la Oficiul registrului comertului. In situatia in care acest act este emis electronic, producatorii il pot depune la dosar in forma tiparita? Citește articolul

ACCES GRATUIT
Ghidul pentru supravietuirea limbii romane

Mi-ar placea sa-l uitam pe "mi-ar place"

Acest departament este vocea publică a companiei, iar toate comunicările externe (comunicate de presă, postări pe social media, declarații publice) trebuie să fie redactate fără greșeli pentru a menține o imagine profesională și de încredere.

Roxana Neagu în Weekend
Director Editorial, avocatnet.ro
4 Aprilie 2015 | 17 | 5145 | Timp de citire: 2 min.

Dupa ce saptamana trecuta am vorbit despre o greseala de limba romana care se repeta in comunicatele de presa emise de Guvern, si in aceasta sambata tot o autoritate publica ne-a oferit subiectul de articol pentru Ghidul de supravietuire al limbii romane. Presedintele Romaniei, Klaus Iohannis, a folosit intr-unul dintre discursurile sale formularea incorecta "mi-ar place".  Citește articolul

ACCES GRATUIT
Colectia de oameni frumosi

Paul Dicu: Singurul lucru care ramane e ceea ce construiesti

Povestea lui Paul Dicu, împreună cu implicarea sa socială și sprijinul din partea NN Romania, este un exemplu excelent de 'poveste de succes' care poate fi folosită în comunicarea publică, pentru a construi o imagine bună și a inspira, atât în interiorul, cât și în afara companiei.

Roxana Neagu în Weekend
Director Editorial, avocatnet.ro
4 Aprilie 2015 | 2 | 5996 | Timp de citire: 10 min.

Nu pot unii darama cat pot altii construi. Si printre acesti "altii" se numara si Paul Dicu, un roman care alearga, pentru al cincilea an consecutiv, in cea mai grea cursa de anduranta din lume - Maratonul Nisipurilor  (Marathon des Sables), o cursa de aproximativ 250 de kilometri in 6 zile, prin Sahara marocana, la 50 de grade Celsius. Daca prima participare a fost un pariu personal si o lupta cu propriii sai demoni, de patru ani incoace, Paul alearga, merge si se taraste prin nisipul saharian la cel mai dur maraton din cate exista pentru a ajuta Asociatia Inima Copiilor sa stranga bani pentru copiii bolnavi de inima. Anul acesta ultramaratonul are loc intre 5 si 11 aprilie. Citește articolul

ACCES GRATUIT

4 aprilie: Ce evenimente importante s-au petrecut in aceasta zi de-a lungul timpului?

Acest departament este interesat de un conținut variat de cunoștințe generale și evenimente istorice semnificative (precum bombardamentele istorice din București, asasinarea unei personalități marcante sau marile realizări/eșecuri tehnologice). Aceste informații pot fi folosite pentru a înțelege mai bine contextul social și cultural, pentru a inspira campanii de comunicare sau pur și simplu pentru a menține o cultură organizațională informată.

avocatnet.ro în Weekend
4 Aprilie 2015 | 1279 | Timp de citire: 3 min.

Acum 71 de ani, in 1944, Capitala tarii noastre era bombardata de fortele anglo-americane, in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial. La acel moment, Romania inca era de aceeasi parte cu Germania nazista. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cinci idei pentru brandul personal la serviciu

Reputația individuală a angajaților, așa cum este construită la locul de muncă și în afara acestuia (mai ales prin social media), contribuie la imaginea generală și la reputația publică a companiei. Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de modul în care angajații își prezintă profesionalismul, deoarece aceasta reflectă asupra brandului corporativ.

Portal HR în Weekend
4 Aprilie 2015 | 1216 | Timp de citire: 2 min.

Atunci cand vorbim despre brand personal, ne gandim mai degraba la modul in care este perceputa imaginea noastra in comunitatea de profesionisti si la modalitatile prin care ne putem “comunica” mai bine in comunitatile relevante pentru cariera noastra. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Pro si contra

Temele pentru acasa sunt o necesitate sau o povara?

Departamentul de Relații Publice & Afaceri Corporative ar putea folosi concluziile acestui studiu pentru a comunica mesajele companiei legate de sprijinul pentru educație, bunăstarea familiilor angajaților sau importanța echilibrului dintre viața personală și profesională. Astfel, compania își poate consolida o imagine pozitivă și poate interacționa cu publicul pe teme de interes social.

