Un proiect de o asemenea anvergură națională și cu impact strategic este de interes pentru comunicarea externă și pentru gestionarea relațiilor cu publicul, autoritățile și alte entități.
Romania se va concentra pe constructia unei conducte de gaze de 230 milioane de euro al carei scop este transportul gazelor din perimetrele din Marea Neagra pana la Podisor, judetul Giurgiu, a declarat ministrul delegat pentru Energie, Razvan Nicolescu. Citește articolul
Departamentul de relații publice ar fi interesat de modul în care informațiile despre un eveniment public important, cum ar fi concursul de rezidențiat, sunt comunicate publicului și presei. Articolul menționează un comunicat de presă, ceea ce indică importanța gestionării imaginii și a informațiilor oficiale de către instituțiile implicate.
Rezultatele concursului de rezidentiat, care s-a desfasurat pe 23 noiembrie, au fost afisate recent pe site-ul rezidentiat.ms.ro. Mai departe, candidatii admisi trebuie sa-si aleaga locul, postul si centrul de pregatire, iar aceasta etapa are loc astazi, intre orele 9:00 si 21:00. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu dinamica politică de la Bruxelles pentru a înțelege cum poate interacționa compania cu instituțiile europene, cu factorii de decizie și pentru a-și poziționa mesajele publice în contextul european.
Dominatia nemteasca asupra economiei europene nu este o dezbatere noua. Avand cea mai mare si mai puternica economie, Germania ramane tara care detine carma conducerii UE si ia cele mai importante decizii. Citește articolul
Pentru a înțelege schimbările din administrația publică, numirile și eliberările din funcții cheie, precum și alte decizii importante, care pot influența imaginea publică a companiei sau relațiile cu instituțiile statului.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 867, 868, 869, 870, 871, 872 si 873 din 28 noiembrie 2014 s-au publicat: Citește articolul
Acest tip de conținut este util pentru a construi o imagine publică pozitivă a companiei și pentru a comunica valorile sale, creând o legătură emoțională cu publicul și partenerii prin promovarea optimismului și a mândriei naționale.
Romania. Stim cu totii tara asta si ce pot face oamenii care traiesc in ea, nu-i asa? Ei bine, nu stim nimic. Si nici n-o sa stim vreodata daca nu ne deschidem larg ochii si mintea. Citește articolul
Această informație este utilă pentru a asigura că toate comunicările companiei către public, prin comunicate de presă sau alte materiale, sunt impecabile din punct de vedere lingvistic, contribuind la o imagine profesională și credibilă a organizației.
Zilele trecute, unul dintre actorii de pe scena politica romaneasca, exclus din partidul in care activa, a declarat cu nonsalanta ca isi ia timp de "reflexie". Unii au ras, altii s-au intristat, eu, in schimb, vreau sa privesc constructiv aceasta gafa. Cum voi face asta? Voi incerca sa explic de ce este gresita formularea, astfel incat sa nu o mai repete si altii. Citește articolul
Felul în care sunt tratați pacienții la telefon influențează direct imaginea publică a clinicii. Problemele semnalate în articol pot duce la o reputație proastă, iar departamentul de Relații Publice trebuie să știe aceste lucruri pentru a gestiona percepția publicului și a îmbunătăți imaginea companiei.
A oferi un serviciu exceptional incepe prin a asculta pacientul cu atentie si rabdare, a centra discutia pe nevoile individuale ale acestuia si mai ales a oferi empatie, indiferent daca ne raportam la un medic, la o persoana din call center sau receptie. Cu toate acestea un studiu de Mystery Calling efectuat impreuna cu compania pe care o conduc, VBS - Business Solutions, la principalele clinici de sanatate private, a aratat ca doar in jumatate din cazuri “pacientii misteriosi” au fost intampinati la celalalt capat al firului pe un ton optimist, asigurat de o voce calda, plina de speranta, oferindu-le certitudinea ca sanatatea lor este primordiala. Citește articolul
Campania, mai ales cea promovată pe rețelele sociale, contribuie la crearea unei imagini pozitive pentru brand, la interacțiunea cu publicul și la promovarea afacerii în spațiul public.
Pentru ca in fiecare an Oxette este alaturi de clientii sai, pe care ii considera deja ca o familie mare, in acest an, Oxette face parteneriat cu Mos Craciun. Nu trebuie sa faci nimic mai mult decat sa vii in perioada 1-24 decembrie 2014 la oricare magazine Oxette, sa cumperi un produs Oxette si noi iti dam sansa de a-l anunta pe Mos Craciun de dorinta ta pentru acest an. Citește articolul
Pentru departamentul de Relații Publice este important să fie la curent cu tendințele sociale și culturale, inclusiv cele legate de turismul intern, pentru a putea integra aceste informații în comunicările companiei sau pentru a alinia imaginea acesteia cu interesele publicului.
Vacanta de iarna inseamna Craciun, zapada, multa zapada, cozonaci pufosi si cadouri impachetate cu dichis, dar si mult mai mult timp petrecut in familie, alaturi de cele mai importante persoane din viata noastra. Chiar daca unii dintre voi apreciati cel mai mult la sezonul hibernal sporturile de iarna care se pot practica acum sau poate ca va doriti in vacanta doar sa stati cu un pahar de vin fiert pe o prispa, uitandu-va la copilasii vostri care se plimba cu saniuta pe o ulita de tara, o iesire cu intreaga familie in afara localitatii in care traiti va va face sigur bine la moral. Iata cateva sugestii de petrecere a vacantei de iarna prin tara, alaturi de copii! Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar putea folosi aceste informații istorice ('Astăzi în Istorie') pentru a crea conținut pentru rețelele sociale ale companiei, pentru newslettere interne sau pentru a stimula discuțiile și cultura generală în cadrul organizației.
29 noiembrie este ziua in care inventatorul Thomas Edison si-a prezentat fonograful pentru prima oara, dar si ziua in care americanul Richard Byrd a zburat peste Polul Sud. Citește articolul