Elena Voinea în Weekend
4 Aprilie 2015 | 26 | 34245 | Timp de citire: 2 min.

Temele pentru acasa sunt importante pentru educatia copiilor, insa se pot transforma cu usurinta intr-o sarcina neplacuta pentru elevi si nu vor mai produce efectul dorit de profesori. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Romania optimista: Elevii Colegiului "Andrei Saguna" din Brasov au castigat sapte premii la un concurs organizat de NASA

Departamentul de Relații Publice caută știri bune despre realizările românești în educație, știință și cultură, pe care le poate folosi pentru a crea o imagine pozitivă a țării și pentru a inspira atât angajații, cât și publicul larg. Sunt informații valoroase pentru comunicarea imaginii companiei și pentru campanii pozitive.

avocatnet.ro în Weekend
4 Aprilie 2015 | 1142 | Timp de citire: 3 min.

Elevii Colegiului "Andrei Saguna" din Brasov au castigat sapte premii la un concurs international organizat de NASA, la care au participat mai bine de 2700 de echipe din intreaga lume. Citește articolul

ACCES GRATUIT

De ce au copiii nevoie (partea a II-a)

Acest departament se ocupă de imaginea și reputația companiei. Prin promovarea unor valori care subliniază importanța familiei și a dezvoltării copiilor, compania își poate îmbunătăți percepția publică și poate atrage angajați valoroși. Articolul oferă idei pentru mesaje relevante în comunicarea internă și externă, demonstrând că sunt atenți la ceea ce contează pentru familii.

totuldespremame.ro în Weekend
4 Aprilie 2015 | 2 | 1345 | Timp de citire: 3 min.

Sunt copilul parintilor mei de treizeci si cinci de ani si mama, la randul meu, de unsprezece ani. Nu m-am indoit nici macar o secunda in viata de iubirea parintilor mei si stiu ca tot ceea ce au facut au facut din iubire, la fel cum fac si eu pentru copiii mei. Adevarul este insa ca de multe ori, cand eram copil, m-am simtit frustrata de dovezile lor de dragoste, care nu aveau nicio legatura cu ceea ce aveam eu nevoie de fapt. Iar de curand mi-am dat seama ca si eu, la randul meu, incerc sa le dau uneori copiilor ceea ce cred eu ca ar vrea, nu ceea ce conteaza cu adevarat pentru ei. Si-atunci de au copiii nevoie? Citește articolul

ACCES PREMIUM

Munca in nuante de negru si gri

Descoperirea faptului că o companie angajează 'la negru' poate duce la un scandal și poate afecta grav imaginea publică a firmei. Departamentul de Relații Publice este interesat să prevină astfel de situații și să protejeze reputația companiei.

Parteneriat media în Relații de muncă & Asigurări sociale
2 Aprilie 2015 | 2 | 1592 | Timp de citire: 1 min.

Munca nedeclarata (cunoscuta si sub denumirea de munca la negru, munca ilegala sau “informal work”) are o serie de implicatii negative atat la nivel economic cat si la nivel social. Reducerea fenomenului de munca nedeclarata a constituit si constituie o preocupare constanta atat la nivelul Uniunii Europene, cat si la nivel intern. Astfel, de-a lungul timpului, la nivelul Uniunii Europene au fost efectuate o serie de studii si sondaje cu privire la munca nedeclarata. Pe plan intern, desi cadrul normativ actual nu defineste in mod expres conceptul de munca nedeclarata, Codul Muncii sanctioneaza contraventional primirea la munca a persoanelor fara incheierea unui contract individual de munca. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Actiunile promotionale in retailul alimentar. Amenzile aplicate de Consiliul Concurentei inseamna sfarsitul promotiilor?

E important pentru a înțelege cum să comunici cu publicul și cu autoritățile, mai ales dacă apar probleme legate de legalitatea prețurilor sau a promoțiilor companiei.

în Mediul juridic
2 Aprilie 2015 | 710 | Timp de citire: 5 min.

Regulile de concurenta nu impun in sarcina furnizorilor obligatia de a acorda numai promotii generalizate, ci permit acestora sa aiba o politica proprie de stimulare a vanzarilor si promovare a propriilor produse. Fiecare agent economic (fie el furnizor, fie retailer) are libertatea de a actiona independent pe piata si de a incerca, respectand regulile de concurenta, sa isi mareasca pozitia pe piata. Citește articolul